غواصان جلو و پارا المپیک امیدوار است پروتز از کف اقیانوس

لس آنجلس - هنگامی که دوالت مخلوط از دست داده و پای مصنوعی خود را در حالی که دست و پا زدن-شبانه روزی سواحل طولا

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399

لس آنجلس - هنگامی که دوالت مخلوط از دست داده و پای مصنوعی خود را در حالی که دست و پا زدن-شبانه روزی سواحل طولانی, ساحل, آتش نشانی محلی کبوتر سمت راست به سعی کنید برای بازیابی آن را برای او.

هنگامی که نجات غواصان نمی تواند آن را پیدا کنید در یکشنبه مخلوط همه اما به امید همیشه از دیدن دوباره آن را. او نمیفهمد آن پناه میبرند و در پایین از اقیانوس است و با آن هر گونه امید او از رقابت در پرتاب نیزه در 2021 بازی های پارا المپیک در توکیو.

آنها هنوز هم نمی تواند آن را پیدا کنید در روز دوشنبه. اما مسلح با اطلاعات جدید دقیقا جایی که مخلوط بود که پای او را تضعیف آنها رفت و برای سومین روز در روز سه شنبه. به زودی پس از, یکی از غواصان ارسال پیام به هالیوود نویسنده-کارگردان-تولید کننده تلفن همراه.

"او پیامک ما یک عکس از غواصان بیرون آمدن از آب با یک پیروزی مشت در هوا" مخلوط به یاد می آورد چهار شنبه, اجازه سست شاد خنده.

و در یکی از غواصان دیگر دست به دست شد و مخلوط را از دست رفته فیبر کربن و تیتانیوم پا. بیشتر چه, آن را به ظاهر هیچ بدتر برای غوطه ور شدن در آب شور به مدت سه روز.

بزرگ-برادرزاده اوایل غربی ستاره فیلم تام میکس از دست داده بیشتر از پای چپ خود را در نزدیکی کشنده تصادف با یک راننده مست که برخورد با موتور سیکلت خود را در LA بلوار غروب آفتاب در سال 2007.

دولت قهرمان در پرتاب نیزه در کالیفرنیا کالج پومونا او می خواهم تا حد زیادی داده شده تا این ورزش بعد از مدرسه اما آن را در زمان به عقب تا پس از تصادف.

پس از نشستن 2012 و 2016 پارالمپیک بازی با آسیب او شده بود آموزش بی وقفه برای این یکی بدانند در سن 41 آن ممکن است آخرین فرصت است.

"من تا به حال دوچرخه سواری هر روز برای دو هفته گذشته و پس از من از دست پا من تا به حال برای متوقف کردن" او گفت:. "پس از چند روز من خیلی bummed."

او آن روز با عصا به او فکر سفارش جدید مصنوعی که می تواند تا هفت ماه به تحویل و هزینه تا آنجا که $20,000 است که او مطمئن بود که خود را بیمه پوشش میدهد.

در ضمن پیدا کردن پا شد هیچ کار آسان است.

"که در منطقه اتفاق می افتد که بسیار چالش برانگیز است چرا که از آن می رود از حدود 30 فوت به حدود 65 فوت (9 تا 19 متر) در حدود صفر دید گفت:" سروان ، Omar نرنااجو از سازمان آتش نشانی دریایی واحد.

او به مقدار زیادی از اعتبار برای مخلوط برای قادر بودن به یاد دقیقا جایی که او بود که پا تضعیف کردن به او در بالا رفتن از پشت به یک قایق در ساحل مارینا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما مخلوط می گوید که تنها بخشی از داستان است.

"بزرگترین بخشی از کل این داستان واقعیت این است که هیچ یک از این نجات اپراتورهای داد تا" او گفت:. "من فقط شگفت زده در چگونه حرفه ای و اختصاصی همه آنها هستند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن