چرا ایالات متحده مدارس هنوز هم تفکیک شده — و یک ایده برای کمک به تغییر که

بزرگنمایی این تصویر یاسمین Gateau برای NPR در سال 1954 دیوان عالی کشور حکم در Brown v. هیئت مدی

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399
Divisive school district borders.
بزرگنمایی این تصویر
یاسمین Gateau برای NPR

در سال 1954 دیوان عالی کشور حکم در Brown v. هیئت مدیره آموزش و پرورش است که تبعیض نژادی در مدارس بر خلاف قانون اساسی بود. تصمیم اغلب به عنوان یک تصمیم مهم است که تبدیل آموزش و پرورش برای دانش آموزان سیاه پوست, اجازه دادن به آنها دسترسی برابر به مجتمع کلاس های درس.

اما بیش از شش دهه بعد تبعیض نژادی در مدارس آمریکا است که هنوز هم بسیار به واقعیت می گوید: ربکا سیبیلیا بنیانگذار EdBuild غیر انتفاعی است که بررسی بودجه مدارس نابرابری در امریکا است.

تیم او در بر داشت که عمدتا سفید مدارس دریافت در مجموع 23 میلیارد دلار بیشتر در هر سال از عمدتا nonwhite مدارس.

که به دلیل یکی دیگر از مهم اما کمتر مورد مطالعه دیوان عالی کشور مورد: Milliken v. برادلی در سال 1974.

در Milliken, دیوان عالی کشور حکم داد که اگر یک مدرسه منطقه خط کشیده شده است در هر نقطه برای تقریبا هر دلیلی سیبیلیا می گوید: لغو تبعیض نژادی مشخص نمی کند که برای عبور از آن مرز.

"این در نهایت تا به حال این اثر در اصل معکوس بسیاری از تاثیر قهوه ای," سیبیلیا می گوید و "تثبیت قدرت منطقه مدرسه مرز لغو تبعیض نژادی مشخص تلاش است."

این ایجاد یک سیستم شکسته جوامع — و شکسته سیستم بودجه آموزش و پرورش — این بدان معناست که حتی امروزه تنها حدود نیمی از آمریکا 50 میلیون نفر از دانش آموزان مدرسه حضور یکپارچه مدارس سیبیلیا می گوید.

"نیم دیگر در حال ثبت نام در عمدتا سفید و یا عمدتا nonwhite مدارس," او می گوید. "و هنگامی که شما در رسیدن به 75 85 درصد سفید یا nonwhite, واقعا, لغو تبعیض نژادی مشخص نمی تواند به طور معنی داری به دست آورد."

در اینجا گزیده ای از مصاحبه او در همه چیز در نظر گرفته شود.

اجازه دهید بحث در مورد مکانیک چگونه منابع نیز دریافت نمی توزیع به طور مساوی در میان مدارس. می تواند به شما توضیح اصول اولیه چگونه ما صندوق عمومی ما مدارس ؟

مالیات بر املاک و محلی افزایش مالیات را تا حدود نیمی از بودجه آموزش و پرورش. و دولت و سپس تلاش می کند تا تفاوت بین آنچه که جوامع محلی را بالا می برد. ... آنچه که ما پیدا کردن این است که حتی اگر ایالات متحده را شجاع تلاش برای انجام این کار آنها به طور مداوم سقوط کوتاه است.

آنچه که جایگزین مدل بودجه خواهد بود عادلانه تر از funneling مالیات های محلی به مدارس?

بودجه آموزش و پرورش از طریق مالیات بر املاک است یک چیز بد نیست. این در واقع یک چیز بسیار خوب است. مالیات بر املاک تمایل به پایدار ترین از همه ما منبع درآمد و این که قطعا رفتن به خودی خود نشان می دهد بیش از چند سال آینده که در آن دولت اقتصادهای در حال رفتن به واقعا درد نکنه با این بیماری همه گیر.

پس از رفع مشکل به معنی اجازه می دهد مالیات بر املاک برای فرار از این مرز در اصل. بنابراین این مرزها تبدیل شده اند که unmalleable از آنجا که Milliken v. Bradley تصمیم لزوما نیاز به تعریف که در آن مالیات اموال باقی بماند.

ما تلفیق شدهاست این ایده از محلی بودجه و کنترل محلی از مدارس. اما آنچه ما باید انجام دهید این است که شروع به جدا کردن آن مفاهیم. فقط به خاطر اینکه شما در حال اجرا خود را در مدارس و حاکم بر مدارس خود لزوما به این معنا نیست که شما را وادار به نگه داشتن همه از پول خود را.

آنچه ما را به جلو در یکی از نهایی ما EdBuild [گزارش] توسط این ایده که شاید ما در واقع می تواند busing دلار در سراسر منطقه مدرسه مرز حتی اگر ما نمی تواند اتوبوس کودکان و نوجوانان در سراسر آن. ... آن را در خدمت به صاف کردن این ثروت اختلاف است که ما از آینده بسیار شکسته مالیات بر ملک پایگاه و اجازه می دهد تا برای یک مقدار بیشتر حتی شروع به مدرسه ما بودجه سیستم.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب