تجزیه و تحلیل داده ها: COVID-19 توسط پر کردن بیمارستان ها در شهرهای کوچک

بزرگنمایی این تصویر جودی و لری Pichon در روز عروسی خود را در سال 1986. جودی به حال نادر, بیماری های

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

جودی و لری Pichon در روز عروسی خود را در سال 1986. جودی به حال نادر, بیماری های خود ایمنی و قادر به دریافت یک تخت ICU در جولای زیرا آنها پر و او درگذشت. اگر نیست آن را برای همه گیر لری معتقد است همسر او زنده خواهد بود. لری Pichon پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لری Pichon

لری Pichon به نام یک آمبولانس به همسرش جودی به یک بیمارستان در لیک چارلز در جنوب لوئیزیانا در صبح روز 13 ژوئیه. او می خواهم تا به حال به انجام این کار قبل از.

او تا به حال نادر, بیماری های خود ایمنی — granulomatosis با polyangiitis که باعث التهاب عروق خونی و می تواند به ویژه برای آسیب رساندن به ریه ها و کلیه ها. آن را غیر معمول برای جودی را به یک سفر به اتاق اورژانس.

"وقتی که او در آمبولانس به رفتن بود و آخرین باری که من او را دیدم که حدود نه ساعت" لری یاد می شود.

لری به طور معمول همراه همسر و منتظر در بیمارستان اما قوانین تصویب شده در میان موجی از coronavirus موارد به معنای او نمی تواند باقی بماند. جودی به نام حدود 5 p. m. به می گویند او احساس بهتر است. او گفت: او را به آمدن به بیمارستان است. در 8 p. m. او وضعیت را تغییر داد. جودی قرار گرفت و در یک ونتیلاتور.

"به طور معمول شما در یک یک شما را در ICU — وجود دارد هیچ تخت در ICU با توجه به کروناویروس" او گفت:.

کارکنان بیمارستان گفت: او می تواند او را اگر او می تواند وجود دارد در زمان.

اما "زمانی که من وجود دارد, او تا به حال در حال حاضر تنها مرده بود."

جودی نیست تست مثبت برای coronavirus. به جای لری گفت: قلب او متوقف شده است. اگر نیست آن را برای همه گیر لری معتقد است همسر او زنده خواهد بود. او معتقد است که او می شده اند داده می شود توجه بیشتر مراقبت اگر او می خواهم انتقال به ICU احتمالا صرفه جویی در زندگی خود. اما حتی اگر نه به معنای همه گیر او به تنهایی درگذشت. او هرگز شانس برای خداحافظی.

"از آنجا که از تاج او اساسا به نظر من از من گرفته شده," او گفت:. "این اتفاق افتاد چون کسی دیگری را ندارد احتیاطی که آنها باید گرفته شده رو ویروس و پس از آن بود که تخت است که همسر من, مورد نیاز است."

مقامات با CHRISTUS Ochsner سنت پاتریک بیمارستان نمی خواهد در نظر جودی Pichon مورد و اینکه آیا مرگ او شد مربوط به تراکم اما این یکی از چندین بیمارستان در لیک چارلز مواجه با کمبود شدید در تخت. در یک بیانیه دکتر تیموتی هامان افسر ارشد پزشکی از بیمارستان گفت: این بیمارستان بخش اورژانس پرستاران آموزش دیده در بخش های مراقبت و "در حالی که آن را قطعا نمی ایده آل برای نگه داشتن بیماران در اد برای طولانی مدت مقدار زمان آن است که متاسفانه یک پدیده شایع در سراسر کشور در حال حاضر است."

به عنوان coronavirus به نقل از شهرهای ساحلی به مناطق روستایی بیشتر از کشور نابرابری در بیمارستان ظرفیت باعث مشکلات برای کسانی که نمی توانند به مقابله با موج اخیر همه گیر.

در حال بارگذاری...

یک NPR تحلیل جدید COVID-19 موارد و بیمارستان ظرفیت نشان می دهد که در علاوه بر این به خوبی شناخته شده نقاط داغ مانند آریزونا و تگزاس و فلوریدا وجود دارد دلیلی برای نگرانی در دیگر نقاط کشور ، مکان هایی مانند باد از جنوب غرب لوئیزیانا شرقی ایالت واشنگتن و آیداهو مجبور به زدن بین بیماران بیمارستان به منظور اطمینان حاصل شود هر کس می تواند یک تخت.

این NPR تحلیل نگاه در موارد جدید در بیمارستان ارجاع مناطق که از مناطق این کشور که در آن بیماران به احتمال زیاد به مراجعه کننده زمانی که آنها در حال تلاش برای دریافت مراقبت. چون coronavirus مورد شمارش به طور کلی در دسترس تنها شهرستان در سطح — و از آنجا که بیمارستان ظرفیت می تواند در نوسان است — NPR ارقام برآورد که چگونه بسیاری از موارد یک بیمارستان ارجاع منطقه است.

باد از جنوب غرب لوئیزیانا: کمبود کارکنان

لیک چارلز است که در میان دو منطقه در لوئیزیانا که موج جدید این بیماری همه گیر ممکن است پایمال بیمارستان ظرفیت. آن را نشسته در لبه خلیج مکزیک و مرز تگزاس. برای هفته لیک چارلز و بیمارستان دیگری ارجاع منطقه, Lafayette, باید به حال این دولت بالاترین نرخ جدید کروناویروس موارد و بزرگترین رشد در بستری شدن در بیمارستان. با توجه به دولت داده وجود دارد فقط 20 واحد مراقبت های ویژه تخت سمت چپ در لیک چارلز منطقه که از روز شنبه. Lafayette چند ساعت در غرب نیواورلئان در قلب Acadiana است فقط 26. در هر دو بیمارستان بزرگ و یا نزدیک به ظرفیت و یا در حال حاضر کامل است.

فرماندار درخواست اضافی ويژه پرستاران و پزشکان و درمانگران تنفسی از طریق سازمان مدیریت اضطراری فدرال اما این درخواست در حال بررسی است. بیمارستان ها شده اند بهره برداری قرارداد پرستاران اما "است که خشک شدن بسیار سریع گفت:" دکتر مانلی اردن افسر ارشد پزشکی از لیک چارلز بیمارستان یادبود.

"همه محدودیت های خود را. همه در یک نقطه شکستن" اردن گفت. "آنچه که من را نگه می دارد تا در شب است که با داشتن هر یک نور در انتهای تونل."

برخی از بیمارستان ها آنقدر کامل است که آنها در آنچه به نام "انحراف" — به این معنی که آنها محدود است که بیماران آنها را از مناطق اطراف آن و یا امکانات دیگر ارسال برخی از بیماران دورتر به مراقبت. در این بیمارستان ها تنها راهی است که از طریق اتاق اورژانس.

لافایت سلامت عمومی و سطح دوم مرکز تروما شده است در تکمیل انحراف برای بیش از یک هفته حتی برای بیماران کوچکتر از امکانات محلی در شبکه خود را. افسر ارشد پزشکی آماندا Khanderia گفت که او فکر نمی کند که جامعه می داند که یک بیمارستان غرق coronavirus بیماران تاثیر گذار است دیگر مراقبت های بهداشتی بیش از حد.

"این همه چیزهای دیگر که آنها و خانواده خود را نیاز دارید. و ما تا به حال به نوبه خود همه آنها را دور," او گفت:. "بنابراین اگر شما در یک تصادف من متاسفم, اما ما نمی توانیم شما را در این زمان."

بویس: پیاده روی یک خط خوب

بزرگنمایی این تصویر

دو واحد مراقبت های ویژه در سنت لوک نظام سلامت بیمارستان ها پر شده هفته گذشته در آیداهو. آنها شروع به فرستادن بیماران به مرکز اصلی در بویزی. Sáša Woodruff/Boise State رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sáša Woodruff/Boise State رادیو عمومی

آیداهو دیدم 3,228 تایید coronavirus موارد در هفته گذشته و حدود دو سوم از کسانی که در منطقه بویزی بیشتر. بیش از 200 نفر در سطح ایالت در بیمارستان بستری شد, با تایید و یا موارد مشکوک از COVID-19 از این آخر هفته گذشته. تقریبا 20 درصد از آیداهو را COVID-19 مرگ و میر در طول دوره این بیماری همه گیر رخ داده در هفته گذشته.

دو واحد مراقبت های ویژه در سنت لوک نظام سلامت بیمارستان ها پر شده هفته گذشته. آنها شروع به فرستادن بیماران به مرکز اصلی در بویزی. واحد مراقبت های ویژه وجود دارد در حال اجرا در حدود 130 درصد از ظرفیت عادی. درمانگران تنفسی در حال ارسال از سنت لوک بیمارستان دو ساعت دور برای کمک به.

شیوع اتحاد چپ آیداهو را به بیمارستان بزرگ پیاده روی یک خط خوب است. آنها می خواهند مردم در جامعه به این ویروس به طور جدی, اما آنها همچنین مراقب باشید به گفتن آنها نیست و تمام آنها هنوز هم می تواند مراقبت از تمام بیماران خود را.

"ما در حال مراقبت از هر کسی که نیاز به مراقبت و ما ادامه خواهد داد به انجام این کار" کریس Roth, رئيس جمهور و مدیر عامل سنت لوک نظام سلامت, آیداهو, بزرگترین سیستم مراقبت های بهداشتی گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی با پزشکی محلی رهبران در اوایل این ماه. "اما اوت خیلی دیر خواهد بود و ما خودمان را پیدا کنید در یک وضعیت که در آن است که به خوبی می تواند تغییر کند."

Yakima بشویید.: راه حل

در اواسط ماه ژوئن یاکیما در شرق واشنگتن پدید آمده به عنوان مرکز ایالت شیوع با بالاترین نرخ از عفونت از هر West Coast شهرستان است. این NPR تجزیه و تحلیل نشان می دهد Yakima یکی از بدترین نسبت تخت بیمارستان به افراد مبتلا به عفونت کروناویروس در کشور است.

جامعه مورد 250,000 تا به حال دیده نشده مچاله شده از بیماران در اوایل بهار مانند نزدیکی سیاتل. اما این ویروس چیدن سرعت فراگیر از طریق تسهیلات مراقبت دراز مدت مشمئز کننده farmworkers و گسترش بدون کنترل.

یکی از کسانی که به سقوط بیمار شد Leola ریوز' 70 ساله ناپدری که در بیمارستان بستری شد به مدت دو هفته با COVID-19. "من مادر تلفن تماس بگیرید. آنچه در حال نهایی خود را بخواهد ؟ و این بسیار سخت بود گفت:" ریوز 37.

بزرگنمایی این تصویر

Leola ریوز راه اندازی بیش از 8000 پرچم قرمز هر یک با یک شبح به نمایندگی COVID-19 نفر در شهرستان Yakima بشویید. خواهد سنگ برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خواهد سنگ برای NPR

در کنار مشغول جاده ریوز کمک کرده است راه اندازی بیش از 8000 پرچم قرمز هر کدام با یک شبح به نمایندگی از تعداد تایید coronavirus موارد در زادگاه او.

Yakima را در سیستم مراقبت های بهداشتی به ویژه آسیب پذیر به افزایش بیماران. در ژانویه عمده بیمارستان بسته می روم تنها یک بیمارستان در این شهر تنها با 11 تخت مراقبت ويژه.

در یک نقطه, دکتر Tanny داونپورت با میسون ویرجینیا بیمارستان یادبود در یاکیما گفت: 17 بیماران منتقل شده به خارج از شهرستان در یک روز. "ما تا به حال هرگز هر چیزی نزدیک به این تعداد تا کنون در تاریخ ما" داونپورت گفت.

Leola ریوز شروع به نگران ناپدری او را ممکن است منتقل ساعت دور به سیاتل. "خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. و آنها قادر به مراقبت از او را در اینجا."

یکی از دلایلی که او نمی تواند منتقل شده است به دلیل راه بیمارستان اقتباس در طول بحران.

میسون ویرجینیا یادبود دو برابر آن مراقبت ويژه تخت و مجهز طبقه برای مراقبت از بیماران. داونپورت گفت: بزرگترین چالش نبود فضای فیزیکی. "ما تا به حال تخت, اما آنچه که ما نمی باید بود اعضای تیم با خیال راحت به مراقبت از این بیماران," او گفت:.

سیستم مراقبت های بهداشتی هنوز در آستانه. سپس ترکیبی از بخت خوب و جامعه عمل منجر به یک چرخش قابل توجه. در حالی که Yakima بود هولناک دیگر بخش هایی از واشنگتن کردم این ویروس را تحت کنترل بنابراین همیشه وجود دارد جایی برای انتقال بیماران.

"بود که واقعا ما منجی" داونپورت گفت.

در ضمن محلی مقامات بهداشت کار بیمارستان, کسب و کار و گروه های اجتماعی راه اندازی یک ماسک صورت آگاهی. یک نظرسنجی از آخر هفته روز یادبود نشان داد تنها 35 درصد از مردم در یاکیما بودند با پوشیدن ماسک.

"داشتن که نقطه داده در واقع واقعا مفید بود گفت:" لیلیان براوو با Yakima بهداشت منطقه. براوو گفت: آنها پوشانده جامعه با ماسک رایگان و منتقل پیام خود را به تمرکز بر روی هدف توسعه و بهبود این تعداد پس از Yakima می تواند بازگشایی شده است.

"است که یک کلید نقطه عطف" براوو گفت. "داشتن که هدف ملموس به پایان رسید تا بودن بسیار موثر است."

یک ماه بعد همین بررسی نشان داد 95 درصد از مردم با پوشیدن ماسک صورت و نتایج حاصل شد و حتی روشن تر به عنوان بستری شدن در بیمارستان و موارد ادامه به سقوط.

"پوشش است و آنچه تغییر کرده است" داونپورت گفت. "برای ما برای رفتن از 200 مورد در روز به 100 نفر در روز در شش هفته باور نکردنی است."

در سراسر کشور: گام بعدی چیست ؟

آیا بیمارستان ها و جوامع می تواند همچنان به حفظ جلوتر از افزایش caseloads است که چالش و سوال.

دکتر Ashish Jha مدیر هاروارد جهانی سلامت در اصل وارد بیمارستان ظرفیت داده های مورد استفاده در NPR و تحلیل در ماه مارس به برآورد زمانی که بیمارستان ها ممکن است پر کردن. در آن زمان سلامت رهبران نگران بودند در مورد یک واحد خرد کردن حادثه از عفونت کروناویروس که پایمال ایالات متحده بیمارستان. در حال حاضر او می گوید او نگران چیز دیگری بیش از حد.

"این ممکن است متفاوت به عنوان مخالف به یک خروش عظیم که تحت الشعاع بیمارستان. آنچه که ما ممکن است فقط در این جریان ثابت از بیماران بدحال هستند که فقط به سختی آنچه یک بیمارستان می تواند به مدیریت" Jha می گوید.

"هنگامی که شما را از آن عمده مراکز علمی و شروع به وارد شدن به جامعه و بیمارستان ها و بیمارستان منطقه ای آنها ندارد و کسانی که عمیق نیمکت. آنها لازم نیست که ثروت از منابع است که آنها می توانید به. بنابراین من بسیار نگران هستم که در روزها و هفته های پیش رو, اگر این بیمارستان ادامه به عملکرد در و یا بالاتر از ظرفیت آنها در حال رفتن به یک زمان بسیار سخت به نگه داشتن رفتن."

گزارش اضافی توسط Jingnan Huo.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب