Lyft میسازد کردن تقریبا 1000 کارکنان به عنوان ویروس تضعیف تقاضا برای سواری

بزرگنمایی این تصویر با بسیاری از شهرهای ایالات متحده در مستند تقاضا برای سواری خشک تشدید مشکلات مالی

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

با بسیاری از شهرهای ایالات متحده در مستند تقاضا برای سواری خشک تشدید مشکلات مالی از سوار-نقطه برنامه های کاربردی مانند Lyft. بینگ Guan/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بینگ Guan/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

Lyft است تخمگذار کردن 982 کارکنان — 17 درصد از نیروی کار خود را — آن را به عنوان تلاش برای کاهش هزینه ها در بحبوحه کاهش تقاضا برای سواری. آن است که furloughing صدها نفر از کارگران و برش پرداخت.

سوار-نقطه شرکت اعلام کرد این حرکت در یک نظارتی تشکیل پرونده گفت: آنها بخشی از تلاش "برای کاهش هزینه های عملیاتی و تنظیم جریان های نقدی در نور مداوم چالش های اقتصادی ناشی از COVID-19 همه گیر و تاثیر آن بر کسب و کار شرکت."

این بیماری همه گیر است تشدید مشکلات مالی کردن اجسام و خود را بزرگتر رقیب بارگذاری. هر دوی آنها از دست دادن پول حتی قبل از coronavirus رسید. سپس مستندات در شهرستانها در سراسر ایالات متحده نابود تقاضا برای سواری ترک بسیاری از رانندگان بدون درآمد.

نه شرکت داده شده یک تصویر کامل از نحوه بد درآمد خود را اعلام کرد کاهش تقاضا. در اواسط ماه مارس Uber مدیر عامل دارا Khosrowshahi گفت: رزرو است که مقدار کل این شرکت را جمع آوری کرایه بودند پایین حداقل 60% در سیاتل یکی از اولین شهرهای ایالات متحده به ضربه سخت توسط ویروس. او گفت که او در انتظار یک روند مشابه در دیگر شهرهای بزرگ مانند نیویورک و لس آنجلس و سان فرانسیسکو.

هر دو Lyft و بارگذاری گزارش هفته آینده در نتایج مالی خود را برای سه ماه اول از سال است.

در علاوه بر این به کاهش کار کردن اجسام دارای furloughed دیگر 288 کارکنان. آن را قطع حقوق حداقل 10% برای تمام کارکنان به مدت سه ماه در شروع ممکن است. مدیران و معاون رئیس جمهور را بالاتر کاهش 30% و 20% بود.

Lyft گفت: اخراج خواهد هزینه حدود 28 میلیون دلار به 36 میلیون عمدتا در قطع و مزایای هزینه ها در سه ماهه.

این سایت فن آوری اطلاعات گزارش شده در این هفته است که بارگذاری به طور مشابه است و با توجه به برش حدود 20 درصد از آن را نیروی کار و یا در مورد 5,400 کارکنان.

یک سخنگوی بارگذاری کاهش یافته است به نظر که گزارش. "به شما به عنوان انتظار می رود این شرکت است که به دنبال در هر سناریوی ممکن برای اطمینان ما را به طرف دیگر از این بحران در یک موقعیت قوی تر از همیشه," او گفت:.

یادداشت سردبیر: Lyft و حال بارگذاری هستند در میان NPR حامیان مالی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن