بوریس جانسون به تشریح طرح به سهولت Coronavirus محدودیت در انگلستان

بزرگنمایی این تصویر روز یکشنبه انگلیس نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد که یک کاهش تدریجی محدودیت. ا

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

روز یکشنبه انگلیس نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد که یک کاهش تدریجی محدودیت. اندرو پارسونز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو پارسونز/AP

نخست وزیر بوریس جانسون مشخص شده در برنامه جمعه به صورت مرحله به مرحله بازگشایی اقتصاد بریتانیا با استناد به کاهش coronavirus بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر و خواسته هر کسی نمی تواند انجام دهد شغل خود را از خانه مانند ساخت و ساز و کارخانه کارگران برای بازگشت به کار.

"وجود دارد میلیون ها نفر از افرادی که هر دو ترس از این بیماری وحشتناک و در همان زمان نیز ترس از آنچه در این دوره طولانی از عدم اجرا را انجام خواهد داد به معیشت خود و خود را روانی و جسمانی" جانسون گفت. "به آینده خود و آینده فرزندان خود هستند."

جانسون — که خود را بازگشت به کار در ماه گذشته پس از بستری با COVID-19 — تشویق کسانی که نیاز به بازگشت به محل کار برای جلوگیری از حمل و نقل عمومی و به دوچرخه پیاده روی و یا رانندگی به جای. او تاکید کرد که کارگران خواهد بود محافظت می شود دستورالعمل جدید طراحی شده برای محل کار "COVID-امن."

نخست وزیر گفت که با شروع چهار شنبه, انگلیسی خواهد بود و مجاز به شرکت در "نامحدود", هوای آزاد, ورزش, اما تنها می توانید حمام افتاب گرفتن و یا بازی های ورزشی با اعضای خانواده خود.

به عنوان بخشی از خود را مرحله به مرحله بازگشایی طرح نخست وزیر گفت: مدارس ابتدایی و مغازه ها می تواند شروع به بازگشایی در اوایل ژوئن 1. او گفت: بخش هایی از بخش مهمان نوازی "و دیگر اماکن عمومی" می تواند پاک به بازگشایی در اولین در ماه جولای.

جانسون تاکید کرد که برنامه های خود را مشروط بر پنج عامل وجود دارد که به اندازه کافی خدمات بهداشت ملی امکانات و پرسنل برای مراقبت از کسانی که آلوده; پایدار و کاهش میزان مرگ و میر از COVID-19; پایدار و کاهش میزان عفونت; کافی تامین تجهیزات حفاظت فردی; و این که "رشد نمایی" از coronavirus بازگشت نیست.

انگلستان ثبت کرده است بیش از 220,000 موارد از coronavirus با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز و بیش از 31,000 مرگ و میر.

جانسون همچنین اعلام کرد COVID سیستم هشدار است که نظارت بر نحوه شایع و شدید coronavirus شیوع است. پنج لایه سیستم هشدار اطلاع رسانی خواهد شد سطح محدودیت در انگلستان جانسون گفت.

"کاهش سطح کمتر از اقدامات" او گفت:. "بالاتر از سطح سخت تر و سخت تر از ما خواهد بود."

او ادامه داد: "ما شده اند از طریق اولیه, اوج, اما آن را به پایین آمدن از کوه است که اغلب خطرناک تر است."

جانسون اعلام می آید به عنوان دیگر رهبران این کشور به تازگی تمدید اقامت خود را در خانه سفارشات از طریق ممکن است و ابراز سرخوردگی خود را با دست زدن به coronavirus بحران است.

در توضیح تصمیم خود را برای آغاز روند بازگشایی جانسون با اشاره به فلج اثر مستند تا به حال در اقتصاد انگلستان.

"ما همچنین باید تشخیص دهند که این کمپین در برابر ویروس است در عظیم هزینه به ما راه زندگی" جانسون گفت. "ما می توانید آن را همه در اطراف ما در توقیف مغازه ها و رها کسب و کار و تاریک بارها و رستوران ها."

جانسون گفت: در طول پنج شنبه آدرس که او "مشورت در سراسر طیف سیاسی در سراسر چهار کشور انگلستان" که یک "اجماع کلی در مورد آنچه که ما می تواند انجام دهد."

اما رهبران در اسکاتلند و ایرلند شمالی و ولز را رد کرده اند خود را پیام های جدید در coronavirus محدودیت های که توصیه "اقامت هشدار و کنترل این ویروس زندگی را نجات دهد." به بی بی سی گزارش داد آنها چسبیده با پیام "در خانه بماند."

"ما نباید اسراف پیشرفت ما با کاهش بیش از حد به زودی و یا با ارسال پیام های مخلوط که در نتیجه مردم فکر است که آن را خوب به سهولت" گفت: Nicola Sturgeon اسکاتلند و وزیر اول. "در حال حاضر اجازه دهید من بود بسیار بی پرده در مورد عواقب اگر ما به انجام این کار است. مردم می میرند بی ارزش."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب