کالیفرنیا زمان برابر Burbank رهبر گلندیل اخبار-مطبوعات و لا کانادا دره خورشید

لس آنجلس تایمز' شرکت مادر کالیفرنیا بار است که سه تاشو برنده جایزه روزنامه جامعه که در خدمت شهرستانها از Burba

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

لس آنجلس تایمز' شرکت مادر کالیفرنیا بار است که سه تاشو برنده جایزه روزنامه جامعه که در خدمت شهرستانها از Burbank گلندیل و لا کانادا فلینتریج.

چهارده اعضای هیات آموخته پنج شنبه که در آنها گذاشته و با قطع. ده تن از لس آنجلس تایمز صنفی.

تصمیم می آید را به عنوان بار و اخبار دیگر سازمان ها دست و پنجه نرم کردن با سرسام آور زیان در درآمد حاصل از تبلیغات با توجه به COVID-19 همه گیر و محلی stay-at-home سفارشات. تبلیغ باید خارج تبلیغات خود اقدام به خرید وادار ناشران را کاهش و به کسب و کار خود را.

نهایی نسخه از گلندیل اخبار-مطبوعات و Burbank رهبر در حال برنامه ریزی برای شنبه.

تبلیغات

La Cañada دره خورشید مجموعه, مارس 23 با نهایی آن موضوع است.

سه جامعه مقالات بودند تلاش برای خدمت خوانندگان با شدت پوشش محلی: اطلاعات در مورد شهرستان و شوراهای مدارس و دبیرستان های ورزشی مربوطه در درجه اول به خود خاص گوشه و وسیع شهر.

اما این مقاله تا به حال یک تاریخ غنی خود را. این Burbank رهبر در سال 1985 تاسیس شد و یک جانشین به Burbank روزانه بررسی که تاسیس شد در سال 1908. گلندیل اخبار-مطبوعات مورخ به سال 1905. La Cañada دره خورشید فنر به زندگی در سال 1946 کمک به طلیعه چیزی بودن در کالیفرنیای جنوبی پس از جنگ ساختمان و جمعیت بوم.

این انتشارات هر کدام برنده جوایز متعدد از کالیفرنیا روزنامه ناشران Assn., لس آنجلس باشگاه مطبوعات و سازمان های دیگر.

تبلیغات

لس آنجلس تایمز خریداری اخبار مطبوعات و رهبر در سال 1993 و دره خورشید در سال 2005. این مقاله که بخشی از بار جامعه اخبار بخش قرار داده شد به زمان و همچنین برای توزیع رایگان در کسب و کارهای محلی و در روزنامه قفسه.

لس آنجلس تایمز ادامه خواهد داد به گردش در گلندیل, Burbank و لا کانادا فلینتریج و این طرح برای کارکنان مترو که رشد کرده است پس از این زمان تحت محلی مالکیت در سال 2018 به پوشش بزرگتر اخبار در آن مناطق.

این دو باقی مانده بار جامعه اخبار نشریات روزانه خلبان در کوستا مسا و TimesOC ادامه خواهد داد انتشار در اورنج کانتی.

"این یک مشکل کسب و کار تصمیم گیری در زمان تلاش برای روزنامه جامعه مرکب اثرات اقتصادی از coronavirus همه گیر" کالیفرنیا بار گفت: در یک یادداشت به خوانندگان. "سه عنوان در حالی که journalistically صدا عامل در ضرر و زیان قابل توجهی."

تبلیغات

در سال های اخیر تبلیغات کاهش یافته است به عنوان کسب و کار نگاه کنید به اینترنت به جستجو برای مشتریان. این شرکت با تولید حدود 5000 نسخه از هر مقاله در هر هفته.

جامعه و مقالات' کار خواهد بود بایگانی در latimes.com.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب