اواخر شب نشان می دهد بحث میزبان جیمی کیمل معذرت خواهی برای استفاده از Blackface

بزرگنمایی این تصویر جیمی کیمل صحبت می کند در 31 سالانه انجمن صنفی تولید کنندگان جوایز در هالیوود پال

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جیمی کیمل صحبت می کند در 31 سالانه انجمن صنفی تولید کنندگان جوایز در هالیوود پالادیوم در ژانویه سال 2020 است. جان Salangsang/جان Salangsang/تالار گفتگو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Salangsang/جان Salangsang/تالار گفتگو/AP

اواخر شب ABC میزبان جیمی کیمل صادر عذرخواهی در روز سه شنبه به صورت قبلی خود را با استفاده از blackface برداشت در اسکچ کمدی.

"وجود دارد هیچ چیز برای من مهم تر از خود احترام و عذرخواهی می کنم به کسانی که واقعا صدمه دیده و یا جرم آرایش من عینک و یا کلمات من صحبت کرد" کیمل در بیانیه ای گفت:.

میزبان قبلا استفاده blackface, یک تمرین با عمیق نژادپرستانه ریشه در برداشت از مشاهیر مانند اپرا وینفری و کارل مالون در انسان نشان می دهدیک کمدی مرکزی سری که او در آن شرکت ستاره دار.

فیلم از کیمل جعل هویت مالون خاص بوده و گردش در اینترنت در هفته های اخیر. در این ویدئو کیمل است که تصویر در یک زمین بسکتبال در تمام بدن سیاه و سفید آرایش استفاده اغراق آمیز گویش به رابجای دیگری جا زدن مالون.

میزبان بوده در فرار از ABC نشان می دهد Jimmy Kimmel Live! در این تابستان. در این بیانیه کیمل به نام گذشته خود را با استفاده از blackface "شرم آور است."

کیمل است که outspokenly مترقی در بسیاری از مسائل گفت که او را بلافاصله آدرس نگرانی های مردم در مورد گذشته خود را انجام زیرا به اعتقاد او این امر می تواند "به عنوان جشن پیروزی توسط کسانی که در برابر عذر خواهی با ضعف و برای تشویق رهبران که با استفاده از تعصب به تقسیم."

او گفت که انتظار این یک اشتباه بود.

یکی دیگر از اواخر شب میزبان جیمی فالون از نمایش امشب در NBC نیز زیر آتش برای گذشته استفاده از blackface. فالون عذرخواهی خود را نشان می دهد برای آن است. NBC سریال کمدی 30 Rock همچنین دریافت انتقادات برای استفاده از blackface در چهار از آن قسمت که آنجا کشیده شده است از خدمات جریان.

"من معتقدم که من باید تکامل یافته و بالغ بر 20 آخرین به علاوه, و من امیدوارم که مشهود است به هر کسی که به تماشای من نشان می دهد" کیمل گفت. "من می دانم که این خواهد بود که من شنیدن از این و آن از آن خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد دوباره به تلاش برای آرام من است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن