مصر بالا دادستان تکذیب فعال شکنجه شد

قاهره - مصر دادستان کل در روز یکشنبه اتهامات را رد کرده است که پلیس شکنجه یک فعال حقوق بشر و از منتقدان رئیس ج

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398

قاهره - مصر دادستان کل در روز یکشنبه اتهامات را رد کرده است که پلیس شکنجه یک فعال حقوق بشر و از منتقدان رئیس جمهور عبد فتاح ال-Sissi.

پلیس پاتریک جورج زکی 28, مصر دانشجو در دانشگاه بولونیا در ایتالیا پس از او وارد قاهره در اوایل این ماه در آنچه قرار بود یک سفر کوتاه خانه.

زکی گفت: وکلای او شده است می خواهم شکنجه با شوک الکتریکی مورد ضرب و شتم و چشم در طول بازجویی در مورد فعالیت خود را با توجه به طرح مصر برای حقوق شخصی. این گروه قبلا شاغل زکی به عنوان یک جنس حقوق محقق و در حال حاضر او ارائه نمایندگی قانونی.

خود دفاع وکیل هدی نصرالله همچنین به اسوشیتد پرس گفت که زکی تکرار اتهامات شکنجه در روز شنبه طی یک جلسه دادگاه به درخواست تجدید نظر خود بازداشت. او برگزار شد در حالی که دادستان بررسی ادعای انتشار اخبار نادرست و فراخوانی برای تظاهرات غیر مجاز. این دادگاه با رد درخواست تجدید نظر.

اخیر قوانین در مصر گسترش یافته تعریف تروریسم و اعطا پلیس و دادستان قدرت های گسترده ای برای دستگیری و نگه داشتن افراد بازداشت شده برای ماه ها و حتی سال تا کنون که بدون تشکیل پرونده اتهامات و یا ارائه مدارک و شواهد.

مصر نیز ممنوع همه تظاهرات غیر مجاز در سال 2013 ماه پس از ال-Sissi و سپس وزیر دفاع رهبری نظامی را حذف از کشور جمهور منتخب دموکراتیک محمد مرسی. مرسی یک سال حکومت ثابت تفرقه و موجب سراسر کشور تظاهرات.

روز یکشنبه دو صفحه در بیانیه ای که از دفتر دادستان عمومی و حمدا ال-Sawy گفت زکی گزارش نداد که او "آزار یا تجاوز در حین دستگیری و یا بازداشت" زمانی که او صحبت می کرد به دادستان عمومی on Feb. 8 روز پس از دستگیری او.

"دادستان عمومی نیز مشاهده نشد صدمات قابل مشاهده است که می تواند مفید باشد به تحقیقات و که متهم در پاسخ به انکار وجود هر گونه صدمات به بدن خود کردند."

به عنوان شواهد در این مورد در برابر زکی مصر آژانس امنیت ملی ارائه شده 10 صفحه چاپ شده از a Facebook account حمل نام پاتریک جورج زکی این بیانیه با توصیف آن به عنوان "مواد التهابی در برابر نهادهای دولتی و ارقام است."

آن گفت: زکی رد ادعا علیه او و این که دادستانی دستور داد او را به باقی می ماند در زندان در انتظار تحقیقات بیشتر.

زکی در مورد جزئیات دستگیری و بازداشت تولید شده اند فوق العاده ای بهره در ایتالیا کشور که در آن او مطالعه شده است. چرا که از سال 2016 مرگ 28 ساله ایتالیایی محقق Giulio Regeni که ضرب و شتم در بدن داشت در کنار جاده ای در حومه قاهره.

ایتالیا دادستان عمومی باز کرده است تحقیقات به چندین پلیس مصر و راز های خدمات اعضا در ارتباط با Regeni را شکنجه و قتل. Regeni مرگ باقی می ماند یک منبع نهفته تنش بین کشورها است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن