چند تورنتو افسران پلیس به حالت تعلیق در انتخابات بسیار فعال' بررسی کامیون یدک کش فساد مورد

چند تورنتو افسران پلیس شده اند به حالت تعلیق با پرداخت به عنوان بخشی از آنچه پلیس توصیف به عنوان "بسیار فعال"

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

چند تورنتو افسران پلیس شده اند به حالت تعلیق با پرداخت به عنوان بخشی از آنچه پلیس توصیف به عنوان "بسیار فعال" رسیدگی به فساد در کامیون یدک کش میباشد.

به زور نمی گویند که دقیقا چگونه بسیاری از افسران شده اند به حالت تعلیق و یا آنها چه کسانی هستند. نیروی نیز فاش نمی کند که اتهامات علیه آنها و یا خود بخش اگر چه آن گفت: هیچ اتهامات جنایی را گذاشته نشده است.

"من می توانم تایید می کنند که چند مأمور شده اند به حالت تعلیق با توجه به این جریان تحقیقات" تورنتو یک سخنگوی پلیس Meaghan خاکستری در یک ایمیل به چهارشنبه.

"این تحقیقات بسیار فعال و تحولات می تواند رخ دهد در هر زمان," او نوشت. "از آنجا که این, من نمی خواهد به یک تعداد دقیق."

در اوایل روز شنبه, CBC گزارش حداقل پنج افسران معلق شده بود.

"پلیس خدمات قانون منع از افشای جزئیات داخلی انضباطی ماده بنابراین من قادر به ارائه چیزی بیشتر" خاکستری گفت: ستاره. "من می توانم بگویم که اگر اضافی اتهامات جنایی گذاشته یک به روز رسانی ارائه خواهد شد. همچنین استانداردهای حرفه ای می خواهم برای تشکر از مردم برای همکاری آنها را دریافت کرده ام به تاریخ و تشویق هر کسی با اطلاعات به جلو آمده."

این تعلیق در آمده سه هفته پس از کهنه پلیس تورنتو Const. Ricardo, 47 بود به اتهام نقض اعتماد, راز کمیسیون, تقلب, کمیسیون ارتکاب جرم برای یک سازمان جنایی و مشارکت در فعالیت های یک سازمان جنایی در میان سرکوب و فساد و خشونت در GTA بکسل میباشد.

بیش از 18 ماه گذشته حداقل چهار قتل و نمرات از arsons تیراندازی و تهدید شده اند و متصل به صنعت.

اواخر ماه گذشته لیگ برتر داگ فورد اعلام کرد یک نیروی کار خواهد بود بررسی راه هایی برای تعمیرات اساسی بخش و قول داد به سختی با مجرمین است.

"به همه بد بازیگران در خارج وجود دارد من پیام بسیار روشن است — این حزب را بیش از" فورد گفت. "ما در حال آمدن برای شما و ما را گرفتن شما و ما خواهد شد شما قفل."

یوسف یکی از 11 نفر که دستگیر شده بودند در اواخر ماه گذشته پس از 10 ماه بررسی توسط پلیس تورنتو حرفه ای واحد از استانداردهای دیگر 10 مردان بودند که متهم شدند همه کارکنان از چند کامیون یدک کش شرکت.

"در هر حال درگیر در جرم و جنایت سازمان یافته" رئیس مارک ساندرز گفت: در زمان دستگیری.

یوسف که 11 سال با تورنتو پلیس متوقف شده است با پرداخت به عنوان مورد نیاز است انتاریو خدمات پلیس عمل می کنند.

که کاوشگر در ماه اوت آغاز شد 2019 به عنوان یک جریان تحقیقات به سرقت رفته رمزگذاری پلیس رادیو که تبدیل شده تا در اختیار بکسل شرکت.

رادیوهای مجاز کامیون اپراتورها برای به دست آوردن یک مزیت در رسیدن به صحنه تصادف و در نظارت پلیس فعالیت است.

در زمان یوسف دستگیری Supt. Domenic Sinopoli گفت که یوسف نیز عمل یک ماشین اجاره کسب و کار و دو کامیون یدک کش.

در نیویورک پلیس منطقه اعلام کرد پروژه پلاتین که در آن بیش از 20 نفر دستگیر شدند و 200 اتهامات گذاشته مربوط به GTA یدک کش-کامیون جنگ های چمن.

Supt. مایک شل نیویورک پلیس منطقه گفت: در آن زمان که محققان در پروژه پلاتین کشف و ضبط یک مسلسل, 16 handguns, 13 تفنگ ساچمه ای نه تفنگ یک اره-off shotgun هزاران نفر از مهمات پنجه بوکس, بی حس کردن اسلحه و یک صدا خفه کن.

نیویورک پلیس منطقه گفت: ممکن است که حداقل چهار گروه هاي جرم سازمان يافته در حال مبارزه برای کسب سود در این صنعت و این که چقدر از این پول تقلب مربوط به, مربوط به فیزیوتراپی درمانگاه بدن و مغازه های اجاره خودرو.

شل برجسته نیز توصیف صحنه برخورد در جاده و در پارکینگ.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در اوایل این ماه یک کیچنر و همیلتون شد و متهم با یک 2018 شب کریسمس قتل در ریچموند هیل متصل به کامیون یدک کش میباشد.

نیویورک پلیس اعلام کرد این اتهام قتل درجه اول در برابر کوری Chung, 24, از کیچنر و جسیکا Gortych, 20, از همیلتون در تیراندازی مرگ سهیل Rafipour, 33, از تورنتو است.

Rafipour داشت در جاده مبتلا به اثر شلیک گلوله پلیس نامیده می شدند به Barnwood درایو آرام مسکونی خیابان در نزدیکی Bayview خیابان و Stouffville, جاده حدود 9:30 pm on Dec. 24, 2018.

پلیس گفت: در آن زمان که او تیر اندازی به نظر می رسد هدف قرار دادند.

هیچ هزینه گذاشته شده است که در قتل Lawrence Taylor Brodie, 28, دیرین, Scarborough راننده کامیون کار می کرد که برای چند شرکت های GTA.

Brodie به ضرب گلوله کشته شد به مرگ اعدام-سبک در جلوی خانه, از خانه اش در 29 آوریل 2019.

همچنین وجود داشته شده است هر گونه اتهام در ژانویه 2019 مرگ Lingathasan Suntharamoorthy, 36, یک شرکت بکسل کارگر بود که به ضرب گلوله در داخل شیپور آپارتمان در نزدیکی کندی جاده ها و بزرگراه 401.

15 ساله و یک دختر 17 ساله به اتهام قتل درجه اول در مارس 14, تیراندازی, مرگ راننده هاشم Kinani, 23, از تورنتو که در بدن داشت در یک کامیون یدک کش خارج یک مجتمع آپارتمانی در نزدیکی پاناما دادگاه و کیپلینگ خیابان.

یک مرد دوم که شناسایی شد اما جان سالم به در برد پس از تحمل آنچه پلیس به عنوان تهدید کننده زندگی صدمات.

سه اتاوا افسران پلیس دستگیر شدند در مارس و به اتهام نقض اعتماد و پذیرش راز کمیسیون مربوط به شهرستان خود را دو کامیون میباشد.

یک افسر نیز شارژ با امکان دسترسی به محرمانه پایگاه داده های پلیس.

مونترال در پایین ترک خورده جرایم سازمان یافته خشونت در آن بکسل صنعت پس از سال 2017 گزارش شهر بازرس کل دنیس گالانت که به این نتیجه رسیدند که بسیاری از این شهر دو شرکت اجرا شد و یا پشتیبانی شده توسط Hells Angels و مافیا.

Peter Edwards


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب