دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین تهدید به کانادا است به احتمال زیاد به بیش مانند آلومینیوم بالون

واشنگتن—با اقتصاد ایالات متحده در تلاش کانادا و کشورهای دیگر در معرض خطر و خسارت های ناخواسته به عنوان رئیس جم

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

واشنگتن—با اقتصاد ایالات متحده در تلاش کانادا و کشورهای دیگر در معرض خطر و خسارت های ناخواسته به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نوسانات شدید خود را نشان می دهد که حامیان او در تلاش برای تحریک اقتصادی باز گشت.

شده است که ظاهری دو بار در این هفته در مورد مسائل است که به نظر می رسد سفارشی طراحی شده برای سیگنال به ناروا حامیان او بازی خود را greatest hits: در مهاجرت دوشنبه با یک فرمان اجرایی به طور موقت تعلیق برخی از انواع جدید ویزای کار و پس از آن در تجارت سه شنبه گزارش های ایالات متحده ممکن است reimpose تعرفه های کانادا آلومینیوم.

"تنها سیاست است که مغلوب ساختن پیشی جستن شده است مداوم در حال حمایت از تعرفه های بالاتر و پایین تر مهاجرت. این چیزی است که او در واقع معتقد است می گوید:" الکس Conant, یک استراتژیست جمهوری خواه که کرده مارکو روبیو سناتور.. "او کمتر از پنج ماه از انتخابات و در حال حاضر از دست دادن. او نیاز به تقویت پایگاه خود را پس از یک زن و شوهر واقعا دشوار هفته."

بان کی مون روز دوشنبه اعلام کرد در برخی ویزای کار خواهد شد تاثیر زیادی بر بسیاری از کارگران ماهر و مدیران. در صدر اعلام و بلافاصله پس از آن هزاران نفر از کانادایی ها نگران بودند در مورد ممنوع بودن هر چند برخی از وکلای مهاجرت در حال حاضر گفت: آنها تفسیر نظم جدید به عنوان ترک کانادایی اساسا بی پیرایه. درخواست برای روشن شدن از مرز ایالات متحده و مقامات اداره مهاجرت رفت unreturned چهارشنبه.

تعرفه های آلومینیوم با این حال بدیهی است که هدف کانادایی ها به طور مستقیم. نماینده تجاری ایالات متحده رابرت Lighthizer مطرح شده موضوع جمعه با کانادا سفیر آمریکا کیرستن هیلمن و بلومبرگ گزارش داد که این روز را در تعرفه ها می تواند اعمال شده توسط جولای 1, فقط به عنوان جدید ایران به جای نفتا است که با توجه به اثر آمده.

اگر چه برخی از شرکت آلومینیوم در حال لابی گری برای reimpose تعرفه, آمریکا اتاق بازرگانی و معاون ارشد رئیس جمهور نیل Harrington گفت: بازگشت خواهد بود مانند "بد فیلم ترسناک" و "بسیاری از ایالات متحده آلومینیوم بخش مخالف و آنها به شما صدمه دیده است آمریکا از تولید کنندگان که با استفاده از آلومینیوم به عنوان یک ورودی است."

کارشناسان می گویند آشکار "خروش" در کانادا آلومینیوم صادرات یک محصول جانبی از coronavirus مربوط به خاموش شدن خودکار و بخش های دیگر که با استفاده از آلومینیوم. Smelters نمی تواند به راحتی و یا با خیال راحت تعطیل امکانات تولید خود را به طوری که آنها را تغییر داده اید به ساخت های مختلف به راحتی warehoused محصول فروخته شده در قراردادهای آتی. در نتیجه افزایش صادرات نیست معنی داری تاثیر تجارت واقعی تصویر.

"این چیزی اشتباه اشتباه در زمان اشتباه دلایل اشتباه می گوید:" ژان Simard از انجمن آلومینیوم کانادا که اشاره می کند که تعرفه ها نه تنها صدمه دیده کانادا صنعت بلکه مصرف کنندگان ایالات متحده که در نهایت به آنها پرداخت.

Simard و دیگر رهبران صنعت نشان می دهد که اگر ایالات متحده اعمال تعرفه های کانادا و احتمال مقابله به مثل است. اما مقامات کانادا نیست درگیر شدن در هر گونه قدرت نمایی نشده است. سخنران برای سفارت کانادا در واشنگتن و معاون نخست وزیر Chrystia Freeland فرستاده یکسان اظهارات گفت: "ما همیشه دفاع کانادا آلومینیوم بخش و کارگران آن" و "ما بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که ما آلومینیوم صادرات آسیب نمی رسانند بازار ایالات متحده است. ما تاکید بر این ما در حال انجام گفتگو با شرکای آمریکایی ما."

برخی از کارشناسان صحبت من با پیشنهاد تعرفه ها حتی ممکن است دوباره با وجود سرفصل های این هفته است. Lighthizer گزارش به کاخ سفید و رئیس جمهور تصمیم خواهد گرفت که چه باید بکنید.

"به نظر من هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از باند فرودگاه برای رفتن قبل از اینکه ما می بینیم تعرفه هواپیما را در اینجا می گوید:" تجارت وکیل دن Ucjzo از دیکینسون رایت که نیست حس قوی اشتها میان صنعت و یا برای بازگشت به تعرفه ها. "این امر تاثیر منفی بر اقتصاد است که بسیار شکننده تر از آن است که یک سال پیش با کنگره خواهد بود که بیشتر مایل به گرفتن بر روی یک رئیس جمهور که بسیار شکننده تر از او بود."

Flavio Volpe رئیس کانادا, قطعات خودرو, انجمن تولید کنندگان, توافق گفت: این صرفا یک حرکت سیاسی است که نمی خواهد پرداخت. "من فکر می کنم آن را به احتمال زیاد بیشتر از نیست که آنها به طور رسمی چیزی باعث این هفته" او می گوید: "و پس از آن باعث شده آن را به احتمال زیاد بیش از آنها در حال رفتن به عقب است."

Conant می گوید حرکت مثل این نیست نشانه خوبی برای مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین که نیاز به گسترش پشتیبانی از آن است. "اگر من مشاوره او به من می گفت: "نگاه کنید پایگاه خود را ممکن است مانند سرکوب در مهاجرت و بیشتر تعرفه, اما این کار با رای دهندگان مستقل — و است که بیشتر نگرانی فوری در حال حاضر.'"

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Conant سیاسی می گوید: headwinds ممکن است دیدن این موضوع از بین برود. "او بسیاری از مشکلات در مقابل او اعم از اقتصاد coronavirus پلیس مسائل به همراه خود مشکلات سیاسی — این خواهد بود چیدن یکی دیگر از مبارزه است که او واقعا نیاز نیست در این لحظه است."

اما این بدان معنا نیست که کانادایی ها می توانید شل کنید. "هر چیزی ممکن است با مغلوب ساختن پیشی جستن" Conant می گوید "است که از همه بیشتر همین دلیل کانادایی باید نگران زمانی که آنها زمانی که آنها شنیدن این نوع از سیاست بالن شناور بودن."

Edward Keenan
آخرین مطالب