اوایل رمان نوشته شده توسط سیاه جنسیت زن به نام نژاد پرستی در میان اطناب

بزرگنمایی این تصویر JerriAnne Boggis, مدیر اجرایی, سیاه, Heritage Trail of New Hampshire, رابطه جنسی

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

JerriAnne Boggis, مدیر اجرایی, سیاه, Heritage Trail of New Hampshire, رابطه جنسی با یک بنای تاریخی که ساخته شد در هریت E. Wilson افتخار است. Boggis می گوید زمانی که او به خواندن آن او احساس Wilson نوشته بود این کتاب فقط برای او. جک Rodolico /New Hampshire Public Radio پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جک Rodolico /New Hampshire Public Radio

یادداشت سردبیر: این گزارش شامل یک نژادی لکه دار کردن.

در اینجا یک چیز مورخان می دانم درست باشد در مورد هریت ویلسون: برخی سرکش بخشی از روح او اجازه داد او را به زنده ماندن و زندگی در حاشیه جامعه آمریکا است.

در سال 1859 Wilson منتشر شده از یک کتاب است که او به عنوان تحریک آمیز: ما Nig. این نام مشتق از یک نژادپرست نام مستعار داده شده به این کتاب قهرمان داستان یک دختر کوچک از نژاد مخلوط است که رشد می کند تا به عنوان یک قراردادی بنده به یک خانواده سفید. دختر شکنجه, خانوادگی, مادر, مورد ضرب و شتم و مجبور به خوابیدن در یک بسیار سرد خزیدن فضا. حتی مهربانترین عضو خانواده او تماس بگیرید "nig."

"برخی از چیزهایی که او نوشت: در کتاب او بودند و تکان دهنده می گوید:" JerriAnne Boggis بنیانگذار و مدیر هریت Wilson پروژه. "اما آن را هر تکان دهنده تر از هر چیزی است که شما نمی دانید که در مورد برده داری. آن را تکان دهنده بود که آن اتفاق افتاد در شمال, چرا که نه داستان ما. داستان ما این است که این جنبش طرفدار الغای برده داری."

ویلسون کتاب به نام نژاد پرستی در میان اطناب در شمال. این هم سمبل چگونه قطعه مهم از تاریخ آمریکا می تواند فراموش شود — و پس از آن کشف.

در رمان Wilson نمی گویند خیلی در مورد این داستان را تنظیم و یا در مورد خودش. اما ما Nig را طولانی زیرنویس به سرنخ مورخان بعدها جدا کنید: "طرح از زندگی یک رابطه در دو طبقه کاخ سفید شمالی; نشان می دهد که برده داری را سایه می افتد حتی وجود دارد."

"یک دوره سخت indenture"

ویلسون کتاب هرگز به فروش می رسد به خوبی در 1800s و از آن ناپدید شد برای بیش از 100 سال است. سپس در سال 1980 او داستان تلاقی با یک مورخ که به مقصد برای تبدیل شدن به یکی از معروف ترین قصه گوهای: هنری لوئیس جونیور دروازه

در حال حاضر میزبان پیدا کردن ریشه های خود را در PBS و مدیر Hutchins مرکز آفریقایی و آمریکایی تحقیقات در دانشگاه هاروارد در اوایل '80s, گیتس به تازگی به پایان رسید و تز دکترای خود سرگردان شد راهرو از یک کتاب نادر فروشگاه در شهر نیویورک است. او را دیدم یک عنوان است که پرید کردن قفسه.

"من فکر کردم این زن دارای روح" می گوید: "گیتس. "او با استفاده از N-کلمه در عنوان است."

"وقتی که من خواندن مقدمه" گیتس همچنان "زن گفت که او و که او از نوشتن این کتاب این بود چرا که او در چنین dire straits که او تا به حال تا به حال برای قرار دادن پسر او را به یک پرورشگاه. او امیدوار بود که او رنگی برادران خواهد تجمع در اطراف او جهانی برای خرید این کتاب."

بزرگنمایی این تصویر

هنری لوئیس جونیور دروازه با استفاده از یک قطعه خورده کاغذ نشان می دهد که چگونه اطلاعات آفریقایی-آمریکایی نویسنده هریت E. Wilson از دست داده بود و در هنگام کپی به میکروفیلم در حالی که ارائه یک سخنرانی درباره نویسنده در مارس 2, 2004 در میلفورد تاون هال در نیوهمپشایر. لی Marriner /AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لی Marriner /AP

دروازه کبوتر به بایگانی های تاریخی به دنبال یک هریت E. Wilson, و, کشف یک متولد شده از یک مادر و پدر در میلفورد, N. H., در سال 1825. در میان حقایق دروازه کشف شده در مورد ویلسون که موید جزئیات از این رمان: او تا به حال یک کودک در یک نوانخانه در زمان او نوشت: داستان. متاسفانه دروازه آموخته پسرش گذشت مدت کوتاهی پس از او منتشر شده او کتاب.

ویلسون به احتمال زیاد آشنا بوده اند برده روایات — کتاب مانند دوازده سال یک برده توسط Solomon Northup — که در زمان محبوب میان شمال اطناب. جالب اینجاست که میلفورد, N. H. نیز یک چشمه از طرفدار الغای برده داری و فعالیت است. در زمان ویلسون بود بازمانده از آنچه که گیتس به عنوان توصیف "آنچه که ما می تواند تنها با تماس یک دوره سخت indenture" فقط تا جاده زندگی برخی از برجسته ترین طرفدار الغای برده داری خانواده از اواسط 1800s.

"[ویلسون] آموزش ما در راه معنوی می گوید:" آلیس واکر برنده جایزه پولیتزر و نویسنده "در مورد کمبود ماده در افرادی که ادعا می کنند برای دیدن درد و رنج خود را, اما پس از آن آنها انجام مطلقا هیچ چیز. و است که آمریکا در بسیاری از راه."

"اوه خدای من است که من"

پس از دروازه را کشف دوباره ما Nig, کتاب چاپ شده است سه بار. هر نسخه شامل جزئیات جدید کشف شده توسط مورخان در مورد ویلسون زندگی — جزئیات که بیشتر نشان می دهد سخت داستان او نوشت: در واقع تجربه خود را به عنوان یک زن در میلفورد, N. H.

به نظر می رسد که ویلسون خودش را در واقع ممکن است دختر کوچک در کتاب او بود که پس وحشتناکی بدرفتاری. او اشاره کرد که بسیار در کتاب; در اولین صفحات او می نویسد: در اولین فرد قبل از pivoting به سوم شخص.

از تمام اکتشافات در مورد ویلسون زندگی JerriAnne Boggis ساخته شده اند ممکن است یکی از فوق العاده ترین. Boggis در بر داشت خانه ای که ویلسون بزرگ — خانه جایی که او به احتمال زیاد قراردادی به یک خانواده سفید.

Boggis نمی خواند ما Nig تا سال 2002. او احساس Wilson نوشته بود این کتاب فقط برای او.

"من واقعا empathized با آن حس انزوا بودن یک زن سیاه و سفید در میلفورد" Boggis می گوید. "که واقعا مثل این بود," Oh my God من است.'"

Boggis شروع به مطالعه متن ما Nig. او جستجو میلفورد برای خانه است که همسان توصیف از این کتاب است. در نهایت او در بر داشت یک مسابقه است. آن را در حال حاضر متعلق به یک خانواده که Boggis به دوست و همکاری با آنها او واقع شده است خزیدن فضا که در آن ویلسون به احتمال زیاد خواب به عنوان یک کودک.

"این داستانی است که از تاریخ سیاه در کشور" Boggis می گوید. "شما باید برای نگه داشتن گفتن آن را حفظ گفتن آن را حفظ گفتن آن احیای آن است. و یا دیگری آن از بین می رود."

ما Nig الهام Boggis به یادگیری بیشتر در مورد تاریخ سیاه در انگلستان است. در حال حاضر او مدیر اجرایی, سیاه, Heritage Trail of New Hampshire. او همچنین از انجام بخشی خود را به افتخار او در شهر فراموش شده قهرمان ادبی از جمله احداث یک بنای تاریخی در ویلسون افتخار است.

در این مجسمه Wilson, می ایستد و با او کتاب را در یک دست و از او محافظت می کند و با او دست دیگر. بازگشت او به یک تاریخی کلیسا — کلیسا که در آن اطناب دعا, کلیسا که اجازه نمی دهد او برای ورود به دلیل رنگ پوست او.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب