کهنه سرباز جنگ جهانی دوم می شود ویژه تولد افتخار پس از لغو شده است به دلیل همه گیر

جنگ جهانی دوم کهنه که به دادگاه تجدید نظر برای کارت تولد پس از شیوع کروناویروس مجبور به لغو یک حزب بزرگ زخم در

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

جنگ جهانی دوم کهنه که به دادگاه تجدید نظر برای کارت تولد پس از شیوع کروناویروس مجبور به لغو یک حزب بزرگ زخم دریافت هزاران نفر از جمله یک نامه از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را جشن گرفتند 105 تولد یکشنبه با رژه به خوبی wishers در اتومبیل و وسایل نقلیه نظامی و حتی ظاهر از لس آنجلس کلانتر هلیکوپتر.

Lt. Col. Sam Sachs, a World War II veteran, salutes well-wishers during a processional outside his Lakewood assisted living home to celebrate his 105th birthday.

سرهنگ سرهنگ سام Sachs جنگ جهانی دوم کهنه در حال برنامه ریزی یک جشن تولد به جشن تبدیل 105, اما آن را به نام خاموش با توجه به شیوع کروناویروس. یک درخواست تجدید نظر برای کارت تولد رسید هزاران نفر از جمله یک نامه و عکس از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

(Genaro ملینا / لس آنجلس تایمز)

"این یک احساس شگفت انگیزی بله واقعا" سرهنگ سرهنگ سام ساکس گفت: در حالی که تماشای این کاروان با عبور از مامان و دختر ارشد خانه زندگی در یک محله مسکونی در لیکوود. "احساسات در حال اجرا بسیار بالا ... فقط آن را دریافت نمی کند بهتر از این است. این فقط باور نکردنی است. این یک رویا است."

A veteran waves to World War II veteran Lt. Col. Sam Sachs during a birthday parade in Lakewood on April 26.
جانباز امواج به جنگ جهانی دوم جانباز سرهنگ سرهنگ سام ساکس از وسیله نقلیه خود را در طول روز یکشنبه hourlong رژه که شامل کلاسیک و مدرن اتومبیل موتور سیکلت, Los Angeles County sheriff وسایل نقلیه شهرستان firetruck و یک کلانتر هلیکوپتر.

(Genaro ملینا / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

تبلیغات

ارتش کهنه که به تن لباس خود را برای یک ویدیو در یوتیوب با عنوان "سام ساکس 105 BIRTHDAY Wish" -- گفت: او تعجب که چگونه بسیاری از کارت های او را پس از تولد نامیده می شد ،

پس از ساکس دریافت کرده است حداقل 6,200 کارت از سراسر ایالات متحده و حتی بیشتر نشستن در یک سبد خارج از خانه خود در روز یکشنبه ،

A man plays the “Happy Birthday” song on his trumpet in tribute to World War II veteran Lt. Col. Sam Sachs on Sunday.
یک مرد نقش "تولدت مبارک" آهنگ ترومپت خود را در ادای احترام به جنگ جهانی دوم جانباز سرهنگ سرهنگ سام ساکس به عنوان یک رژه خودروهای عبور, مامان و دختر بچه, سکس خانه تسهیلات زندگی کمک که در آن ساکن ساکس در آوریل 26.

(Genaro ملینا/لس آنجلس تایمز)

تقریبا hourlong رژه شامل کلاسیک و مدرن اتومبیل و موتور سیکلت همراه با نزدیک به یک دوجین لس آنجلس کلانتر وسایل نقلیه و شهرستان firetruck با صدای وافغان همراه با کلانتر هلیکوپتر در حال پرواز بر فراز محله.

A driver and passenger hold the U.S. flag while joining a parade to honor World War II veteran Lt. Col. Sam Sachs in Lakewood on April 26.

یک راننده و مسافر نگه داشتن پرچم ایالات متحده در حالی که پیوستن به یک رژه به افتخار جنگ جهانی دوم جانباز سرهنگ سرهنگ سام ساکس در لیکوود در آوریل 26. ساکس که خدمت در 325th گلایدر پیاده نظام از 82nd Airborne Division, شرکت در حمله نرماندی در سال 1944.

(Genaro ملینا / لس آنجلس تایمز)

برخی از وسایل نقلیه بودند تزئین شده با پرچم آمریکا بادکنک و نشانه تجلیل ساکس با وسایل نقلیه ساکنین قصد او تولدت مبارک ضمن تشکر از او را برای خدمت سربازی خود را و تکان دادن او دست تکان داد به عقب و تشکر آنها را بارها و بارها از راه دور است.

تبلیغات

"من فقط می تواند آن را باور نمی کند. من نمی توانم باور کنم که همه این اتفاق می افتد. Gee whiz!" او گفت: در حالی که صحبت از یک میکروفون در نزدیکی frontyard که decked با صدها نفر از اهدا پرچم آمریکا. "با تشکر از شما مردمی. با تشکر از شما برای به روز من. من تا به حال هیچ ایده چه انتظار ... این جادویی است."

در مصاحبه جمعه شهرستان اخبار سرویس ساکس گفت: از آن شده است هیجان انگیز برای دریافت کارت از سراسر کشور است.

تحویل باید شامل یک حرف و یک عکس از مغلوب ساختن پیشی جستن به نقل از "فوق العاده ای نقطه عطف" و "خود را وقف خدمت به کشور ما در طول جنگ جهانی دوم" همراه با قاب تحویل پرچم توسط حدود ده نفر از اعضای گارد ملی ارتش.

Isabella Leader, 15, counts the American flags left for World War II veteran Lt. Col. Sam Sachs at Mom & Dad’s House in Lakewood on April 26.
ایزابلا رهبر, 15, تعداد, آمریکایی پرچم چپ توسط اعضای جامعه برای جنگ جهانی دوم جانباز سرهنگ سرهنگ سام ساکس در مادر و پدر در لیکوود در آوریل 26.

(Genaro ملینا / لس آنجلس تایمز)

ساکس — که به خدمت در 325th گلایدر پیاده نظام از 82nd Airborne Division, شرکت در حمله نرماندی و بعدها بخشی از یک واحد کمک کرد که آزادسازی اردوگاه کار اجباری در آلمان — نیز دریافت نامه ای از شهردار تولد city, Grand Forks, N. D. اعلام کرد که این روز به افتخار او.

او همچنین انتظار می رود برای دریافت اعلامیه از جنوب کالیفرنیا-منطقه سیاستمداران از جمله لیکوود شهردار تاد راجرز که تا به حال به نام به ارسال کارت به Sachs.

"چگونه بسیاری از جنگ جهانی دوم دامپزشکان هستند که در اطراف فرود در نرماندی تقریبا 76 سال پیش در یک گلایدر از همه چیز کشیده شده توسط یک هواپیما" او تعجب با صدای بلند و اشاره کرد که او القاء شد به تازگی به فرانسه لژیون افتخار است.

A resident of Mom & Dad’s House waves while members of the public drive by to celebrate World War II veteran Lt. Col. Sam Sachs’ 105th birthday.

یکی از مادر و پدر امواج در حالی که اعضای عمومی درایو به مناسبت جنگ جهانی دوم جانباز سرهنگ سرهنگ سام ساکس' 105 تولد.

(Genaro ملینا / لس آنجلس تایمز)

ساکس که تا به حال یک آموزش حرفه ای در جنوب کالیفرنیا پس از خدمت او گفت: او همچنین دریافت هدیه تولد از غریبه ها. ارائه باید شامل 50 دلار از یک مرد که به دیدار او خانه پس از دیدن یک گزارش خبری در مورد تاریخ تولد خود را ساکس و افزود: در این پاسخ بوده است "واقعا لمس کردن است."

"او را غرق در یک راه خوب در حال حاضر گفت:" Ivonne paul mcveigh که صاحب خانه کمک زندگی که در آن صد ساله ساکن. "هر روز بیشتر است. هر روز ]آن] فقط تکثیر بیشتر است."

تبلیغات

Birthday cards for WWII veteran Lt. Col. Sam Sachs.
سرهنگ سرهنگ سام ساکس تجدید نظر برای کارت تولد در یوتیوب پست با عنوان "سام ساکس 105 BIRTHDAY Wish" پس از جشن تولد خود را نامیده می شد ، پس از او دریافت کرده است حداقل 6,200 کارت.

(Genaro ملینا/Genaro ملینا/لس آنجلس تایمز)

Paul mcveigh گفت: تولد شد و مردم با دادن فرصت "به بخشی از چیزی خاص."

وقتی پرسید که آیا او 105 تولد مورد علاقه خود را ساکس پاسخ داد: "شما شرط می بندم آن را مورد علاقه من ، سوال این است که آیا من در اینجا در 106? کسی چه می داند ؟ کسی چه می داند ؟ من در آن کار می کنند. شما بهتر است که من در آن کار می کنند."

Firefighters, neighbors and well-wishers honor World War II veteran Lt. Col. Sam Sachs’ 105 birthday in Lakewood on April 26.
آتش نشانان همسایه ها و خوبی wishers افتخار جنگ جهانی دوم جانباز سرهنگ سرهنگ سام ساکس' 105 تولد در لیکوود در آوریل 26. "ما این کار را دوباره در سال آینده" Sachs گفت: به عنوان جشن به خود جلب کرد ،

(Genaro ملینا / لس آنجلس تایمز)

یک گروه از افرادی که جمع شده بودند در محله به تشویق باعث او را به می گویند که او خوشحال خواهد بود به تکرار آن است. "این است که یک بار در طول عمر شاید بیش از یک بار امیدوارم. خواهیم دید که او گفت:" با خنده.

به عنوان رژه اتومبیل های زخم به پایان ساکس گفت: "ما این کار را دوباره در سال آینده."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن