دموکرات ها می خواهند John Wayne به نام مجسمه گرفته شده فرودگاه

سانتا آنا کالیفرنیا. - در آخرین حرکت برای تغییر نام محل در ایالات متحده نژادی, تاریخ, رهبران اورنج کانتی حزب د

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399

سانتا آنا کالیفرنیا. - در آخرین حرکت برای تغییر نام محل در ایالات متحده نژادی, تاریخ, رهبران اورنج کانتی حزب دموکرات در حال هل دادن قطره افسانه فیلم John Wayne به نام مجسمه و دیگر اشکال جسمانی خودت منع کن از شهرستان فرودگاه به دلیل نژادپرست و متعصب نظرات.

لس آنجلس تایمز گزارش داد که در اوایل این هفته مقامات تصویب اضطراری قطعنامه در محکومیت وین را "نژادپرست و متعصب اظهارات" ساخته شده در سال 1971 مصاحبه و تماس در اورنج کانتی هیئت ناظران به رها کردن نام او مجسمه و دیگر اشکال جسمانی خودت منع کن از فرودگاه بین المللی.

این قطعنامه خواسته هیئت مدیره "خود را برای بازگرداندن نام اصلی: Orange County Airport."

"شده اند وجود دارد تلاش های گذشته برای دریافت این انجام می شود و در حال حاضر ما در حال قرار دادن نام ما و ما به پشتوانه این مطمئن شوید که وجود دارد تغییر نام گفت: Ada Briceño صندلی از حزب دموکرات نارنجی تعداد

با توجه به کسانی که گردد این قطعنامه را تلاش برای سرنگونی Wayne دیرین ساکن اورنج کانتی که در سال 1979 است که بخشی از "یک جنبش ملی برای حذف white supremacist نمادها و نام (که هستند) شکل دهی مجدد موسسات آمریکایی آثار و کسب و کار و سازمان های غیر انتفاعی ورزشی لیگ ها و تیم ها است."

در سال 1971 Playboy magazine, مصاحبه, Wayne باعث متعصب اظهارات برابر مردم بومی آمریکایی ها و جامعه تجاوز.

او گفت: "من معتقدم که در برتری تا زمانی که سیاه پوستان در حال تحصیل به یک نقطه از مسئولیت. من باور نمی کنم در دادن مقام و موقعیت رهبری و قضاوت به غیر مسئولانه مردم است."

وین همچنین گفت که اگر چه او نمی پوشی برده داری "من اصلا احساس گناه در مورد این واقعیت است که پنج یا 10 نسل پیش این مردم برده بودند."

این بازیگر گفت که او احساس ندامت در انقیاد از بومیان آمریکایی است.

"من احساس نمی کردیم اشتباه در مصرف این کشور بزرگ و دور از آنها. ... (O)تو به اصطلاح سرقت از این کشور از آنها را فقط یک ماده از بقا" او گفت:. "وجود دارد تعداد زیادی از افرادی که مورد نیاز زمین های جدید و سرخپوستان بودند خودخواهانه تلاش برای نگه داشتن آن را برای خود."

وین نیز نامیده می شود فیلم هایی مانند "ایزی رایدر" و "کابوی نیمه شب", منحرف شده و با استفاده از یک گی لکه دار برای اشاره به دو شخصیت اصلی فیلم آخر.

اورنج کانتی سرپرست همین واگنر گفت: بار است که او تا به حال فقط شنیده در مورد كردهایم و غافل بود از آن جمله بندی و یا شایستگی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب