Coronavirus می تواند پیچیده مغلوب ساختن پیشی جستن راه برای انتخاب مجدد

نیویورک - coronavirus آماده است برای تغییر شکل نقشه سیاسی pummeling میدان نبرد متحده و نگران کننده توافق با دی

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

نیویورک - coronavirus آماده است برای تغییر شکل نقشه سیاسی pummeling میدان نبرد متحده و نگران کننده توافق با دیدن نشانه های اولیه از انتخابات است که می تواند یک همه پرسی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت بحران است.

این بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 30 ، 000 آمریکایی ها و چپ میلیون ها نفر از کار است eviscerated تهمت امید به اجرا برای انتخاب مجدد در یک اقتصاد قوی. یک سری از کشورها او برنده در سال 2016 می تواند شیب به سمت دموکرات ها.

در فلوریدا یک جمهوری خواه فرماندار از نزدیک در تراز وسط قرار دارد با مغلوب ساختن پیشی جستن آمده است تحت بررسی بودن آهسته به دولت است. در ویسکانسین دموکراتیک ویکتور در هفته گذشته دادگاه عالی نژاد دستگیر 28 شهرستان از 12 که هیلاری کلینتون برنده چهار سال پیش. در میشیگان یک فرماندار دموکرات دیده است او را تایید رتبه افزایش در زمینه مبارزه با مغلوب ساختن پیشی جستن. و در آریزونا پایین, علائم برای مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند به اندازه کافی به نوبه خود قبلا جمهوریخواه دژ به tossup.

"این باعث می شود من تعجب می کنم اگر چیزی دم در عناصر ضعیف تر از مغلوب ساختن پیشی جستن پایه" گفت: پل mls australia, یک ویسکانسین-بر اساس دموکراتیک pollster. "این بیماری همه گیر مبارزه نهایی کلش که به علت برخی از این تکه کوچک از رای او نیاز به پیروزی در این کشورها به دور؟"

مغلوب ساختن پیشی جستن عمومی تصویب امتیاز باقی مانده است سازگار در سراسر کشور در طول ریاست جمهوری خود و برخی از نظر سنجی ها و حتی پیشنهاد یک چشم انداز مثبت در شروع این بیماری همه گیر. و منحصر به فرد خود را با نام تجاری از سیاست ریشه در فرهنگی نارضایتی می تواند یک بار دیگر غلبه بر موانع است که نزول دیگر رئیس جمهور به دنبال انتخاب مجدد به خصوص اگر این بیماری همه گیر دیگر کم یا اقتصاد پرتاب ریباند.

اما برگ برنده انتخاباتی است که نگران از دست دادن حمایت در چندین کلید نوسان متحده به خصوص فلوریدا و ویسکانسین با توجه به پنج کنونی و سابق کمپین کارکنان صحبت کرد که به آسوشیتد پرس در خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به صحبت علنی در مورد داخلی استراتژی است. نیز وجود دارد در حال رشد نگرانی در مورد آریزونا و پنسیلوانیا است.

هیچ مثالی بهتر از تغییر نقشه مقابله با مغلوب ساختن پیشی جستن از میشیگان که او را در سال 2016 با کمتر از 11,000 رای.

نصب و میر در به شدت آفریقایی دیترویت و سیاسی پویا حومه شهرستان بوده است زمینه برای tiff بین رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer و مغلوب ساختن پیشی جستن. اگر او را از دست زدن به شیوع ویروس باعث شده است تا برخی از تظاهرات عمومی Whitmer نظرسنجی شماره بالا رفته و انتقاد او از فدرال پاسخ باعث تهمت به مورب اخراج فرماندار گفتن ویروس task force اعضای "همین حالا تماس بگیرید در میشیگان."

در نشانه ای از شور و شوق مشارکت در دموکرات مارس اولیه تا 32 ٪ بیش از سال 2016 به عنوان حزب بسیج در اطراف آن به احتمال زیاد نامزد سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن. مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی در حال حاضر به یک رد پای نور در میشیگان — آن را نه تنها در زمینه دفتر و مشاوران بخش خصوصی واگذار آن می تواند سخت ترین میدان نبرد دولت به نگه دارید.

بسیاری از شرکت های نظرسنجی بر این باورند ویسکانسین می تواند نقطه اوج این نوامبر برای هر دو نامزد برای رسیدن به نیاز 270 آرا. دولت در نظر گرفته شده است زنگ کمربند جایزه تهمت بود likeliest به نگه دارید اما تلخ تصاویر از ماسک-پوشیدن رای دهندگان پوشش خارج میلواکی را چند باز حوزه های رأی گیری در هفته گذشته حاکی دموکراتیک شور و شوق.

"ما در حال شروع به دیدن شواهد بیشتری است که در حومه شهر رای دهندگان رد از راه تهمت است که دست زدن به این بیماری همه گیر کوروناویروس" گفت دموکراتیک استراتژیست آدرین Elrod که در یادداشت ها که در شهرستانهای خارج از فیلادلفیا و محفل ققنوس "مشابه رای دهندگان به مناطق حومه که تحویل یک پیروزی بزرگ برای دموکرات ها در ویسکانسین."

اگر چه دادگاه عالی ایالت مسابقه دریافت, ملی, توجه, جمهوری خواهان شد و سریع به اخراج از آن پس تنها دموکرات برگزار می شود رقابتی ریاست جمهوری اولیه افزایش است که حزب مشارکت مردم است. ویسکانسین بهار دیوان عالی کشور مسابقات شده اند لرزان پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری که معمولا قابلیت دو بار به عنوان بسیاری از رای دهندگان.

"رئیس جمهور تهمت شده روشن — از طریق اقدامات و کلمات — که آنچه مهم است سلامت و ایمنی هر آمریکایی. این بحران برخورد آمریکایی ها — و نه دموکرات ها و یا جمهوری خواهان گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین سخنگوی ارین پررین. "به سعی و سیاسی این بحران در شرایط انتخابات مضحک است."

اگر چه آریزونا نشده است دیده می شود سنبله در عفونت بایدن وعده های عملی مدیریت با تجربه ممکن است به خوبی در یک دولت است که تبدیل به بنفش است. یک بایدن پیروزی وجود خواهد ساخت فشار بر مغلوب ساختن پیشی جستن به برگزاری دو نفر از سه نفر از ویسکانسین و میشیگان و پنسیلوانیا است.

این بیماری همه گیر است صالح مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تلاش برای ایجاد. هر چند آن دیجیتال توسعه ramped تا مبارزات انتخاباتی شده است قادر به اداره کردن آن استفاده مالی بیش بایدن و نمی توانید آن را نگه دارید امضا تظاهرات برای تقویت شور و شوق و ارزشمند جمع آوری رای داده است.

"ما نمی توانیم صبر کنید برای بازگشت وجود دارد و انجام کارهای راه قدیمی از مد افتاده گفت:" لارا تهمت ارشد کمپین رسمی و رئیس جمهور در قانون است.

اشتغال به حفره حفره در بسیاری از کشورهای کلیدی برای مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند.

اقتصاد ریختن 22 میلیون شغل در چهار هفته گذشته با توجه به درخواست برای مزایای بیکاری. و در حالی که برخی از این مشاغل را بازگشت به عنوان مستند برداشته می شود که مشخص نیست چگونه به سرعت کارگران مورد نیاز خواهد بود در هتل ها در فلوریدا خودکار گیاهان در میشیگان و فروشگاه ها و دفاتر که پر پنسیلوانیا ویسکانسین و آریزونا.

هر دو میشیگان و پنسیلوانیا را از دست داده اند بیش از 1 میلیون شغل پس از وقوع است که نشان میدهد نرخ بیکاری بیش از 20 درصد در هر دو کشور با توجه به وزارت کار آمار و ارقام. بیکاری براده فلوریدا نشان می دهد کارفرمایان اجازه رفتن از حدود 6 درصد از آن شغل اما کاهش وجود دارد می تواند بدتر به عنوان متقاضیان باید تلاش برای دسترسی به مزایای بیکاری.

بدون فلوریدا مغلوب ساختن پیشی جستن راه پیروزی را می شود تقریبا غیر ممکن است. خود را مغلوب ساختن پیشی جستن-دوستانه فرماندار ران DeSantis در زمان گرما برای اجازه دادن به سواحل باز بماند با وجود خطر گسترش به دولت عظیم جمعیت آسیب پذیر شهروندان ارشد.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"آنها فکر می کردند که رفتن به در حال اجرا برای انتخاب مجدد با ولایت بسیار محبوب اما DeSantis گرفته است برخی از املاک بازدید بیش از دست زدن به او از این گفت:" استراتژیست جمهوری خواه الکس Conant که مشغول به کار برای مارکو روبیو در انتخابات ریاست جمهوری مبارزه است. "تصویر بهار قطع كردن coronavirus رفتن به پخش در ماه اکتبر است."

___

Riccardi گزارش از دنور و بومانت گزارش از Des Moines, Iowa. آسوشیتد پرس نویسندگان Zeke میلر و جیل Colvin در واشنگتن جاش Boak در بالتیمور و استیو مردم در مونتکلیر, N. J. کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن