ده ها تن از افراد بی خانمان منتقل و پس از skid row پناهگاه گزارش شش coronavirus موارد

اتحادیه ماموریت امداد و نجات در مرکز شهر لس آنجلس در تکاپوی شنبه به انتقال ده ها تن از افراد بی خانمان پس از ر

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

اتحادیه ماموریت امداد و نجات در مرکز شهر لس آنجلس در تکاپوی شنبه به انتقال ده ها تن از افراد بی خانمان پس از رمان coronavirus آلوده شش نفر از ساکنان آن است.

سنبله در موارد در ماموریت های عظیم واقع در قلب skid row رخ داده است در میان countywide افزایش coronavirus عفونت در میان محلی جمعیت بی خانمان. باربارا فرر, مدیر L. A. شهرستان, وزارت بهداشت اعلام کرد در جلسه روز شنبه که 33 نفر. بیشتر درگیر مردم که زندگی در خیابان و نه در پناهگاه.

اتحادیه ماموریت نجات زده شد و در روز کارمند از مرگ. جرالد Shiroma که تبدیل به یک راننده برای ماموریت پس از فارغ التحصیلی از آن سوم-طبقه انتقالی برنامه قرارداد این ویروس در اواخر ماه مارس و درگذشت در هفته گذشته در شهرستان-USC مرکز پزشکی. Shiroma زندگی نیز در این ماموریت است.

برگرد. اندی عدل ماموریت رئیس اجرایی گفت که 27 نفر بودند نقل مکان کرد به قرنطینه سایت به عنوان به زودی به عنوان Shiromo آزمایش مثبت است. اما وجود دارد به زودی دو مثبت دیگر موارد از طبقه سوم دو از طبقه دوم و یکی از طبقه اول.

تبلیغات

منبع عفونت های اضافی شناخته نشده بود, او گفت:.

"از دست دادن یک هم تیمی بود که سخت ترین ضربه" عدل گفت. "این واقعیت جدید است که همه ما در حال زندگی در این است که احتمالا بیشتر به چالش کشیدن زمان در 128 سال سابقه اتحادیه ماموریت نجات است."

عدل گفت که او انتظار دارد ماموریت را اشغال را به رها کردن از 770 به حدود 500. تا کنون 19 نفر مرد که در زمینه مسائل مربوط به سلامت یا 65 ساله یا مسن تر منتقل شدند و روز شنبه به یک شهرستان اجرا انزوا سایت در بل گادرنز. یکی دیگر از 30 معرض خطر بی خانمان مردان خواهد کرد و در روز پنج شنبه.

تبلیغات

عدل گفت که او تا به حال به عقب راندن بر شایعات گسترده شیوع در پناهگاه.

"حتی با رسانه های محلی گفت: "من تا به حال به آنها اطمینان می دهم که این تنها آمبولانس خصوصی شهرستان انتظارنشسته بودند تا مردم را به بیشتر های خصوصی مسکن."

اجازه می دهد تا به صورت مناسب اجتماعی فاصله برای کسانی که باقی می ماند, 47 مردان در حال ارسال به ماندن در کارکنان کافه تریا و شهرستان شده اند که تبدیل به یک فضای باز بزرگ.

تبلیغات

در معرض خطر تنها زنان بودند که در یک چادر مانند فنر ساختار بنا در خارج از ماموریت در سال گذشته خواهد بود نقل مکان کرد و به خانواده قرنطینه بال علامتی خانواده جدا خواهد شد در طبقه پنجم اتاق هیئت مدیره تا زمانی که آنها می توانند به مکان دیگری منتقل.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن