Coronavirus رمز و راز: در حال کودکان و نوجوانان کمتر به احتمال زیاد برای گرفتن آن نسبت به بزرگسالان هستند ؟

بزرگنمایی این تصویر یک پسر با پوشیدن ماسک نگرانی بیش از این گسترش COVID-19 پرواز یک بادبادک در یک پا

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک پسر با پوشیدن ماسک نگرانی بیش از این گسترش COVID-19 پرواز یک بادبادک در یک پارک در پکن. محققان در حال بررسی واکنش کودکان به رمان coronavirus. وانگ ژائو /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
وانگ ژائو /خبرگزاری گتی ایماژ

چرا coronavirus به نظر می رسد تاثیر می گذارد کودکان متفاوت از بزرگسالان را تحت تاثیر قرار است یکی از اسرار بزرگ این زمان بیماری همه گیر.

و این یک سوال است که روزالیند Eggo استاد از مدلسازی ریاضی از لندن دانشکده بهداشت و طب گرمسیری و همکاران او مجموعه های خارج برای سعی کنید برای پاسخ به.

"آنچه ما دریافتیم این بود که مردم زیر 20 شد و در حدود نیمی به عنوان مستعد ابتلا به عفونت به عنوان افراد بیش از 20" Eggo می گوید.

بنابراین کودکان و نوجوانان ظاهر می شود به مراتب کمتر از بزرگسالان به واقع با این ویروس آلوده.

"و سپس ما نیز در بر داشت که احتمال از نشان دادن علائم بالینی ... پس از گرفتن بیمار به اندازه کافی است که شما گزارش عفونت... که از حدود 20 درصد در 10 تا 19 ساله به حدود 70 درصد در کسانی که بیش از 70" او می گوید.

Eggo تحقیقات منتشر شده در این هفته در مجله طبیعت است. آن را با استفاده از مدل های ریاضی به بررسی coronavirus داده ها از شش کشور چین, کره جنوبی, ایتالیا, ژاپن, سنگاپور و کانادا است. نتایج شبیه به یک مارس مطالعه از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری است که در بر داشت که در حالی که کودکان و نوجوانان زیر سن 18 تا 22 درصد از جمعیت ایالات متحده آنها اختصاص کمتر از 2% از موارد گزارش شده.

پیامدهای چگونه سارس-CoV2 نقش در کودکان هستند.

یکی از پرسش های بزرگ در این بیماری همه گیر است که چرا کشورها در آفریقا بوده نه ضربه سخت تر این بیماری است.

متوسط سن در آفریقا 20 است در حالی که در اروپا این 43.

اگر افراد جوان کمتر مستعد ابتلا به بیماری می کند که کشورها با شهروندان ممکن است با شدت کمتر شیوع?

"این قطعا چیزی است که باید بیشتر به نگاه" می گوید Eggo.

او و همکارانش نمی شروع به تحقیق در مورد جوانان رمز و راز است. آنها در اصل به دنبال شدند در COVID نسبت به آنفولانزا بیماری های همه گیر ، اما او می گوید این ویروس متفاوت است. "ما را دیده اند همان الگوهای. به دنبال جهانی عکس اگر این مانند آنفولانزا می خواهد معمولا انتظار اماکن با بیشتر کودکان به شدید تر بوده است،"

او می گوید: انتقال در میان کودکان و نوجوانان باید بهتر درک بنابراین می تواند مقامات برنامه ریزی برای اقدامات احتیاطی مناسب در هنگام بازگشایی مدارس.

وجود دارد و سوالات دیگر. باید به بچه ها اجازه داده می شود به دیدار پدربزرگ و مادربزرگ خود را? یا آن است که متوسط سن افرادی که در برخواهد داشت خطر بیشتری برای سالخوردگان ،

در واقع شاید مهم ترین ناشناخته: چه نقشی جوانان را در گسترش COVID-19?

مگان Culler فریمن یک virologist و اطفال در دانشگاه پیتسبورگ دانشکده پزشکی می گوید: بچه های در حال پخش عمده بسیاری از بیماری های تنفسی دیگر.

"بچه ها در حال رفتن به مهد کودک, آنها در حال رفتن به مدرسه به خصوص آنهایی که جوان [که] لزوما به عنوان مودب با سرفه و عطسه" فریمن می گوید. "پس از آن واقعا آسان برای کسانی که بیماری گسترش یافته است."

در عین حال این نیست که چه گزارش شده است که تا کنون با COVID-19.

فریمن که به مطالعه coronaviruses برای دکتری می گوید: کودکان به وضوح مستعد ابتلا به دیگر شناخته شده coronaviruses است که گردش هر سال در طول فصل سرما و آنفلوانزا. هنوز چیزی متفاوت است که اتفاق می افتد با این یکی جدید است.

"ما تا به حال فوق العاده ای تعداد مورد اعداد در سراسر هر دو ایالات متحده و جهان است. و واقعا یک اقلیت از کسانی که شناسایی شده اند در کودکان," او می گوید. "جایی بین 2 و 5 درصد از تمام [گزارش] عفونت ها در کودکان زیر سن 18 سال است که در نوع خود شگفت انگیز است."

وجود دارد یک زن و شوهر از فرضیه که چرا فریمن می گوید. یکی این است که بچه ها یک فرم خفیف تر این بیماری است. اگر آنها نمی, نشان دادن علائم آنها ممکن است هرگز مورد آزمایش قرار. و در نتیجه کسانی که عفونت شمرده نمی شوند.

فریمن می افزاید: همچنین برخی از تحقیقات نشان می دهد که این گیرنده در سلول های انسانی که coronavirus چفت و بست به کمتر توسعه یافته در افراد جوان است.

اما هر دو Eggo و Freeman آن می گویند هنوز مشخص نیست که دقیقا به همین دلیل کودکان کمتر در معرض خطر ابتلا به این ویروس به همین دلیل چند موارد تشخیص داده شده اند در بچه ها و اینکه آیا این روند ادامه خواهد داد.

"به نظر می رسد که کودکان کمتر از بزرگسالان را تحت تاثیر قرار. اما من فکر می کنم نقش خود را در جامعه گسترش است که هنوز هم تا حدودی تست نشده" او می گوید. در سراسر جهان از آبوجا به آروبا به آرکانزاس, مدارس تعطیل شد, در مراحل اولیه بیماری. "بنابراین ما نمی دانیم که چگونه همه چیز در حال رفتن به تغییر در صورتی که متغیر است در بازی."

برخی از کشورها در سراسر جهان شروع به بازگشایی مدارس اما عمدتا در مکان هایی مانند هنگ کنگ و نیوزیلند که در آن سطح انتقال فوق العاده کم است.

اگر بازگشایی مدارس در مکان های که در آن انتقال سطوح بالا باقی می ماند ممکن است به یک تصویر واضح تر فریمن می گوید: چقدر انتقال رانده شده توسط کودکان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب