نیوجرسی به بررسی دولت خانه های سالمندان سر چشمه از COVID-19 تلفات

بزرگنمایی این تصویر هفده کشته شدند در اندوور تحت حاد و مرکز توانبخشی در Andover, N. J., در ماه آوریل

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

هفده کشته شدند در اندوور تحت حاد و مرکز توانبخشی در Andover, N. J., در ماه آوریل است. نیوجرسی دادستان کل Gurbir Grewal در حال بررسی سوء رفتار در خانه های سالمندان در دولت است. تد Shaffrey/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تد Shaffrey/AP

Coronavirus مرگ و میر در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت حساب برای حداقل یک سوم از مرگ و میر در 26 متحده است.

در نیوجرسی خانه های سالمندان coronavirus ثابت شده است به خصوص مرگبار: 53 درصد از بیش از 9,000 افرادی که فوت کرده اند از COVID-19 در دولت بودند و در دراز مدت مراقبت از بیماران یا کارکنان.

در حال حاضر نیوجرسی دادستان کل Gurbir Grewal باز کرده است تحقیقات مربوط به سوء رفتار ممکن است در کسانی که امکانات.

در علاوه بر این به بالا عفونت و مرگ و نرخ Grewal می گوید وجود دارد مسائل دیگر که باعث راه اندازی این بررسی است.

"همچنین این گزارش است که ما از دیدن و شنیدن در مورد چگونه بدن شد و در حال رسیدگی در مورد عدم ارتباط و شفافیت با خانواده," او می گوید همه چیز در نظر گرفته شود. "به خاطر همه این دلایل ما احساس تعهد به دنبال پاسخ و به شکل اگر چیزی را اشتباه رفت و آنچه اتفاق افتاده است و اگر مردم به پاسخگو افراد چه کسانی هستند."

در یک مورد, 17 جسد کشف شده در ماه گذشته در یک سردخانه موقت در یک مرکز در Andover, N. J.

در چند روز اول پس از Grewal را خواسته عمومی برای گزارش هر گونه آگهی در سوء رفتار ممکن است او می گوید: بیش از 200 راهنمایی ریخت.

در اینجا گزیده ای از این مصاحبه.

است تحقیقات خود را بیشتر متمرکز بر آنچه اتفاق افتاده پس از مرگ و میر در این خانه های سالمندان و یا در چه عواملی ممکن است باعث شد تا این نرخ مرگ بالا?

این هر دو. ما تعدادی از نظریه های مسئولیت. آن می تواند هر چیزی از مصرف کننده تقلب جنایی, قتل, جنایی یا مدنی ادعای قانونی نقض شده است. اگر مردم قطع گوشه و کنار اگر آنها سود بیش از بیماران, اگر آنها به اندازه کافی کارکنان اگر وجود دارد برخی از درجه ای از سهل انگاری. اما قطعا در دست زدن به اجساد اگر وجود دارد هر چیزی که شد کیفری که جنبه ای از آن را به عنوان ما در حال نگاه کردن به آن نیز هست.

آیا شما فکر می کنم نیوجرسی تا به حال به اندازه کافی نظارت بیش از این امکانات و یا آیا شما فکر می کنم که تا به حال وجود داشته است و نزدیک نظارت بیشتر قوانین و مقررات از این امکانات وجود دارد ممکن است کمتر مرگ و میر ؟

من فکر می کنم آن را زودرس برای من برای رسیدن به این نتیجه; من فکر می کنم قطعا این یک جنبه از آنچه که ما به دنبال در. اگر چیز وجود دارد که می توانست انجام شود بهتر است توسط هر نهاد چه که تنظیم کننده و یا اپراتور زیرا هدف ما این است که مانند من در ابتدا گفت: نه تنها به برگزاری مردمی پاسخگو اگر آنها منجر به مرگ و میر و یا اگر آنها قطع گوشه و کنار و یا اگر آنها غفلت یا احتلام و یا مودبانه مسئول بلکه به نمودار یک مسیر رو به جلو که در آن ما می تواند محافظت از این جمعیت های آسیب پذیر بهتر در برابر آینده همه گیر و یا در برابر موج بعدی.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب