Coronavirus به روز رسانی: مارس 7 COVID-19 کانادا

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان پنج شنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان پنج شنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

5:31 a. m.: تعداد تایید coronavirus موارد در آفریقا پیشی گرفته است 50,000 و مرگ و میر پیشی گرفته اند 2,000. که با توجه به آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

آفریقا در حال حاضر 51,698 موارد اما گسترده کمبود تست مواد این معنی است که تعداد واقعی آن ناشناخته است.

آفریقای جنوبی ترین ویروس موارد با بیش از 7,800 بوده ولی تست پافشاریای با بیش از 10000 تست های انجام شده در هر روز.

اما یکی از آفریقا 54 کشور کوچک لسوتو را تایید کرده اند موارد است.

5:31 a. m.: روسیه مقامات بهداشتی گزارش شده بیش از 11,000 جدید کروناویروس موارد در روز پنج شنبه — یک رکورد روزانه سنبله آورده که این کشور در مجموع بیش از 177,000 موارد تایید شده.

روسیه رسمی caseload نتیجه پیشی گرفتن از آلمان و فرانسه شدن 5 بزرگترین در جهان است. تعداد واقعی موارد به احتمال زیاد بسیار بالاتر به هر کسی نمی گرفتن تست شده و بسیاری از افراد آلوده به این ویروس را نشان نمی دهد هر گونه علائم.

هفته گذشته شهردار مسکو سرگئی سوبیانین پیشنهاد در وبلاگ خود که به عنوان بسیاری از 2 درصد از مسکو 12.7 میلیون جمعیت — بیش از 200 ، 000 نفر — ممکن است با آلوده coronavirus. مسکو در حال حاضر ثبت نام در مورد 93,000 موارد تایید شده.

5:05 صبح: بانک مرکزی انگلیس هشدار داده است که اقتصاد بریتانیا می تواند نزدیک به یک سوم کوچکتر در پایان نیمه اول این سال از آن است که در شروع سال 2020 به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در پیش بینی های منتشر شده امروز در این بانک گفت: اقتصاد بریتانیا خواهد بود کوچک حدود 25 درصد در سه ماهه دوم سال اما پس از آن شروع به بهبود می یابند به عنوان مستند محدودیت شروع به برداشته شود.

4:15 صبح: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کنار گذاشته یک تنظیم دقیق اسناد ایجاد شده توسط ملت را بالا بیماری محققان به معنای به گام به گام مشاوره به رهبران محلی تصمیم گیری درباره زمان و نحوه بازگشایی اماکن عمومی طی هنوز هم مواج بیماری همه گیر.

کسانی که در اماکن عمومی شامل جرم حمل و نقل مهدکودک مراکز و رستوران ها و کافه ها.

این گزارش که توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری قرار بود منتشر شده جمعه گذشته است.

یک CDC کارمند می گوید که مقامات آژانس گفته شد به گزارش "هرگز نور روز را مشاهده کنید."

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شده است از نزدیک کنترل CDC انتشار اطلاعات در طول coronavirus بیماری همه گیر.

4 صبح: نخست وزیر جاستین ترودو است که انتظار می رود امروز اعلام هزینه های توافق با تعدادی از استان ها به بالا تا دستمزد کارگران ضروری در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

این توافق نامه هستند انتظار می رود شامل انتقال وجوه فدرال به استان که هر یک از آنها خواهد بود قادر به تصمیم گیری برای خود را که کارگران ضروری ترین نیاز یک پرداخت افزایش دهد.

انعطاف پذیر موافقت نامه در نظر گرفته شده اجازه می دهد تا استان به خیاط برنامه را با توجه به نیازهای مختلف خود را.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

چهارشنبه 10:40 بعد از ظهر: چهار فرزند قرارداد COVID-19 در یک شهرستان اجرا مهدکودک در یورکویل گفت تورنتو افسر پزشکی سلامت آیلین د ویلا.

یازده کارکنان در Jesse Ketchum مرکز مراقبت از کودکان نیز آزمایش مثبت او گفت: در این شهرستان روزانه توجیهی در این بیماری همه گیر.

"درک من این است که همه آنها به خوبی انجام می دهند و دوره نقاهت بدون حادثه در خانه," او گفت.

چهار شنبه 10 p. m.: نخست وزیر جاستین ترودو گفت: کسانی که در محیط های آتش به همراه برج می تواند به صورت جدی به اتهامات جنایی.

"خرابکاری تلفن همراه برج هیچ کاری نمی کند اما تهدید اورژانس خدمات و تاثیر آن در زندگی روزمره از کانادایی ها در سراسر کشور" او در توییتر نوشت. "این اخیر اقدامات جدی در جرایم جنایی و حمل و مجازات شدید."

این هشدار پس از آن حداقل چهار برج های تلفن همراه راه اندازی شد در آتش در کبک بیش طول چند روز.

سخنگوی شهر Prevost, Que., که در آن یک راجرز-عملکرد برج اصابت کرد گفت: در هفته های اخیر است که ساکنان به ارمغان آورده اند تا بی اساس تئوری های توطئه ارتباط 5G تکنولوژی به COVID-19.

شنبه 6:15 بعد از ظهر: B. C. برتر جان هرگن اعلام کرده است که اولین مراحل تدریجی بازگشایی طرح برای استان اقتصاد در میان COVID-19 همه گیر از جمله افتتاح پارک برای استفاده در روز افتتاح مدارس به صورت داوطلبانه و اجازه می دهد کوچک گردهمایی های اجتماعی.

B. C. s COVID-19 اقتصادی طرح بازگشایی آمد چهارشنبه در دم از برنامه های منتشر شده در انتاریو آلبرتا و ساسکاچوان و در حالی که کبک در حال حاضر در حال برنامه ریزی یک بازگشت به مدرسه برای بچه ها در این ماه.

"ما را در یک برنامه است که به کند شدن روند رشد این ویروس قرار داده و ما را در سرعت برای امن راه اندازی مجدد اقتصاد" هرگن گفت. "خبر خوب این است که ما در حال حاضر در فاز 1. چرا که B. C. نه به طور کامل خاموش شد."

اینجا را کلیک کنید برای خواندن بیشتر از چهار پوشش است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب