هلندی, Minks قرارداد COVID-19 — و به نظر می رسد به آلوده کردن انسان

بزرگنمایی این تصویر Minks در یک سمور یا راسو ، یوری Tutov /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان ت

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Minks در یک سمور یا راسو ، یوری Tutov /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
یوری Tutov /خبرگزاری گتی ایماژ

Minks در دو خز مزارع در هلند شروع به گرفتن بیمار در اواخر ماه آوریل است. برخی از آنها سرفه با آبریزش بینی; دیگران تا به حال علائم شدید بیماری تنفسی است. به زودی, آنها در حال مرگ است.

محققان در زمان سواب از حیوانات و جدا آنهایی که فوت کرده است.

مقصر: SARS-COV-2 رمان coronavirus باعث جهانی همه گیر.

این بخشی از ظهور الگوی حیوانات آلوده شدن با رمان coronavirus با یک نگرانی جدید: minks تصور می گذشت این بیماری به انسان است. پس از کشف بیش از 500,000 minks شده اند حذف شده در مزارع خز در هلند بیش از نگرانی های خود را که سمور یا راسو جمعیت می تواند به گسترش این ویروس میان انسان ها است.

Minks شد برای اولین بار در معرض coronavirus آلوده کارگران مزرعه با توجه به Wim van der Poel یک دامپزشک است که مطالعات ویروس ها در دانشگاه واخنینگن و تحقیقات در هلند. سپس این ویروس در میان حیوانات در مزارع مانند آتش سوزی.

"حیوانات در قفس با سیم تاپ و بسته دیوار بین آنها می گوید:" Van der Poel که همکاری یک Eurosurveillance مقاله بررسی سمور یا راسو مزرعه عفونت است که منتشر شده بود این ماه. "پس از آن احتمالا از طریق قطرات یا آئروسل انتقال از بالای قفس یکی به دیگری هنگامی که یک حیوان است سرفه یا به شدت تنفس است."

هلند یکی از صادرکنندگان برتر از سمور یا راسو خز کت و تر و تمیز. شیوع این بیماری شد و برای اولین بار منتشر شده در دو تا از آن حدود 125 مزارع و در حال حاضر یافت شده در حداقل 17. Van der Poel می گوید این ویروس به احتمال زیاد به گسترش بیشتر مزارع یا از آلوده کارگران که سفر بین محل و یا از ویروس-محصولات آلوده که نقل مکان کرد و از یکی به دیگری.

Minks جدیدترین علاوه بر این به فهرست حیوانات است که ما می دانیم می تواند با آلوده رمان coronavirus می گوید Linfa وانگ مدیر ظهور بیماری های عفونی برنامه در دانشگاه دوک-NUS دانشکده پزشکی در سنگاپور است. "اول ما متوجه شد cats," او می گوید. "سپس به دنبال آن سگ که حساس هستند اما نه به اندازه گربه است. و سپس ببر در باغ وحش نیویورک. و در حال حاضر minks." آزمایش های آزمایشگاهی نیز تایید کرد که همسترها و برخی از میمون ها نیز می تواند بیمار از ویروس. و ویروس اعتقاد بر این است که سرچشمه در چین, خفاش نعل اسبی.

یافته های حاصل از سمور یا راسو مزرعه می افزاید: در مورد لایه به درک ما از چگونگی گسترش ویروس به دلیل آلوده minks تصور می گذشت ویروس به مردم با توجه به هلندی, دولت گزارش. حداقل دو مزرعه کارگران معتقد هستند که گرفتار این رمان coronavirus از دست زدن به minks یا تنفس ویروس-آلوده ابر گرد و غبار.

وضعیت تایید دیرینه نگرانی در میان محققان است که تا به حال شده است فرضی: در برخی از حیوانات به انسان تعاملات ویروس می تواند انتقال هر دو روش. "این یکی دیگر از مسیر انتقال است که ما باید به نگرانی در مورد می گوید:" کوین الیول یک بوم شناس در EcoHealth داد, یک سازمان غیر انتفاعی که مانیتور برای بیماری های نوظهور. "و اگر ویروس به نحوی خود را ایجاد در جمعیت حیوانات و یا در دیگر جمعیت های حیات وحش در سراسر جهان آن را واقعا سخت به از بین بردن آن را اگر آن را نگه می دارد و سرایت دوباره به جمعیت انسانی است."

این نگرانی باعث شد مقامات هلندی به جمع اوری تمام minks در مزارع که در آن رمان coronavirus یافت شده است. در حالی که بسیاری از حیوانات در مزارع تحت تاثیر قرار داشت که جان سالم به ویروس و توسعه آنتی بادی که مشخص نیست چه مدت آنها ممکن است محافظت می شود. و بسیاری از نوزادان فرض مستعد ابتلا به کروناویروس در حال متولد شده در اواخر بهار van der Poel می گوید. پس از صدها نفر از هزاران نفر از حیوانات هستند که با گاز کشته به اطمینان حاصل شود که آنها را تبدیل به مخزن ویروس.

به دلیل شیوع هلند تصمیم به تعطیل کردن همه از آن سمور یا راسو مزارع تا پایان سال است.

از یک کنترل بیماری دیدگاه وانگ می گوید آن را مفید است که شیوع بودند موجود به مزارع و باعث علائم در حیوانات آلوده "بنابراین حداقل شما متوجه حیوان بیمار است." کمتر قابل کنترل سناریو او می گوید: اگر این ویروس طول می کشد ریشه در سرگردان جمعیت های حیات وحش — مثلا اگر آن را به تبدیل شدن به تاسیس میان آمریکای شمالی خفاش ها یک گروه است که می تواند انجام این بیماری بدون توسعه علائم و گسترش آن به طور گسترده ای.

وانگ می بیند این توانایی از رمان coronavirus به پرش به راحتی بین گونه های مختلف به عنوان مشکل — به خصوص از آنجا که این ویروس به سرعت در میان انسان ها است. بسیاری از ویروس ها شایع مانند سرخک و هپاتیت بیشتر آلوده انسان. از سوی دیگر برخی از ظهور ویروس ابولا Nipah و سارس آلوده کردن طیف گسترده ای از گونه های. اما شیوع بیماری در میان انسان ها موجود بوده اند.

وقتی که می آید به از بین بردن بیماری "بدترین حیوانات ویروس است که جهش و ایجاد می شود در انسان و گسترده ای میزبان محدوده" وانگ می گوید: معنی آن را آلوده می توانید بسیاری از گونه های مختلف حیوانات که ممکن است تصویب آن به انسان است. "و این که SARS-COV-2."

در حال حاضر رمان coronavirus است که عمدتا به پخش از طریق تماس نزدیک بین مردم می گوید: ماریا ون Kerkhove فنی منجر برای بهداشت جهانی سازمان بهداشت و درمان اضطراری برنامه.

هنوز هم محققان فکر می کنم پتانسیل برای حیوانات مخازن چیزی است که مقامات بهداشت عمومی باید به فکر کردن در مورد در حال حاضر. درس از سمور یا راسو مزارع می گوید van der Poel این است که ما باید تست همه نوع از حیوانات را برای رمان coronavirus و همچنین نگه داشتن یک lookout برای دیگر رمان بیماری ممکن است آنها را حمل.

"ما باید به یک ذهن باز و چشم باز برای هر یک ویروس جدید است که بالا میآید," او می گوید.

جروم Socolovsky کمک به این داستان.

آخرین مطالب