'ادای احترام به نفرت': Pelosi خواستار مؤتلفه مجسمه های حذف شده از کنگره

بزرگنمایی این تصویر یک مجسمه Robert E. Lee غرفه در کنگره دیده می شود در سال 2019. بیل کلارک/CQ رول

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مجسمه Robert E. Lee غرفه در کنگره دیده می شود در سال 2019. بیل کلارک/CQ رول تماس از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بیل کلارک/CQ رول تماس از طریق گتی ایماژ

مجلس نانسی پلوسی روز چهارشنبه برای حذف مجسمه مؤتلفه سربازان و مقامات از این کنگره به عنوان پرسیده گفتگو در مورد ملت را درمان اقلیت نژادی بار دیگر به ارمغان آورد و آثار سابقه به سوال.

در نامه ای سرگشاده به کمیته مشترک در کتابخانه پلوسی کنگره خواسته تا "به عنوان مثال منجر شود" و حذف 11 مؤتلفه مجسمه از کاپیتول.

"مجسمه در کنگره باید تجسم ما بالاترین آرمان به عنوان آمریکایی ها بیان که ما که هستیم و که آرزوی ما به عنوان یک ملت است. آثار به مردانی که حمایت از ظلم و ستم و بربریت برای رسیدن به چنین سادگی نژادپرستانه پایان یک چیز عجیب و غریب بی حرمتی به این آرمان است. خود مجسمه ادای احترام به نفرت نه میراث فرهنگی. آنها باید حذف شود" پلوسی نوشت: در نامه ای خطاب به کمیته صندلی Roy Blunt و معاون صندلی Zoe Lofgren.

The Confederate States of America آن نظامی و پرچم خود را باقی می ماند بحث برانگیز در ایالات متحده است. قیام راه اندازی شده توسط کنفدراسیون در دفاع از مالکیت منجر به بیش از 618,000 مرگ و میر و بسیاری مشاهده ادامه داد: احترام از سمبل های آن به عنوان یک یادآوری دردناک از کشور نژادپرستانه آغاز به کار.

دیگران اما دفاع از کنفدراسیون و آن خاطرات به عنوان یک ادای احترام به آمریکا جنوبی و رهبران سابق.

Pelosi نامه آخرین مشخصات بالا در نظر گرفتن این کنفدراسیون و آثار تاریخی خود را' دید در فضاهای عمومی. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای مارک سرسخت خود را امتناع از تغییر نام آمریکا و پایگاه های نظامی که به نام مؤتلفه رهبران.

"پیشنهاد شده است که ما باید با تغییر نام به عنوان بسیاری از 10 افسانه ای ما پایگاه های نظامی مانند فورت براگ در کارولینای شمالی فورت هود در تگزاس, Fort Benning در گرجستان و لیست در می رود. این به یاد ماندنی و بسیار قدرتمند پایگاه باید تبدیل به بخشی از یک آمریکایی میراث فرهنگی و سابقه پیروزی, پیروزی و آزادی است. ایالات متحده آمریکا آموزش دیده و اعزام قهرمانان ما در اینجا و برنده دو جنگ جهانی" به رئیس جمهور نوشت: در یک صدای جیر جیر و بعد از آن به خبرنگاران گفت: از طریق کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany.

"بنابراین دولت من حتی نمی خواهد در نظر گرفتن تغییر نام از این شکوه و افسانه تاسیسات نظامی. , تاریخچه ما به عنوان بزرگترین کشور در جهان را نمی توان با دستکاری. احترام نظامی ما."

سربازان کنفدراسیون یک ملت ساخته شده از جدا سابق ایالات متحده و کشورهای عضو مبارزه در برابر ارتش ایالات متحده.

در پاسخ به Pelosi را نامه Lofgren ابراز توافق با مجلس را درخواست.

"به عنوان معاون رئیس کمیته مشترک در کتابخانه و رئیس خانه هنرهای هیئت مدیره من را بسیار جدی من وظیفه و مسئولیت خود را به اطمینان حاصل شود تنها ما بیشتر aspirational مقادیر نمایش داده شده در کنگره ایالات متحده. در واقع آنچه متفق اساسنامه در ملی مجسمه سازی سالن مجموعه نشان دهنده این است که نفرت را که ما به عنوان یک جامعه و یک کشور" Lofgren در بیانیه ای گفت.

"من موافقت می کنم که کمیته مشترک و معمار کنگره باید مصلحت حذف این نمادها از ظلم و ستم و تعصب از سالن های کنگره. من آماده و روی صندلی از کمیته مشترک به سرعت تصویب حذف این مجسمه ها. کاپیتول ساختمان متعلق به مردم آمریکا است و نمی تواند در خدمت به عنوان محل افتخار برای نفرت و نژاد پرستی که اشک در تار و پود ملت ما بسیار سمی است که این مجسمه تجسم."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب