ستون: جهنمی تجربه گرفتن واقعی خود را ID راهنمایی و رانندگی: صف های طولانی فقط آغاز

خط کشیده درب در سراسر جبهه از ساختمان و در اطراف گوشه مثل یک مار ورود به یکی از محافل از جهنم.من وارد در گلندی

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398

خط کشیده درب در سراسر جبهه از ساختمان و در اطراف گوشه مثل یک مار ورود به یکی از محافل از جهنم.

من وارد در گلندیل راهنمایی و رانندگی در 12:54 بعد از ظهر به من شناسه واقعی یک سند ما همه عاشق اند چون ظاهرا ما شده است حمل ID جعلی.

من نمی دانم که چرا من ناراحت اشاره به زمان. نقطه چیست ؟ زمان اصطبل راهنمایی و رانندگی در. این سیاره متوقف می شود در حال چرخش است. شما در پیشبرد دانم که شما در حال ورود به یک پیچ و تاب زمان مانند روز اول خود را در هیات داوران مجمع اتاق.

راهنمایی و رانندگی همواره دچار یک بیماری علاج ناپذیر. روش های ساده را در حماسه عوارض. کامپیوتر crash. مدیران جدید گام در اطمینان و ترک در شرم زده لعنت. رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom خواسته tech کارآفرین استیو گوردون به بیش از تابستان گذشته و در یک لحظه از ضعف Gordon گفت: بله.

تبلیغات

دعا برای او.

زمانی که من نقل مکان به یک خانه جدید سه سال پیش من کاربردی آنلاین برای یک مجوز با آدرس جدید. بدون پاسخ. بنابراین من سعی کردم از طریق پست. هیچ چیز. در نهایت زمانی که من اعمال می شود به تمدید مجوز من در تابستان گذشته کسی از خواب بیدار شد و مرا فرستاده ، این زمانی بود که من متوجه شدم من می خواهم که به جای آن به زودی مطابق با ID.

به تعجب از هیچ کس بار اضافه از ثبت نام میلیون ها نفر از کالیفرنیا رانندگان برای تعویض به شناسه واقعی است و نه به عنوان پاتریک McGreevy گزارش شده است. تنها یک چهارم از دولت 27 میلیون رانندگان را ساخته اند تغییر و راهنمایی و رانندگی است به نحوی روند بسیاری از میلیون ها نفر بیشتر Oct. 1. در انصاف به کالیفرنیا کشورهای دیگر در حال راه پشت بیش از حد.

له شده کابوس برای راهنمایی بازدید کنندگان که آیا آنها نیاز به یک شناسه یا نه. من دوست و همکار کریس رینولدز فقط نوشت: حدود سه دردناک سفر به L. A. راهنمایی و رانندگی اتاق به دختر خود را به یادگیرنده اجازه تست. آره, آن را در زمان سه سفر. در شلوغ آنها بر روی زمین نشسته و منتظر ساعت تنها به خانه فرستاده می شود زمانی که کامپیوتر fritzed ،

تبلیغات

وقتی که من رفتم به سایت راهنمایی و رانندگی به یک قرار ملاقات در روز دوشنبه, من نمی تواند به یک. وب سایت نگه داشته و به من گفتن هیچ قرار ملاقات در دسترس بود برای سال آمده است, حتی اگر برخی از مردم به من گفته بود که آنها قادر به ایجاد قرار ملاقات به راحتی.

گزینه دوم شما که راهنمایی و رانندگی به توصیه این است که به سادگی رها کردن در یک دفتر کار در نزدیکی شما بدون وقت قبلی. شما می توانید صبر کنید بار در وب سایت آژانس, و هنگامی که من چند شد در حال اجرا در 1 ساعت و 40 دقیقه است. نه ممنون. اما گلندیل دفتر گفت: منتظر زمان بود و فقط 41 دقیقه پس من ضربه جاده ها است.

من مطمئن بود که من حتی می خواستم یک ID مجوز و من معتقدم ما باید آنها را در همه. فدرال دستور عمل کنگره قصد بازگشت به سال 2005 بود در پاسخ به ترس از تروریسم جهانی. آن را با هدف فراهم کردن لایه های اضافی از اثبات به وضعیت حقوقی اما دولت پلیس احساس به همه چیز. نشان می دهد خود را به ما لطفا. و نگه داشتن آنها را با شما در تمام اوقات.

ابتدا در اکتبر گواهینامه رانندگی به طور منظم نمی تواند قابل قبول ID به هیئت مدیره پروازهای داخلی. شما هنوز هم قادر به پرواز اگر شما فلش گذرنامه خود را, اما آمده است. شما می خواهم نیاز به یک گذرنامه برای پرواز از Burbank به اوکلند?

خارج از گلندیل در حداقل ده نفر در مقابل من در یک خط است که نقل مکان کرد تا به آرامی ما گذشت کرم. فقط تا جلوتر از من بود و یک پسر که عینک یک پیراهن با یک تصویر بزرگ از جانی کش کوه در می رم پرنده.

دیگر ما منتظر بیشتر از من می خواست که پیراهن. آن زمان 40 دقیقه برای رسیدن به درب جلو و یک بار داخل, من شکسته شد و با تحقق است که مقصد من هنوز یک راه طولانی ، من فقط در برزخ. جهنم بود یکی دیگر از 50 و 30 دقیقه دور.

زن پشت سر من عطسه. نوزاد در مقابل من گریه کرد و من می خواستم به هم زمانی که من متوجه شدم این بود که تنها خط برای گرفتن یک شماره به طوری که ما می تواند صبر کنید در خط دیگر.

من می توانید ببینید فارغ التحصیلان من خط جلوتر در حدود 70 از آنها نشسته glumly در یک منطقه عملیات در حال انتظار برای شماره های خود را به نام. آنها شبیه سگ خود را تنها مرده بود و یا مثل آنها در روده ها از یک کشتی آنها امیدوار خواهد ماند. هر چیزی که برای پایان دادن به بدبختی.

تبلیغات

من می دانستم که من هم به صبر و نه معلوم آیا من باید تمام حجیم مورد نیاز اسناد و مدارک. به طوری که آنها به من گفت که به جلو بروید و با پر کردن یک برنامه کاربردی برای واقعی من ID و بعد بازگشت. گفتم باشه اما صادقانه بگویم من فکر کردن در مورد مهاجرت به کانادا.

بن Evered و برادرش کریس به من گفت که آنها تا به حال منتظر دو ساعت تنها به یاد بگیرند که آنها قادر نخواهد بود برای به دست آوردن واقعی کارت شناسایی آنها می آیند ، خود را گواهی نامه ی رانندگی به سرقت رفته بودند در یک دزدی به طوری که آنها به ارمغان آورد گذرنامه و سایر اسناد و مدارک اما گفته شد که آنها فقط می خواهم واجد شرایط برای مجوز به طور منظم.

"این همه کمی گیج کننده است" گفت: بن که نمی تواند درک چگونه او قادر به واجد شرایط برای یک پاسپورت اما نه واقعی ID گواهینامه رانندگی. "این Kafkaesque."

صبح روز سه شنبه یک روز پس از پیدا کردن هیچ راهنمایی و رانندگی قرار ملاقات ها در دسترس ناگهان قرار شد در دسترس در مکان های مختلف. من حدس می زنم این آخرین قطعی کامپیوتر تا به حال حل و فصل شده است. اما من می خواستم به سعی کنید به راه رفتن به یکی دیگر از دفتر بدون وقت پس از بررسی راهنمایی و رانندگی سایت برای دیدن چه اسناد و مدارک مورد نیاز خواهد بود.

این اولین بار است که اثبات هویت و هیچ خود را, معتبر, زمان گواهینامه رانندگی قابل قبول نیست.

صفحه بندی آقای کافکا.

شناسنامه یا پاسپورت کفایت خواهد کرد به عنوان اسناد و مدارک دیگر.

سپس شما نیاز به هر یک از کارت امنیت اجتماعی یک بايستی با شماره امنیت اجتماعی خود را در آن و یا W-2.

تبلیغات

و سپس شما نیاز به دو اثبات اقامت است که می تواند شامل یک قرارداد اجاره یک اظهارنامه مالیاتی و یا قبض آب و برق.

برای بسیاری از مردم این اسناد می تواند سخت برای تولید کپی و یا چاپ و برای دیگران آن را یک مشکل بزرگ را به یک روز در محل کار یا مدرسه به قرار دادن کل بسته با هم و پرش از طریق پرتال تخصصی اولی در راهنمایی و رانندگی.

است وجود دارد یک راه بهتر? و با داده های نرم خیلی عادی آیا ما واقعا می خواهید به نوبه خود ما مالیات پرداخت اینترنتی قبوض آب و برق و سایر اسناد و مدارک شخصی را به یک آژانس با سابقه خرابی کامپیوتر و رسوا بی کفایتی?

من به Lincoln Heights راهنمایی و رانندگی در 10:25 صبح سه شنبه. از خط خارج نشده بود به عنوان طولانی به عنوان یکی از در گلندیل شده بود. من از طریق اولین مرحله از این روند در نیم ساعت یا بیشتر. در حالی که انتظار برای پرش از مانع بعدی من گفتگو کنی با Sylvain اتحادیه سازمان که گفت که او نمی خواهید به گرفتن گذرنامه خود را با او در هر پرواز داخلی پس از او امید بستن برای ID.

خاویر Covarubias و همسرش, دلیا, تا به حال یک روز از شغل خود — او یک قصاب و او را در یک فروشگاه مواد غذایی manager — به طوری که آنها تصمیم به دست کشیدن واقعی ID کارهای عادی و روزمره. خاویر گفت که او فکر واقعی شناسایی شد "یک حرکت به سوی حقوق مدنی" نشان می دهد که نیاز به تولید بسیاری از اسناد و مدارک به یاد او می گوید که استفاده از چنین تاکتیک های سرکوب رأی است.

Javier به من گفت که برای چند سال گذشته او را انجام گذرنامه خود را با او به عنوان یک ماده معمول. شما هیچ وقت نمی دانید زمانی که شما ممکن است متوقف یخ او گفت: فقط به دلیل چگونه به شما نگاه.

آن زمان من حدود یک ساعت و 15 دقیقه برای تکمیل برنامه من و من گفت: من شناسه واقعی خواهد رسید از طریق پست در عرض چند هفته.

آن را هزینه $30 ، متعدد است که توسط میلیون ها نفر از رانندگان که به زودی در خط ایستاده و بد را سر و صدا.

steve.lopez@latimes.com



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب