مقامات دولتی دیدن شایستگی در حمایت اضافی برای جنوب کالیفرنیا mountain lions

مقامات دولتی در روز چهارشنبه به این نتیجه رسیدند که چندین گربه وحشی قبیله در مرکز و جنوب کالیفرنیا ممکن است حک

توسط MINERALNEWS در 28 بهمن 1398

مقامات دولتی در روز چهارشنبه به این نتیجه رسیدند که چندین گربه وحشی قبیله در مرکز و جنوب کالیفرنیا ممکن است حکم به عنوان مثال تهدید تحت دولت گونه های در معرض خطر عمل یک گام است که می تواند در حد بزرگراه ساخت و ساز و توسعه در هزاران هکتار از املاک و مستغلات.

Mountain lions نیست گونه های در معرض تهدید در کالیفرنیا اما عزم به دولت ارائه شده ماهی و بازی کمیسیون اشاره می کند که شش جدا و متمایز ژنتیکی mountain lion جمعیت از سانتا کروز به مرز ایالات متحده و مکزیک را تشکیل می دهند subpopulation که با خطر انقراض است.

وزارت کالیفرنیا از ماهی ها و حیات وحش بررسی گونه های' وضعیت در پاسخ به دادخواست ارائه شده توسط مرکز تنوع زیستی و غیر انتفاعی شیر کوه پایه کدام استدلال کرد که جمعیت را تشکیل می دهند یک "تکاملی قابل توجهی واحد" است که باید به عنوان دولت در معرض خطر.

"کالیفرنیا کوه شیر در حال مسموم شدن توسط موش برخورد با اتومبیل و از نظر قانونی شات با depredation اجازه" گفت: J. P. رز وکیل در مرکز تنوع زیستی. "به عنوان خاطره توسعه تکه تکه زیستگاه خود همخونی می تواند پاک کردن جدا شده کوه شیر جمعيت اگر هیچ چیز انجام شده است.

تبلیغات

"ما آمدیم که مقامات دولتی معتقدند که وضع موجود غیر قابل قبول است" او افزود: "و ما مصرانه از کالیفرنیا به سرعت نهایی برای حمایت از این حیوانات نمادین."

کمیسیون امور خارجه انتظار می رود که برای رای دادن مارس 15 در مورد اینکه آیا به طور رسمی اعطای وضعیت جمعیت تحت دولت گونه های در معرض خطر عمل می کنند.

اگر کمیسیون موافق کالیفرنیا بخش حمل و نقل خواهد بود و نه مجاز به ساخت و یا گسترش بزرگراه در هسته شیر کوه زیستگاه بدون اجرای اقدامات مناسب برای اطمینان از زیستگاه ارتباط و عبور امن در زیر و یا بیش از آنها را.

علاوه بر این در مقیاس بزرگ مسکونی و تجاری توسعه می تواند محدود در شیر کوه زیستگاه در یک منطقه پوشش تقریبا یک سوم از دولت است.

تبلیغات

حفاظت در صورت تصویب خواهد شد و احتمالا ارسال ذینفعان در همه طرف عجله به دادگاه های ایالتی و قوه مقننه است.

هیچ قابل اعتماد برآورد که چگونه بسیاری از mountain lions پرسه زدن کالیفرنیا امروز. اما برآورد خشن از 6000 گربه های بزرگ ایالت قانونی طبقه بندی شده به عنوان یک "ویژه گونه های حفاظت شده" توسط این گروه از ماهی ها و حیات وحش است.

کالیفرنیا رای دهندگان ممنوع کوه شیر شکار در سال 1990.

مفهوم "تکاملی قابل توجهی واحد" یا ESU جدید نیست. در سال 2005 خدمات شیلات و حیات وحش ذکر شده در کالیفرنیا ساحل مرکزی جمعیت coho salmon فدرال در معرض خطر. یک سال پیش در جنوب سیرا نوادا جمعیت اقیانوسیه فیشر شد اولین ESU پستاندار ذکر شده به عنوان یک دولت گونه تهدید.

در این میان تعدادی از كوهی در جنوب کالیفرنیا همچنان به شاقول در سانتا آنا, San Gabriel, San Bernardino, Santa Monica, Santa Cruz و اصفهان کوه.

بزرگترین نگرانی برای سلامت طولانی مدت از شیر کوه در جنگل های ملی کالیفرنیا جنوبی است که از دست دادن چشم انداز اتصال بین محدوده و بلوک های بزرگی از فضای باز در زمین های خصوصی با توجه به بررسی های زیست محیطی از زمین مدیریت برنامه های انجام شده توسط ایالات متحده خدمات جنگل.

شیر کوه طرفداران می گویند دولت های محلی در حال اضافه کردن به این تکه تکه شدن. لس آنجلس هیئت ناظران از یک سال پیش تصویب یک پیشنهاد برای توسعه 1,330 هکتار در نزدیکی جامعه کستیک. که با وجود نگرانی توسط کوه های سانتا مونیکا و محافظت از آن را تنزل حیات وحش پیوندی بین آنجلس جنگل ملی و لس پادرس ملی جنگل.

به طور مشابه, هیئت مدیره به تازگی تصویب پیشنهاد 12,000 هکتار Centennial توسعه در unincorporated حاشیه شمالی شهرستان مشرف اعتراض که این امر شدید زیستگاه ارتباط بین بزرگراه 14 و بین ایالتی 5.

تبلیغات

در روز دوشنبه کوه های سانتا مونیکا ملی منطقه تفریحی اعلام کرد که یک جوان شیر کوه آن را به حال نظارت پس از 2017 کشته شده اند تحت یک قانون اجازه می دهد صاحبان اموال به ذبح گربه های بزرگ است که صدمه دیده دام و یا حیوانات خانگی دیگر اگر عامل بازدارنده شکست خورده اند.

4 - یا 5-year-old lion عنوان P-56 بود و اعتقاد بر این بود که پدر چهار فرزند بود و زندگی در جنوب 101 بزرگراه در منطقه غرب کوه های سانتا مونیکا.

در پاسخ به این که قتل Joseph T. Edmiston, مدیر اجرایی, از کوه های سانتا مونیکا حفاظت شده شخصا به بازپرداخت صاحبان دام برای ضرر و زیان قابل انتساب به شیر شکار در منطقه است. روز چهارشنبه در لس آنجلس رهبران شهرستان گفت: آنها می خواهند به توقف صدور depredation مجوز است که اجازه می دهد کشنده علیه cougars.

ایالت حدود 100 "مزاحمت" mountain lions حذف سالانه تحت مجوز, مقامات گفت.

اگر دولت ذکر شده در cougars را به عنوان تهدید رز گفت: این امر "به احتمال زیاد محدود به صدور depredation مجوز برای کشتن شیر کوه در محافظت جمعیت."

ترافیک نیز قابل توجه تلفات. در سانتا Monicas های 101 آزادراه وجود دارد به عنوان یک سد غیر قابل نفوذ به جریان ژن برای یک گروه از حدود 10 شیر کوه. در سانتا انس 15 آزادراه محدودیت حرکت یک خانواده 20 ساله.

پس از خدمات پارک ملی زیست شناسان شروع به تحقیق pumas در سانتا Monicas در سال 2002 رانندگان زده اند و کشته شدن بیش از 17 بزرگ شکارچیان در منطقه مورد مطالعه فدرال و مقامات گفت.

"این حیوانات شگفت انگیز چهره بزرگ تهدید است که می تواند پاک کردن کلید جمعیت گفت:" تیفانی Yap, یک زیست شناس در مرکز تنوع زیستی. "ما مصرانه از دولت برای نهایی کردن این حمایت به سرعت به طوری که شیر کوه می تواند رشد در کالیفرنیا برای نسل های آینده."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن