Coronavirus پرسش: چگونه مخاطره آمیز است که آن را به پرواز ؟ آیا راهی برای کاهش خطرات ؟

بزرگنمایی این تصویر مسافران پوشیدن ماسک در میانمار ملی, پرواز هواپیمایی از یانگون. بسیاری از شرکت ها

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسافران پوشیدن ماسک در میانمار ملی, پرواز هواپیمایی از یانگون. بسیاری از شرکت های هواپیمایی در حال حاضر نیاز به مسافر به همین ماسک. پائولا برونشتاین/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پائولا برونشتاین/گتی ایماژ

هر هفته ما پاسخ فشار دادن coronavirus سوالات. برای این هفته قسط ما در حال تمرکز بر روی پرواز.

ما می خواهم به شنیدن آنچه که شما کنجکاو در مورد هستند. به ما ایمیل در goatsandsoda@npr.org با خط موضوع: "هفتگی Coronavirus سوالات."

پس از coronavirus شروع به گسترش آن در سراسر جهان تعداد زیادی از مردم پرواز nosedived. در آمریکا برای مثال تعداد آگهی کاهش یافته است بیش از 90 درصد از اوایل ماه مارس. TSA نمایش 234,928 مسافران در روز پنج شنبه در مقایسه با 2,611,324 مردم در همان روزهای یک سال پیش از آن.

با برخی از کشورها و دولت ها شروع به اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی و بلند کردن اجسام stay-at-home سفارشات مردم بدانم در مورد خطرات ناشی از پرواز.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ارشاد خواستار اجتناب از سفر به عنوان آنجا که ممکن است "به خصوص اگر سفر شما است و نه ضروری .... سفر نیست اگر شما بیمار یا در سفر با کسی که بیمار است." سفر را افزایش می دهد شانس خود را از گرفتن و گسترش COVID-19 CDC متحده است.

دکتر مارک Gendreau, افسر ارشد پزشکی در بورلی بیمارستان ماساچوست و استاد طب اورژانس در دانشگاه تافتز, موافق: حتی به برخی از محدودیت ها شروع به بلند او معتقد است که هنوز زمان زیادی برای پرواز, برای, گفتن, تعطیلات ساحل.

"اگر شما در حال رفتن برای تعطیلات, آن ممکن است یک ایده خوب برای به تعویق انداختن آن به صورت کمی برای کمی طولانی تر و کمی دیگر من می گویند یکی دیگر از چند ماه. ما هنوز هم بسیاری از [ویروسی] فعالیت در خارج وجود دارد," او می گوید.

در اینجا پاسخ به برخی از سوالات متداول در مورد پرواز.

چه من نیاز به فکر می کنم قبل از تصمیم گیری برای پرواز — یا نه ؟

تعیین اینکه آیا این سفر لازم است و ارزش خطر و بدون هیچ زحمتی.

"آن را به فردی مسافران به تصمیم می گیرید چه چیزی است که واقعا فوری و لازم می گوید:" دکتر هنری وو استاد بیماری های عفونی پزشکی در دانشگاه اموری و مدیر آن TravelWell مرکز. "در حالی که سفر در هواپیما, شما ممکن است در اطراف مردم از سراسر جهان, آیا در هواپیما و یا در فرودگاه. همیشه وجود خواهد داشت برخی از خطر در این نقطه و آن را می شود بسیار دشوار است برای تعیین چگونه بالا است."

او می گوید: اقدامات حفاظتی شخصی مانند پوشش صورت, دست, بهداشت و حفظ فاصله اجتماعی همه کمک به کاهش نرخ انتقال ویروس — اما اخطار می دهد که این اقدامات از بین بردن نیست خطر به طور کامل.

برای تعیین اینکه آیا آن را هوشمند برای پرواز نشان می دهد وو شروع با یک خود ارزیابی: "پزشکی شما, پس زمینه, سن شما و اینکه آیا یا نه شما باید عوامل خطر ابتلا به عوارض شدید."

دوم ارزیابی اهمیت این سفر است. در برخی موارد می گویند اگر شما می خواهید به بازدید از مرگ یک عضو خانواده و یا خوش آمد می گوید جدید نوه – شما ممکن است احساس به شدت که شما باید بروید. شرایط دیگر ممکن است اختیاری.

سوم ارزیابی خود را برای تحمل ریسک و ناراحتی. برخی از ایالت ها و کشورهای نیاز به 14 روز دوره قرنطینه برای ورود بازدید کنندگان – هاوایی به عنوان مثال نیاز به ورود هواپیما مسافران را به ماندن در خانه و یا در منزل خود را برای 14 روز پس از ورود و نظارت بر سلامت خود را با امکان $5,000 خوب یا سال زندان برای متخلفان.

CDC در ادامه به توصیه یک 14 روز در قرنطینه هنگامی که شما دریافت صفحه اصلی از مسافرت های بین المللی.

"من فکر می کنم هر کس به نوعی از انجام کمی روح جستجو برای دیدن آنچه که آنها تحمل ریسک است و اهمیت این سفر و توانایی خود را به اقدامات حفاظتی," وو می گوید.

چگونه استرس زا خواهد بود ؟

هواپیما در حال فضاهای محدود. کسی نشسته در نزدیکی شما در هواپیما می تواند شروع به عطسه یا سرفه بیاختیار — که می تواند باعث اضطراب شما. مطمئن شوید که شما آماده برای استرس روانی یک محیط است که به طور کامل در کنترل شما در جهانی همه گیر.

آخرین بار این خبرنگار پرواز بود در اوایل ماه مارس. آن را یک تجربه آرامش بخش: من در کهنه کامل هواپیما بسیار آگاه از هر ولگرد سرفه یا عطسه کردن (از جمله خود من) و با هیچ راهی برای بدانید اگر کسی نشسته در نزدیکی من ممکن است حامل ویروس. آن را تسکین بود به زمین.

Gendreau می گوید که خطر خود را در یک فضای محدود مانند یک هواپیما پایین می آید به سه عامل: در طول مدت قرار گرفتن در معرض خود را نزدیکی به منبع قرار گرفتن در معرض و چگونه عفونی است که منبع است.

در حالی که وجود دارد هیچ راهی برای از بین بردن این خطر وجود دارد که شما می توانید اقداماتی برای کاهش شانس خود را از چیدن یک بیماری در هیئت مدیره.

اگر من پرواز کنم نیاز به پوشیدن یک ماسک?

در حالی که هنوز هم وجود دارد مقدار که شناخته شده نیست در مورد COVID-19 ویروس است که معتقد به گسترش در درجه اول از طریق قطرات تنفسی تولید می شود زمانی که یک فرد آلوده سرفه یا عطسه با توجه به CDC. ماسک شما می توانید محافظت از پاشش مسافران همکار خود را با قطرات اگر شما سرفه یا عطسه و همچنین می توانید محافظت از دهان و بینی خود را از قطرات از دیگران است.

تمام خطوط هوایی ایالات متحده و برخی در خارج از کشور در حال حاضر نیاز به کارکنان و مسافران به سایش پوشش صورت در طول پرواز به جز در هنگام غذا خوردن یا نوشیدن. کودکان بسیار جوان هستند كه به عنوان کسانی که با شرایط پزشکی که جلوگیری از پوشیدن چهره و پوشش.

ماسک خود را باید پوشش بینی و دهان خود را و نمی شود بیش از حد شل وو می گوید. حتما دست های خود را تمیز زمانی که قرار دادن ماسک بر روی و مصرف آن را خاموش و همیشه شستشو و یا اصول بهداشتی دست های خود را پس از برداشتن ماسک خود را.

شما می توانید عمل اجتماعی فاصله در یک هواپیما ؟

به عنوان شرکت های هواپیمایی را کاهش پرواز برخی از هواپیماهای در هفته های اخیر شده است کاملا پر است. پس از اعتراض از شرکت های هواپیمایی در حال حاضر مراحل گرفتن به قول مسافران آنها باید بیشتر فضا: بسیاری نمی صندلی مسافران در وسط صندلی در هر پرواز و اگر فضا اجازه می دهد تا به حال صندلی مسافران در هر سطر دیگر. Bethany طولانی نیومن پرواز در آمریکا از شیکاگو به چارلستون W. Va. در اواخر ماه آوریل است. در پرواز از شیکاگو به شارلوت "هر کس به حال خود را در ردیف آنها قرار دادن یک ردیف خالی در بین مردم است."

اما این وضعیت بیشتر بود اتفاقی در پرواز بعدی روی کوچکتر هواپیما از شارلوت به چارلستون: "زمانی که ما سوار وجود دارد یک پرواز که فقط گفت:" شما می توانید بنشینید و هر کجا که شما می خواهید." نیومن و دو خانواده اعضای خانواده در زمان یک صندلی اما پس از آن کسی که نشستم به طور مستقیم در پشت آنها ترغیب نیومن و خانواده او به جای دیگر حرکت می کند.

که هوشمند است.

وو می گوید آن را آسان تر به ماندن گسترش از هم جدا و در حال حاضر مردم کمتر پرواز اما که خواهد شد بیشتر به چالش کشیدن اگر و هنگامی که سفر میدارد.

هواپیمایی متحده می گوید که ابتدای هفته آینده تا پایان ماه ژوئن آن را با هدف اطلاع رسانی به مسافران از 24 ساعت قبل از پرواز اگر پرواز خود را خواهد شد بیش از 70 درصد کامل است. مشتریان می توانید انتخاب کردن به rebook در یک پرواز و یا دریافت یک سفر اعتباری.

چه امن ترین صندلی را انتخاب کنید?

مردم نشسته در راهرو هستند بیشتر احتمال دارد به در تماس با دیگر مسافران و خدمه آنها به عنوان راه رفتن پایین راهرو و یا گرفتن چیزی از سطل های سربار.

"اگر آن را شلوغ پرواز" Gendreau می گوید: "شما نمی توانید به آن راهرو به طور تصادفی و بدون دست زدن به کسی که فقط نشسته وجود دارد."

آن دسته از مسافران از پنجره همچنین کمتر احتمال دارد تا در طول پرواز به استفاده از حمام و یا حرکت در اطراف – فعالیت های است که می تواند همچنین افشای شما را به افراد دیگر و سطوح.

Gendreau می گوید: در این دوران نه چندان شلوغ پروازهای او می خواهم برای رفتن به یک پنجره یا در وسط صندلی به جای آن از یک راهرو.

وو را انتخاب کنید ؟ "هر جا که بیشتر دور از دیگران است."

آیا من نیاز به ضد عفونی کننده دست? و چه زمانی باید از آن استفاده کنید ؟

"ژل دست: آیا خانه بدون آن را ترک می گوید:" Gendreau. او می گوید: germiest مکان در هواپیما اغلب شیر آب حمام رسیدگی کشویی که قفل درب دستشویی و مجله جیب و سینی جداول.

اگر شما استفاده از دستشویی استفاده از ضد عفونی کننده ژل را بر روی دست های خود را پس از بازگشت به صندلی خود را برای حذف میکروب ها از سطوح مانند قفل درب.

وو می گوید این مهم است به ماندن آگاه از آنچه شما در حال لمس کردن: "اگر شما را لمس هر چیزی که ممکن است تمیز است که عملا همه چیز را که نه در خود داشته باشیم که" او می گوید و بهداشتی دست های خود را زمانی که مورد نیاز است.

او می گوید که به طور کلی آن را یک ایده بد برای حمل در اطراف یک قلم برای لمس دکمه های آسانسور و مانند آن به جای استفاده از انگشتان دست خود را. هر چند پس از آن شما نیاز به آگاه باشید که شما در حال حمل در اطراف یک قلم.

باید من انجام هر گونه حق شفعه پاک کردن?

پاک کردن سطوح در منطقه شما.

شرکت های هواپیمایی را به شدت خود را به روش های تمیز کردن هواپیما کابین ضد عفونی آنها را با اسپری ماشین آلات که اسپری ضد عفونی کننده. کارکنان از طریق دوباره با تمیز کردن وسایل برای تمیز کردن کابین سطوح مانند کمربند ایمنی پنجره سایه سینی میز و صندلی-پشت صفحه نمایش.

خطوط هوایی خود را ممکن است ارائه دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده دست شما به عنوان هیئت مدیره, اما شما ممکن است بخواهید به خود را در مورد آن نیست. Gendreau نشده پرواز پس از ورود COVID-19 اما او در حال حاضر در عادت آوردن دستمال مرطوب و ژل ضد عفونی کننده.

"من فقط می خواهم پاک من صندلی عقب سینی من gasper [دریچه هوا] من کمربند. سپس من می خواهم پاک کردن که در آن مجله stuff بود," او گفت:. "سپس من می خواهم از دور که پاک کردن را از من ژل و بهداشتی کردن دست من."

هنگامی که شما با استفاده از ضد عفونی کننده دست استفاده از چند قطره و مالش را حداقل به مدت 20 ثانیه.

اگر چهره من می شود خارش?

آن را لمس نمی.

بهداشتی کردن دست های خود را قرار داده و در ماسک خود و تنظیم آن را پس از آن راحت — و سپس آن را به تنهایی ترک.

"اگر من یک خارش چشم و یا چیزی آن را ساعد من که گرفتن آن مگر من اصول بهداشتی دست من می گوید:" Gendreau.

چگونه موثر کابین فیلتر هوا?

"خبر خوب این است که شرکت هواپیمایی هواپیما گردش هوا بسیار خوب است می گوید:" وو "و آن را به طور مداوم در حال فیلتر شده و توزیع شده است."

اکثر هواپیما توسط خطوط هوایی ایالات متحده با استفاده از high-efficiency particulate air (هپا) سیستم های تصفیه. "این نوع از فیلتر هوا به لحاظ نظری می تواند حذف حداقل 99.97 درصد از گرد و غبار و گرده و کپک و باکتری ها و هر گونه ذرات با اندازه 0.3 میکرون" ایالات متحده در آژانس حفاظت از محیط زیست می گوید. "ذرات که بزرگتر یا کوچکتر به دام افتاده حتی با بهره وری بالاتر است."

CDC می گوید: "به دلیل چگونه باشد تا گردش هوا و فیلتر شده است در هواپیما, اکثر ویروس ها و دیگر میکروب ها نیست و به راحتی گسترش."

اما کسانی که فیلتر هوا نمی خواهید برای محافظت از شما را از یک عطسه که زمین مناسب بر شما.

"نگرانی اصلی من خواهد بود من فردی ردیف و دو ردیف در جلو و عقب — که تقریبا خود را شش پا شعاع" وو می گوید. "حتی اگر هوا خوب است-منتشر شده و فیلتر شده اگر کسی واقعا سرفه یا عطسه در مجاورت آن قطعا افزایش شانس برخی از قرار گرفتن در معرض و یا آلودگی از منطقه در اطراف شما است."

چه اقدامات پیشگیرانه می تواند من را اگر کسی شروع به سرفه یا عطسه یک مقدار زیادی است ؟

اگر کسی نرم نزدیکی امیدوارم آنها با پوشیدن ماسک. اگر آنها در حال نشستن نزدیک به شما, شما ممکن است بخواهید به حرکت صندلی در صورتی امکان پذیر است.

اگر شما نمی توانید Gendreau می گوید: سعی کنید برای تبدیل ماسک خود را به یکی که مهر و موم محکم تر در برابر صورت خود را. او نشان می دهد یک روش نشان داده شده توسط یک سابق اپل, مهندس که در آن سه باندهای لاستیکی کشیده بالا بیش از یک ماسک برای ایجاد یک مهر و موم بیش از دهان و بینی.

Gendreau نیز تا رسیدن و به نوبه خود در تنظیم هوا مجرای بالای سر خود را شناخته شده به عنوان یک gasper. او توصیه می کند تبدیل آن به یک رسانه جریان و ماهیگیری آن را به طوری که جریان هوا کارگردانی است کمی در مقابل صورت خود را. او می گوید که با تبدیل gasper, شما ممکن است قادر به اضافه کردن برخی از تلاطم هوا در فضای خود را. مدلسازی مطالعات نشان داده اند او می گوید که باز gasper اضافی برای جریان هوا "به ایجاد برخی از اضافی تلاطم شخصی خود را در هوا و فضا است که ممکن است به اندازه کافی ایجاد آشوب که در آن ذرات ندارد نوع زمین بر روی خود ماسک و یا بر روی بازوی خود را."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن