کالیفرنیا بسته داخلی کسب و کار در سطح ایالت به عنوان COVID-19 مورد افزایش

بزرگنمایی این تصویر رستوران مانند Fabian Nahui را پرو استقرار در لس آنجلس باید خود را داخل عملیات در

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رستوران مانند Fabian Nahui را پرو استقرار در لس آنجلس باید خود را داخل عملیات در سطح ایالت. رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom reimposed محدودیت در محیط داخلی کسب و کار با استناد به افزایش COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان در کالیفرنیا است. جائه C. هنگ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جائه C. هنگ/AP

با کروناویروس موارد و بستری شدن در بیمارستان در ادامه افزایش خود را در کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد روز دوشنبه او reimposing محدودیت در بسیاری از محیط داخلی کسب و کار ایالت موثر بلافاصله.

رستوران ها از wineries سینما, خانواده, سرگرمی, مراکز, باغ وحش, موزه ها و کارت اتاق باید تعلیق داخلی خود عملیات و میله باید در دسترس نباشد.

سی و استان ها نیز باید دید داخلی عملیات مراکز ورزشی و اماکن عبادت و دفاتر برای noncritical, بخش مراقبت های شخصی, خدمات, مو سالن باربر مغازه ها و مراکز.

کسانی که 30 شهرستانهای شده در یک لیست نظارت به مدت سه روز متوالی و نشان دهنده حدود 80 درصد از جمعیت این ایالت با توجه به Newsom. آنها عبارتند از: لس آنجلس, Sacramento, San Joaquin, نارنجی, سن دیگو و فرزنو.

این تعطیلی در محل باقی بماند تا زمانی که استان ها با استانداردهای تعیین شده توسط دولت است.

Newsom با تاکید بر اهمیت تصمیم گیری بر اساس شرایط محلی و داده و گفت: روند اخیر خطوط ایجاد کرده بود "احتیاط و نگرانی است."

"ما در حال حرکت به یک تغییر حالت اصلی ما ماندن در خانه سفارش, اما انجام این کار با استفاده از آنچه معمولا به عنوان یک سوئیچ دیمر,' نه 'و خاموش سوئیچ', " او گفت:.

Newsom به طور خاص ذکر شده افزایش بستری شدن در بیمارستان در بخش مراقبت ويژه تخت و رای مثبت نتایج آزمون در دولت است.

همانطور که از شنبه, دولت, بیمارستان گزارش 27.8 درصد افزایش در بیماران بستری بیش از 14 روز گذشته و 19.9 درصد افزایش و در بخش ICU بستری بیماران در طول همان دوره است. داده ها نشان می دهد که 36 درصد از تخت ICU و 72 درصد از هواکش در دسترس هستند.

در جولای 12, جدید ترین گزارش دوره مقامات بهداشت ثبت 8,460 موارد جدید و 72 جدید مرگ و میر. آنها گزارش 6,322 تایید بستری COVID-19 بيمار با 1,806 در واحد مراقبت های ویژه.

"همین دلیل است که این وقت را بر همه ما به رسمیت شناختن soberly که COVID-19 است و نه دور از هر زمان به زودی" Newsom گفت.

کالیفرنیا آغاز شد بازگشایی در اوایل ماه مه و ظهور به عنوان یک نقطه داغ در ماه ژوئن تا حد زیادی رانده مورد افزایش جمعیت لس آنجلس. در پایان ماه است که تعدادی از بستری شدن در بیمارستان در دولت در حال پیشی گرفتن از رکورد پیش از این مجموعه در ماه آوریل است.

Newsom اقدام به سعی کنید به سرعت گسترش یافته است. یک ایالت دستور نیاز به پوشش صورت در فضاهای عمومی در اثر ژوئن 18. در جولای 1, او دستور داد تا 19 شهرستانهای نزدیک به تمام میله های خارجی و داخلی عملیات از بخش های خاص.

در همین حال برخی اشخاص در دولت گرفته اند و آن را بر خود به تاخیر بازگشایی. دیزنی اعلام کرد که نگه داشتن آن در جنوب کالیفرنیا پارک در ابتدا مجموعه ای برای باز کردن جولای 17, بسته نامحدود. و در روز دوشنبه در لس آنجلس و سن دیگو مدارس عمومی اعلام کرد آنها را در آغاز سال تحصیلی به طور کامل از راه دور.

دولت در مرحله 2 از آن چهار فاز بازگشایی برنامه ای که اجازه می دهد تا برخی کاهش خطر محل کار برای باز کردن با محدودیت.

واجد شرایط استان ها می تواند درخواست برای واریانس برای پیشرفت از طریق این فاز با سرعت بیشتری اما این نیز بوده است را در خود نگه دارد. همانطور که از شنبه, دولت, وب سایت گفت: هیچ county attestations پذیرفته خواهد شد "تا اطلاع ثانوی."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب