ده ها تن از حیوانات خانگی نگه داشته و اقیانوس ها دور توسط همه گیر در حال Reuniting با صاحبان آنها

بزرگنمایی این تصویر ژوستین هوانگ با سگ خود را با تکبر راه رفتن در کالیفرنیا است. جان Ruwitch/NPR پ

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ژوستین هوانگ با سگ خود را با تکبر راه رفتن در کالیفرنیا است. جان Ruwitch/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Ruwitch/NPR

قبل از ژوستین هوانگ چپ شانگهای برای برخی از ساحل در مالزی در زمستان سال گذشته او سگ خود را با تکبر راه رفتن را به ماندن با یک دوست.

"من او کاهش یافته ، من او را بوسید خداحافظی. من گفتم: "من قصد دارم به شما در شش روز" هوانگ بازگو. "بود که ژان. 23 از این سال است."

که هفته coronavirus گسترش با هشدار دهنده سرعت در چین است. بنابراین هوانگ تصمیم به صبر در مالزی چند روز اضافی. سپس او با هواپیما به تایوان که در آن او به خانواده و در نهایت خانه به ایالات متحده است.

اما همه گیر بدتر شده است. مرزها بسته شده است. یک هفته دور از شانگهای تبدیل به یک ماه پس از آن دو.

کشورهای سراسر جهان باید مرزهای خود را بسته و محدود پروازها به سعی کنید به منظور محدود کردن گسترش coronavirus رندر مسافرت های بین المللی به چالش کشیدن و گران است. در اواخر ماه مارس چین به طور موثر مسدود ویزا-دارندگان از بازگشت به کشور بدون اجازه مخصوص. بسیاری از شرکت های هواپیمایی را متوقف کرده اند اجازه می دهد حیوانات در هیئت مدیره.

بین المللی حیوان خانگی و حمل و نقل حیوانات انجمن غیر انتفاعی گروه تجارت برای شرکت های که تخصص در حرکت حیوانات خانگی نشان می دهد صاحبان صبر از محدودیت های مسافرتی, اگر آنها می توانند.

با هوانگ در کالیفرنیا با تکبر راه رفتن ماند با هوانگ دوستان در شانگهای. انسان و سگ گاهی اوقات FaceTimed.

"او را هیجان زده و دم خود را شروع wagging و او را به لبخند. او لبخند زیادی" هوانگ می گوید. "پس از آن ما هر دو خواهد بود و غمگین."

هوانگ از دست رفته پوچ که او را توصیف به عنوان یک corgi مخلوط. او به تصویب رسید و او پس از سگ نجات از خیابان. هوانگ می گوید با تکبر راه رفتن به پایان رسید تا نجات او را از تنهایی در سه سال گذشته در حالی که زندگی به دور از خانه.

در ماه مارس او سعی کرد با تکبر راه رفتن در یک پرواز به آمریکا, اما سقوط کرد که از طریق به عنوان محدودیت های مسافرتی را افزایش داد.

ماه گذشته با تکبر راه رفتن پرواز به جنوب شهر گوانگژو جایی که او در آنجا ماند با یکی دیگر از هوانگ دوستان برای یک هفته قبل از شروع پرواز برای چک پزشکی و مدارک. سپس سگ قرار داده شد در یک پرواز به سان فرانسیسکو.

هوانگ پرداخت $4,000 در پرواز و حمل و نقل هزینه های آژانس به تکبر راه رفتن به ایالات متحده است. یکی دیگر از شانگهای مبتنی بر جاست پرداخت حدود 14000 به پیوست با یک corgi. آن را مقدار زیادی از پول, اما استیون فلدمن, مدیر اجرایی, انسان حیوان باند موسسه تحقیقات می گوید آن را به ارزش آن اگر شما می توانید استطاعت آن است.

"بیشتر ما سرمایه گذاری در روابط ما با حیوانات خانگی ما — صرف زمان با آنها در مراقبت از آنها — خوب وجود دارد شواهدی وجود دارد که آن را دوباره به ما از نظر روان و سلامت جسمی" او می گوید. "بنابراین آن را به ارزش سرمایه گذاری برای دریافت پیوست با حیوانات خانگی خود را."

سگ ها در مقابل گربه ها در پشت

هر کسی نمی تواند آن را در این قیمت ها. بنابراین Kyla رابرتسون ارتباطات حرفه ای زندگی در شانگهای است که در تلاش برای کمک به.

رابرتسون در تلاش بود — نداشت — برای بازگشت به کانادا را با خود سگ شکر. او متصل چینی پلت فرم رسانه های اجتماعی WeChat با صدها نفر دیگر از مردم در تلاش برای حیوانات خانگی خود را به آمریکای شمالی از چین — و سازماندهی یک پرواز چارتر از شانگهای در اواخر این ماه.

او خواستار آن را "ماموریت Impawsible."

این طرح به پرواز یک هواپیمای ایرباس A330 با مردم و حیوانات خانگی از شانگهای به ونکوور و سیاتل. همانطور که از دوشنبه, آنها تا به حال بیش از 155 نفر و 115 حیوانات خانگی امضا برای پرواز. آنها در حال جمع آوری پول در GoFundMe به آن اتفاق می افتد.

گربه ها و صاحبان آنها خواهد بود در بازگشت. کسانی که با سگ را در مقابل.

"سگ نوع مانند هر ردیف دوم فقط به خاطر اینکه ما نمی خواهیم شما می دانید یک سگ به مانند نگاه زیر صندلی و دیدن سگ دیگر و شاید شروع growling یا ناراحت شود در آن" رابرتسون می گوید.

10-and-a-half-ساعت پرواز برنامه ریزی شده است برای 18 جولای در بعد از ظهر و رابرتسون معرفی صاحبان نمی خوراک حیوانات خانگی خود را و یا آنها را بیش از حد آب قبل از برخاستن برای به حداقل رساندن احتمال تصادفات در هیئت مدیره.

"این رفتن به یک پرواز شگفت انگیز," او می گوید.

رابرتسون رو با الهام از قدیمی Poirier های کانادا زندگی در جزایر کیمن است که اجاره یک هواپیما که انجام شده 92 مردم و 27 حیوانات خانگی به تورنتو در ماه مه.

گسترش عشق

زمانی که "ماموریت Impawsible" پرواز طول می کشد خاموش, Kyla و طرح در هیئت مدیره با شکر.

آنها همچنین reuniting غیور کمی mutt به نام تد با صاحب Kait هوپر.

هوپر آموخته مدرسه ابتدایی در چین برای پنج سال است اما در حال حاضر گیر کرده در خارج از کشور در زادگاه او در نزدیکی تورنتو است. او تا به حال بسیار خشن چند ماه. پدرش نیز در ماه دسامبر به طوری که او در سفر به خانه. سپس در اواخر ماه ژانویه او رفت و برگشت به کانادا و چند هفته بعد مادر او مبتلا به مرحله 4 سرطان ریه است.

هوپر تلاش برای به دست آوردن سگ خود را.

"مادر من واقعا هیجان زده برای ... او واقعا می خواست به دیدار او," او می گوید.

اما در زمان هوپر کردم پول هم آن را غیر ممکن بود برای دریافت تد در یک پرواز. مادر او درگذشت در اوایل ماه ژوئن است.

قبل از شنیدن در مورد پرواز چارتر او احساس گیر کرده است. "من باید معنای او را به خانه و من آماده برای به دست آوردن او را به خانه اما آن را نمی ممکن است" هوپر می گوید.

در حال حاضر هر چند به لطف رابرتسون — که او هرگز در فرد ملاقات کرد — او امیدواریم. "یک سگ تبدیل به بخشی از شما. و شما در جهان هستند که برای سگ. ... من واقعا به دنبال به جلو به گرفتن او را به خانه."

در یک پارک در کالیفرنیا با تکبر راه رفتن است سرد توسط هوانگ و پا و زبان خود را.

آوردن با تکبر راه رفتن را از چین بود یک چیز کوچک است که هوانگ گفت که او می تواند به کنترل در یک زمان دیوانه در جهان است. و برای که او سپاسگزار است.

"او یک نیروی خوب مرد" هوانگ می گوید از پوچ. "من فکر می کنم آوردن او به امریکا باعث می شود امریکا کمی بهتر است. من فقط می خواهم او را به گسترش عشق است که او همیشه به من شما می دانید؟"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب