بحران بحران: آفریقا ملخ شیوع به مراتب بیش از

نایروبی, کنیا - بحران جوان ملخ همراه با تقریبا در هر مرحله. بدترین شیوع حشرات حریص در کنیا و در 70 سال است که

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399

نایروبی, کنیا - بحران جوان ملخ همراه با تقریبا در هر مرحله. بدترین شیوع حشرات حریص در کنیا و در 70 سال است که به دور از بیش و جدیدترین نسل در حال حاضر پیدا کردن آن بال مناسب برای پرواز.

معیشت میلیون ها نفر در حال حاضر مردم آسیب پذیر در شرق آفریقا در معرض خطر هستند و افرادی مانند بوریس پولو در حال کار برای محدود کردن آسیب. این امایشگر با یک هلیکوپتر شرکت در قرارداد سازمان غذا و کشاورزی سازمان کمک به پیدا کردن و علامت گذاری ملخ swarms برای هدفمند آفت کش سمپاشی شده است که به نام تنها کنترل موثر.

"این برای تلفن های موبایل ترسناک زیرا هیچ راهی وجود دارد شما میخوای کشتن همه آنها را به خاطر این مناطق بسیار وسیع و گفت:" آسوشیتد پرس از میدان در شمال غربی کنیا در روز پنج شنبه. "اما مهم این پروژه این است که برای به حداقل رساندن" آسیب و کار است که قطعا داشتن یک اثر او گفت:.

برای بخش بزرگی از شرق آفریقا شده است در یک چرخه با هیچ پایانی در چشم میلیونها ملخ شد میلیاردها nibbling دور برگ از هر دو محصولات و قلم مو که به حفظ دام بسیار مهم است برای بسیاری از خانواده ها.

"خطر تاثیر قابل توجهی به محصولات زراعی و مراتع بسیار بالا" منطقه ای IGAD آب و هوا پیش بینی و برنامه های کاربردی مرکز گفت: روز شنبه در بیانیه ای.

در حال حاضر جوان زرد ملخ پوشش زمین و تنه درخت مانند یک کشش فرش گاهی دست خوش پیشامد میشه بیش از این گرد و غبار مانند غول دانه های شن و ماسه.

در هفته گذشته و در نیم چوگان گفت: این ملخ را تبدیل از قیف برای بیشتر بزرگسالان پرواز swarms که در چند هفته آینده را به مسافت های طولانی پرواز ایجاد گسترده swarms است که می تواند تا حد زیادی محو افق. ازدحام تنها می تواند به اندازه یک شهر بزرگ.

یک بار هوابرد ملخ سخت تر خواهد شد شامل پرواز تا 200 کیلومتر (124 مایل) در روز است.

"آنها به دنبال باد غالب," چوگان گفت. "به طوری که آنها شروع به وارد کردن سودان و اتیوپی و در نهایت اطراف به سمت سومالی." پس از آن که بادها را منتقل کرده اند و هر چه swarms سمت چپ را دوباره به کنیا.

"توسط بهمن ماه مارس سال آینده آنها می شود تخمگذار تخم مرغ در کنیا دوباره," او گفت:. نسل بعدی می تواند تا 20 برابر اندازه قبلی است.

مشکل این است که تنها در کنیا و اتیوپی در حال انجام آفت کش ها و کنترل کار می کنند. "در مکان هایی مانند سودان, سودان جنوبی خصوصا سومالی, هیچ راهی وجود دارد مردم می تواند به وجود دارد به دلیل مسائل مربوط به آن دسته از کشورهایی هستند که با داشتن" چوگان گفت.

"محدود ظرفیت مالی برخی از کشورها را تحت تاثیر قرار و مستند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس باید بیشتر مانع تلاش های کنترل. علاوه بر این درگیری های مسلحانه در سومالی ارائه برخی از ملخ, پرورش, مناطق غیر قابل دسترس" ICPAC متخصص ى صالح Babiker و همکاران نوشت: در مکاتبات منتشر شده در مجله Nature Climate Change این ماه است.

پس از "شدید تر و تنوع آب و هوا می تواند به افزایش احتمال شیوع آفت و گسترش" آنها به نام بهتر برای یک سیستم هشدار دهنده برای منطقه و خواست کشورهای در حال توسعه کمک کند.

بانک جهانی در اوایل سال جاری اعلام کرد 500 میلیون دلار برای برنامه های کشور تحت تاثیر تاریخی بیابان ملخ swarms در حالی که فائو به دنبال بیش از 300 میلیون دلار.

این آفت کش سمپاشی در کنیا "قطعا عهده میوه" گفت: Kenneth Mwangi های ماهواره ای اطلاعات تحلیلگر ICPAC. شده است وجود دارد کاهش شدید از موج اول از ملخ و چند شهرستان است که تا به حال دیده می شود "بزرگ و متعدد swarms" در حال حاضر گزارش کمی به هیچ کدام. مناطق دچار موج دوم هستند به ویژه در فاصله دورتری از کنترل مراکز, او گفت:.

آن بوده است بیشتر به چالش کشیدن در اتیوپی که در آن با وجود پاشش جدید ملخ swarms از وارد سومالی و بخش هایی از شمال کنیا. "متاسفانه هر دو امواج در بر داشت محصولات کشاورزی در این زمینه" Mwangi گفت.

اما بدون کنترل کار چوگان گفت: در حال حاضر چشمگیر swarms خواهد بود حتی بیشتر.

او و همکارانش هدف ملخ در اوایل صبح قبل از آنها خود را ترک roosting نقاط و شروع به پرواز در گرمای روز. به کار رفته است از ماه مارس.

"این آفت بخشی از طبیعت" چوگان گفت. "آنها در واقع احیای این مناطق است. آنها نمی کشتن گیاهان آنها خوردن برگ. همه چیز رشد میکند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"آنها نمی زند, طبیعی, جهان, آنها آسیب برساند چه انسان نیاز در جهان طبیعی است."

___

آنا گزارش از ژوهانسبورگ.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب