کوه راشمور آتش بازی Revival به ویژگی های مغلوب ساختن پیشی جستن اما هیچ اجتماعی فاصله

بزرگنمایی این تصویر بازدید گردشگران کوه راشمور یادبود ملی در روز چهارشنبه. رئیس جمهور تهمت است که ان

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

بازدید گردشگران کوه راشمور یادبود ملی در روز چهارشنبه. رئیس جمهور تهمت است که انتظار می رود به دیدار فدرال بنای تاریخی در داکوتای جنوبی و سخنرانی قبل از یک صفحه نمایش آتش بازی در روز جمعه. اسکات اولسون/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسکات اولسون/گتی ایماژ

یک دهه پس از ممنوع بودن نگرانی در مورد آتش سوزی و آلودگی آب های زیرزمینی و با وجود اعتراضات توسط آمریکایی های بومی و توصیه های مقامات بهداشت عمومی برای جلوگیری از تجمعات عمومی آتش بازی خواهد شد یک بار دیگر انفجار بیش از کوه راشمور در تپه های غربی داکوتای جنوبی در روز جمعه, پیش بینی جولای 4.

رئیس جمهور تهمت قرار دادند برای احیای آتش بازی نمایش پیکسل, و او قصد دارد تا شاهد صحنه قبل از 60-پا بلند visages از رئیس جمهور, واشنگتن, Jefferson, لینکلن و تئودور روزولت حک شده در سراسر گرانیت چهره کوه راشمور یادبود ملی.

در مورد 7,500 دیگر تماشاگران خواهد بود وجود دارد بیش از حد, برندگان آنلاین بلیط قرعه کشی اسپانسر شده از طرف داکوتای جنوبی دولت در بخش گردشگری.

و با وجود حداقل 91 مرگ و میر ثبت شده در داکوتای جنوبی از COVID-19 این بازدید کنندگان را نمی شود گفت: به همین ماسک صورت یا به عمل اجتماعی فاصله در این رویداد است.

"ما باید یک رویداد بزرگ جولای 3rd; ما گفت: آن دسته از مردمی که از نگرانی هایی است که آنها می توانند اقامت خانه" داکوتای جنوبی کالیفرنیا ، Kristi Noem گفت: فردا نیوز, میزبان, Laura Ingraham در روز دوشنبه. "اما [برای] کسانی که می خواهند به می آیند و به ما بپیوندید ما خواهید بود به رایگان ماسک صورت اگر آنها را انتخاب کنید برای پوشیدن یک, اما ما نمی تواند اجتماعی فاصله."

Noem که فرماندار شد در سال گذشته پس از گذراندن هشت سال در مجلس نمایندگان خودداری کرده است به منظور محدودیت برای محافظت از سلامت عمومی در سراسر این بیماری همه گیر.

"فرماندار Noem تنها فرماندار در این کشور که هرگز موظف یک کسب و کار و یا کلیسا به, هرگز دستور داد یک پناهگاه در محل سفارش برای شهروندان" Noem سخنگوی ایان خشم می گوید NPR.

"فرماندار Noem به او اعتماد مردم به ورزش مسئولیت شخصی خود را به نگه داشتن خود عزیزان خود و جوامع خود را امن و به تصمیم گیری درست برای انجام کار درست است. و این روشی که ما در اینجا در Rushmore."

داکوتای جنوبی در حال حاضر رتبه 11 در میان 34 متحده در نظر گرفته شده توسط دانشگاه هاروارد بهداشت جهانی موسسه به مستعد ابتلا به "بالقوه جامعه گسترش" به طور متوسط در طول هفته گذشته 6.2 موارد جدید روزانه از COVID-19 هر 100 ، 000 نفر است.

نگرانی های زیست محیطی دیگر تلقی می شود نشان می دهد با چوب پنبه بستن

فراتر از بودن یک ضمنی انکار توصیه می شود بهداشت عمومی اقدامات داکوتای جنوبی فشفشه اغراق همچنین بر مغلوب ساختن پیشی جستن را تحقیر برای اقدامات زیست محیطی به تصویب رسید در دولت اوباما.

در ژانویه تهمت بازگو گفتگو او گفت که او تا به حال با Noem در مورد معکوس 2010 تصمیم با خدمات پارک های ملی به قطع یک سنت سالانه آغاز شده در سال 1998 از چهارم جولای نمایش آتش بازی در کوه راشمور.

"من گفت:" شما معنی است که شما نمی توانید آتش بازی به دلیل محیط زیست؟' 'آره, دلایل زیست محیطی.' من گفت: "چه می سوزاند ؟ این سنگ.' شما می دانید, آن را سنگ. این گرانیت" مغلوب ساختن پیشی جستن به یاد می آورد. "بنابراین من به نام مردم ما است. و در حدود 15 دقیقه ما آن تایید شده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن ادعای حل و فصل این موضوع ساخته شده بود بیش از یک ماه قبل از خدمات پارک های ملی شروع رسمی "ارزیابی ارزیابی" و ماه دوره نظر عمومی برای تصمیم گیری که آیا برای از سرگیری اجازه و میزبانی کوه راشمور آتش بازی.

NPS مستقر در اواخر ماه آوریل بر روی گزینه پایان دادن به ممنوعیت آتش بازی در کوه راشمور "از آنجا که آن را به بهترین وجه این پروژه هدف و نیاز به جشن روح استقلال روز با میزبانی یک مراسم آتش بازی در حالی که ارائه برای لذت بردن از در یک شیوه ای است که تضمین ایمنی و حفاظت از منابع."

در یک سال 2017 سند ساخته شده توسط واشنگتن پستاین دفتر اشاره کرد که حداقل 27 آتش سوزی آغاز شده در اطراف کوه راشمور در طول سالانه آتش بازی در نمایش بین 1998 و 2009 و هشدار داد که "جولای خطر آتش سوزی می تواند خطر ابتلا به توان بالا و بسیار بالا" در تپه های منطقه است.

سابق دفتر کارمند که به اتهام آتش مدیریت برنامه های در کوه راشمور و شش دیگر سیاه تپه پارک سایت و دیدم که درختان به آتش کشیده شد بیش از 1000 فوت از آتش بازی راه اندازی نقطه می گوید: تیر اندازی آتش بر روی بنای یادبود ملی را 1,278 هکتار از جنگل است "دیوانه است."

"این رئیس جمهور را دوست دارد به می گویند" خوب چه می سوزاند, این, سنگ, درست است؟' "بیل Gabbert که در حال حاضر سردبیر این نشریه آنلاین آتش سوزی امروز می گوید NPR.

"آره کنده کاری خود سنگ است و درست زیر کنده کاری در سنگ است که حک شده بود به منظور ایجاد مجسمه سازی" Gabbert می افزاید. "اما فراتر از آن وجود دارد Ponderosa جنگل های کاج. سیاه تپه به طور کلی یک جعبه آتش زنه این زمان از سال و در حال حاضر آنها در یک خشکسالی است."

کل سیاه تپه منطقه با توجه به یکپارچه ملی خشکسالی اطلاعات سیستم در حال حاضر دچار یک "متوسط خشکسالی است."

خدمات پارک های ملی را کنترل سوختگی در اطراف این بنای تاریخی در فصل بهار با توجه به Noem را در تلاش برای کاهش احتمال آتش بازی اشتعال اطراف جنگل.

Gabbert سوالات ابزار از جمله ورزش است.

"رهبری که تجویز آتش نمی کاهش مقدار مواد قابل اشتعال — پوشش گیاهی است که در زمین" جانباز آتش رنجر می گوید. "این نمی تواند جلوگیری از هر گونه آتش از شروع."

نگرانی های زیست محیطی مطرح شده توسط چشم انداز آتش بازی فراتر از خطر آتش سوزی. یک سال 2016 زمین شناسی ایالات متحده خدمات مطالعه در می یابد که "گذشته نمایش آتش بازی احتمالی علت افزایش غلظت یک آلاینده به نام پرکلرات در آب های زیرزمینی و آب های سطحی در بنای یادبود ملی."

پرکلرات استفاده می شود به عنوان یک سوخت در آتش; همچنین می توانید آن را مختل و توانایی
از سوخت و ساز بدن-تنظیم غده تیروئید لازم برای جذب ید.

در آن "پیدا کردن هیچ تاثیر قابل توجهی" greenlighting کوه راشمور آتش بازی NPS اذعان چنین نمایش در گذشته آلوده به محلی منابع آب با پرکلرات ها. هنوز هم آن معتقد است که سطوح موجود در بنای یادبود ملی بودند و زیر غلظت است که می تواند "اختلال در عملکرد تیروئید."

"آنچه که آنها میگویند این است که آن را خوب به آن مقدار از پرکلرات که ممکن است پراکنده در [سطح] آب است و می توان در آب چاه می گوید:" شریل Schreier که کوه راشمور یادبود ملی را سرپرست از سال 2010 تا سال گذشته است. "همه چیز [در NPS' 'پیدا کردن هیچ تاثیر قابل توجهی'] بود ramped و واقعا به سرعت تسهیل از طریق, بدون, من فکر می کنم که در عمق تجزیه و تحلیل است که باید تکمیل شده است."

یک پیمان شکسته

آتش بازی نیز به احتمال زیاد جرقه تظاهرات در آمریکا و متهم شدن آمریکا از شکستن 1868 Fort Laramie پیمان شناخت کوه راشمور و سیاه تپه که آن را احاطه کرده است به عنوان بخشی از "بزرگ Sioux, رزرو خود را کنار بگذارند برای استفاده انحصاری توسط سو مردم است."

"آنها به این حرم دموکراسی در کوه راشمور می گوید:" نیک Tilsen یک شهروند از Oglala لکتا ملت از نزدیک پاین ریج رزرو است که رئیس جمهور از NDN جمعی بومیان آمریکا فعال است. "ما آن را حرم نفاق زیرا این دموکراسی است که صحبت در مورد ساخته شده در سرزمین های به سرقت رفته از مردم بومی."

Tilsen می گوید NPR او انتظار دارد که با وجود داشتن جاده های مسدود شده برای مایل در اطراف کوه راشمور وجود خواهد داشت معترضان وجود دارد.

"ما در یک زمان در این کشور وجود دارد که در آن یک حساب و تحقق است که این کشور برای به دست آوردن حق با تاریخ خود می گوید:" Tilsen. "همین دلیل است که این فقط یک بی عدالتی های تاریخی است که اتفاق افتاده است — آن را روشن زمان بی عدالتی که امروز وجود دارد در جامعه است."

جولیان خرس دونده که رئیس جمهور از Oglala سو tribal council, می گوید تهمت موظف است به افتخار 1868 پیمان که یک سال 1980 حکم دادگاه عالی به رسمیت شناخته شده به عنوان اتصال.

"من باید به او بگویید که او نمی باید اجازه از اصلی آن حاکمیت صاحبان وارد خاک در این زمان" خرس دونده به نقل از گفتن نگهبان.

مغلوب ساختن پیشی جستن است به احتمال زیاد به توجه به چنین تظاهرات. با توجه به داکوتای جنوبی با فرماندار توسعه دهنده املاک و مستغلات-تبدیل-رئیس جمهور گفت: در یک سال 2017 دفتر بیضی جلسه که او پرورش جاه طلبی های خود را برای سنگ رو بنای تاریخی است.

"من گفت:" آقای رئیس جمهور شما باید به داکوتای جنوبی مدتی. ما کوه راشمور.' و او می رود, 'آیا می دانید این رویای من به چهره من در کوه راشمور?' "Noem گفت: در سال 2018 ، "من شروع به خنده. او خنده بنابراین او کاملا جدی است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب