دموکرات ها در حال توسعه طرح های احتمالی برای کنترل از راه دور کنوانسیون

بزرگنمایی این تصویر عمدتا خالی Fiserv فروم دیده می شود در طول دموکراتیک ملی کنوانسیون رسانه های تور

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

عمدتا خالی Fiserv فروم دیده می شود در طول دموکراتیک ملی کنوانسیون رسانه های تور در ماه ژانویه است. میلواکی عرصه ممکن است پر کردن مانند یک سنتی سیاسی کنوانسیون اگر بهداشت عمومی دستورالعمل منع اجتماعات بزرگ که DNC می گیرد در ماه اوت است. اریک BARADAT/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک BARADAT/خبرگزاری گتی ایماژ

کمیته ملی حزب دموکرات در حال برداشتن گام برای آماده شدن برای یک ممکن است از راه دور کنوانسیون در این تابستان با وضوح معرفی شده اجازه می دهد تا برای تغییرات رسمی رسیدگی داده شده می کند.

به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس, کنوانسیون برنامه ریزان در حال بررسی طیف وسیعی از احتمالات را برای اوت رویداد در میلواکی که در آن جو بایدن است که انتظار می رود به طور رسمی به عنوان نامزد حزب دموکرات نامزد برای رئیس جمهور.

زمانی که DNC قوانین و آیین نامه کمیته در دیدار با کنفرانس روز سه شنبه آن را تا یک قطعنامه که تغییر رسمی مجموعه مقالات "بنابراین به عنوان برای حفاظت از توانایی همه معتبر-انتخاب کنوانسیون نمایندگان برای شرکت در کنوانسیون در شخص و یا از طریق بدان معنی است که اجازه می دهد تا به صورت مناسب اجتماعی فاصله."

DNC به نظر می رسد نشان می دهد آن را به دنبال گزینه های مجازی کنوانسیون. آن را در حال حاضر با توجه به راه هایی برای اطمینان از تمام نمایندگان قادر خواهد بود به بازیگران برگه های رای و شرکت در کنوانسیون صرف نظر از اینکه آیا یا نه آنها می توانند با سفر به این کنوانسیون در فرد است.

این کنوانسیون در حال حاضر به تعویق افتاد از اواسط ماه جولای به هفته Aug. 17. در حالی که DNC است که ساخت آن برنامه های احتمالی بیشتر رسمی رئیس تام پرز در ادامه به ابراز خوش بینی در مورد برگزاری یک فرد کنوانسیون.

"ما قصد داریم برای قرار دادن سلامت در جامعه ما سر در شن اما من خوشبین هستم که ما می توانیم انجام این کار از آنجا که ما قرار داده ایم آن را برای پنج هفته" پرز گفت: ABC این هفته در آوریل 3.

کنوانسیون ملی دموکرات ها قرار است برگزار شود در میلواکی یک هفته قبل از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه است که برگزار می شود در شارلوت هفته Aug. 24.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن