Garcetti: L. A. 'حمله' و نیاز به کردند هزاران نفر از کارگران شهرستان

شهردار اریک Garcetti یکشنبه هشدار داد که رکود اقتصادی رو به لس آنجلس خواهد بود و دردناک تر از سال 2008 رکود اق

توسط MINERALNEWS در 1 اردیبهشت 1399

شهردار اریک Garcetti یکشنبه هشدار داد که رکود اقتصادی رو به لس آنجلس خواهد بود و دردناک تر از سال 2008 رکود اقتصادی نیاز به کاهش به برنامه های دولت و کردند هزاران نفر از شهرستان کارکنان.

در یک حالت قابل توجه از شهر, آدرس, یکی می آید که پنج هفته به خاموش کردن کسب و کار بسیاری از ساختمان های دولتی و دیگر امکانات Garcetti اعلام کرد که شهر "تحت حمله" از coronavirus و اقتصادی خرید اینترنتی است که با آن می آیند.

"من هرگز قبل از تردید به شما اطمینان دهم که شهر ما قوی است," او گفت:. "اما من نمی خواهد می گویند این واژه ها امشب. شهرستان ما مورد حمله قرار گرفت. زندگی روزانه ما است غیر قابل تشخیص است.

"ما در حال متمایل شدن و ما فرسوده شده است. ما عزادار ما مرده" شهردار ادامه داد: بکاهند. "اما ما در حال شکسته نشده است."

تبلیغات

شهردار اظهارات نماینده نامطلوب از دولت قبلی از این شهر سخنرانی هنگامی که به او پیشنهاد اکثریت پیام های نشاط بخشی. در این سال آدرس Garcetti ارائه یک سری از گریم علائم راهنمایی در مورد این شهرستان در آینده نزدیک: افزایش بیکاری یک سقوط در, رزرو هتل و 95% کاهش مسافر مسافرت هوایی — همه محصولات از شیوع کروناویروس.

این شهر در حال حاضر به قرض گرفته شده 70 میلیون دلار از بودجه ویژه در حالی که در پاسخ به بحران بهداشت و درمان. به تعادل بودجه شهرستان غیرنظامی کارگران شهرستان نیاز به 26 مزد روز — معادل 10% کاهش در پرداخت شهردار گفت.

"از مالی چشم انداز این است که بدترین آن را به حال شده است" او اعلام کرد.

تا کنون در شهرستان رهبران سیاسی صدا باز به کاهش بودن به دنبال Garcetti.

تبلیغات

عضو شورای مایک Bonin گفت که با توجه به میزان اقتصادی فاجعه رو به منطقه او برطرف شد که شهردار بود نه اعلام اخراج. عضو شورای گیل Cedillo توصیف furloughs به عنوان بهترین در یک سری از انتخاب بد اما نگران است که ساکنان و کارکنان شهرستان رنج می برند.

"شهر خدمات در بیشتر نیاز در طول یک بحران" گفت: Cedillo که نشان دهنده بخش هایی از Eastside.

چگونه حاد را احساس کاهش است به دور از روشن. کردند روز نخواهد بود خواستار از پلیس و آتش نشان و یا کارگران در بخش آب و برق, در میان دیگران. سطل زباله وانت دست نخورده باقی خواهد ماند یک Garcetti مشاور گفت.

شهردار در حال حاضر بسته شده و تعدادی از شهرستان امکانات عمومی از جمله مراکز فرهنگی لس آنجلس باغ وحش و نمرات از شعبه کتابخانه ها. برخی از کارکنان شهرستان شده اند reassigned به کار در مراکز تفریحی به عنوان عامل موقت پناهگاه بی خانمان.

تبلیغات

یک رهبر اتحادیه ابراز نارضایتی هزینه-برش طرح گفت: اعضای خود را به نام شده است به وظیفه به عنوان کارکنان اورژانس, کمک به انتقال این شهر جمعیت بی خانمان و کار در coronavirus مراکز تست. اضافه کردن بیشتر بی ثباتی برای آن دسته از کارگران صدمه دیده خواهد شد و این شهرستان گفت: باب Schoonover رئیس جمهور از خدمات کارکنان بین المللی اتحادیه های محلی 721.

"ما نمی توانیم این مردان و زنان قهرمانان و سپس به نوبه خود در اطراف و تلاش برای تعادل بودجه بر پشت خود گفت:" Schoonover که اتحادیه نشان دهنده متولیان درخت پرچین و دیگران.

527174_ME_0419_GARCETTI_MWY_0021.JPG

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti تحویل دولت خود را از این شهر سخنرانی در تقریبا خالی شورای شهر مجلسی می گوید: "ما در حال متمایل شدن و ما فرسوده شده است. ... اما ما نه شکسته."

(مارکوس یام / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

یکشنبه آدرس می آید در زمان فوق العاده ای برای Garcetti و شهرستان. بیش از پنج هفته شهردار صادر کرده اضطراری دستور به بستن کسب و کار ، توقف اخراج نیاز به ماسک صورت چشم پوشیدن از بلیط پارکینگ و به طور کلی حفظ Angelenos دور از یکدیگر در سواحل مسیرهای پیاده روی پیاده روی و در مکان های دیگر.

با بسیاری از شهرستان اقامت در داخل خانه یکشنبه سخنرانی با مته سوراخ شباهت کمی به حالت قبلی از شهرستان آدرس در L. A. رفته بود رنگ گارد تعهد وفاداری و دیگر تشریفاتی شکوفا که به طور معمول همراه Garcetti را سالانه به آدرس شهرستان.

در حالت عادی سال Garcetti تحویل آدرس قبل از اینکه صدها نفر از مردم در سالن های بسته بندی شده از جمله مرکز علوم کالیفرنیا و دره مرکز هنرهای نمایشی در کال ایالتی نورتریج. روز یکشنبه او در داخل عمدتا خالی شورای شهر مجلسی با حتی اعضای شورای ماندن در خانه.

527174_ME_0419_GARCETTI_MWY_0123.JPG

لس آنجلس, کالیفرنیا. -- پنج شنبه, مارس 19 2020: مردم سازمان دیده بان به عنوان شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti می دهد سالانه خود را "دولت شهر' سخنرانی در تالار شهر در لس آنجلس, کالیفرنیا در 19 آوریل سال 2020 است.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

به عنوان یک نتیجه از این رویداد احساس نزدیک به یکی از بسیاری از شب coronavirus جلسات داده شده توسط Garcetti از اواسط ماه مارس. اما پیام کلی بود و بیشتر گریم با Garcetti گفت: این شهرستان که نیاز به کمک عمده ای از دولت فدرال به آب و بحران است.

"همین حالا قید وثیقه از بانک ها اما ترک شهرستانها با کاهش و سقوط" او گفت:.

Garcetti گفت: کنگره باید تصویب ملی زیرساخت لایحه برای قرار دادن مردم به کار می کنند. و به نام او در دولت فدرال به شل محدودیت در بودجه اضطراری است که جلوگیری از این شهر با استفاده از آنها به جای درآمد از دست داد.

Coronavirus شیوع و همراه با رکود اقتصادی مطرح تا کنون بزرگترین چالش برای Garcetti و دیگر رهبران شهر پس از رکود اقتصادی سال 2008. در طول این بحران شهر مقامات منتخب در پاسخ تحمیل furloughs تخمگذار کردن صدها نفر از کارگران و حذف هزاران شغل.

"تا به حال آن را اقتصادی بزرگترین ضربه از عمر ما و از آن صدمه دیده است" Garcetti گفت. "اما وجود دارد هیچ راهی برای sugarcoat این. این بزرگتر است. آن را بیشتر صدمه دیده است."

تبلیغات

درآمد برای بودجه سال آینده می تواند تا آنجا که $598 میلیون زیر بینی بسته به اینکه چه مدت Angelenos ادامه ماندن در داخل خانه با توجه به آمار منتشر شده در هفته گذشته توسط شهر کنترل ران Galperin.

خیلی از این کاهش باعث شده اند تا شیب افت در فعالیت های گردشگری از جمله عمده کاهش در پیش بینی هتل مالیات Galperin گفت. پس از اقامت در خانه سفارشات صادر شده در سراسر کشور به تعداد مدعیان بیکاری سر به فلک کشید, با کارگران در, سرگرمی, مهمان نوازی و سفر, صنایع, آمار بسیار سخت است.

Garcetti برنامه ریزی شده است برای آزادی او پیشنهاد بودجه چهار شنبه. سند را پوشش می دهد که هزینه برای سال مالی شروع می شود که 1 جولای باید با تصویب شورای شهر قبل از آن می تواند به اثر.

la-me-mayor

هالیوود ساکن کت DeVoe-پترسون پیوست و دیگر معترضان در خارج از گتی خانه در شب یکشنبه. فعالان می خواهید شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti به انصراف از پرداخت اجاره بها در سراسر شهر و بیش از هتل ها و پر کردن اتاق خالی با بی خانمان Angelenos.

(داکوتای اسمیت/ لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

در حالی که Garcetti به او تحویل داده و آدرس و فعالان اعتراض خارج گتی خانه شهردار اقامت رسمی در ویندسور مربع, دعوت از او برای استفاده از قدرت اضطراری به منظور لغو از پرداخت اجاره بها و پر کردن خالی هتل ها با بی خانمان Angelenos.

به عنوان رانندگان بارها و بارها honked خود شاخ و ده ها تن از معترضان پیاده رو از لس آنجلس مستاجران اتحادیه ها و گروه های دیگر شعار "نه اجاره اجاره!" هالیوود ساکن کت DeVoe-پترسون بود که به تازگی از کار خود را در یک نوار در دریاچه نقره ای گفت: Garcetti نیاز به تامین بودجه فدرال برای اجاره در شهرستان.

"این فقط در مورد من آن را در مورد هر کس" گفت: DeVoe-پترسون, رانندگی یک ماشین با علامت "مواد غذایی نه اجاره."

جاش Rubenstein یک Los Angeles Police Department گفت 11 تقدیر نامه صادر شده در روز یکشنبه اعتراض. برخی از رانندگان که بارها و بارها honked خود شاخ شد ذکر شده برای نقض یک "تقویت صدا" فرمان. دو معترضان در پیاده رو بودند نیز بازداشت و با ذکر پلیس گفت:.

تبلیغات

Garcetti گفت: در هفته های اخیر که فشار قانونگذاران در واشنگتن به تصویب یک بسته محرک اقتصادی که پادمان هر دو مستاجرها و صاحبخانه از فروپاشی مالی. در طول سخنرانی خود گفت: بودجه فدرال باید به طور خاص استفاده می شود به تعلیق اجاره و رهن.

شهردار گفت: دولت فدرال نیز نیاز به مقابله با مشکلات است که صدمه دیده است آمریکایی ها به خوبی قبل از شیوع کروناویروس — افسرده دستمزد فلج بدهی کالج عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی.

"ما باید از شهر ما و کشور ما در این زمان که "طبیعی" واقعا آنچه که ما می خواهم به بازگشت به" او پرسید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن