شهردار نیویورک چشم دوخته اند پس از وقوع شراره خشونت اعتراض

نیویورک شهردار گفت: او با توجه به قرار دادن ملت بزرگترین شهر تحت مقررات منع رفت و آمد پس از شب از تخریب به دنب

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399

نیویورک شهردار گفت: او با توجه به قرار دادن ملت بزرگترین شهر تحت مقررات منع رفت و آمد پس از شب از تخریب به دنبال سه روز تا حد زیادی از تظاهرات مسالمت آمیز بیش از جورج فلوید مرگ است.

شهردار بیل د Blasio, یک دموکرات قبلا رد اعمال مقررات منع رفت و آمد به بسیاری از شهرهای دیگر در سراسر ایالات متحده انجام داده اند سعی کنید برای جلوگیری از خشونت که فوران در میان تظاهرات بیش از فلوید را مه 25, مرگ, پلیس خشونت نژادی و بی عدالتی است.

اما د Blasio روز دوشنبه گفت او بود صحبت کردن با کمیسر پلیس درموت شیا و رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو در مورد ایده. شهردار تاکید کرد که هیچ تصمیم گیری ساخته شده بود در یک حکومت نظامی و "مزایا و معایبی وجود دارد."

اوایل روز دوشنبه شیا گفت که او فکر نمی کنم حکومت نظامی کار می کنند.

"مشکل این است که: مردم نیاز به گوش دادن به یک حکومت نظامی است که قصد ندارم به اتفاق می افتد. اگر مردم فکر می کنم آن را به آنها نمی فهمید چه خبر است," او گفت: ان بی سی "امروز."

کوششی در آمد و به عنوان کارگران جاروب کردن شیشه های شکسته در خارج لوکس فروشگاه در منهتن شیک سوهو محله ای که در آن مردم شکست پنجره ها و غارت مغازه ها یک شبه. "صدها و صدها نفر" دستگیر شدند شیا گفت.

21-ماه-پیر مرد در همسایگی حدود 12:30 صبح گرفته شده بود به یک بیمارستان, پلیس گفت:. گفتند جراحات خود بودند نه تهدید کننده زندگی.

گروه از مردم rampaged پایین پیاده رو در سوهو و دیگر محلات از جمله اتحادیه میدان شکستن به ساعت رولکس, کیت بیل زدن و پرادا بوتیک ها و فروشگاه های الکترونیک شده اند که توقیف بیش از دو ماه به دلیل coronavirus.

"این مثل یک رویا بود. مانند فیلم" گفت: در شهر نیویورک اقامت شان جونز به عنوان او را تماشا تخریب. "مردم از این پس دفعه بعد قبل از آنها فکر می کنم در مورد تلاش برای کشتن یکی دیگر از سیاه و سفید, شخص, آنها در حال رفتن به مانند 'لعنت به ما نمی خواهیم آنها را در اینجا انجام این ... دوباره.'"

برای سومین روز متوالی اعتراضات در سراسر شهر نیویورک شد تا حد زیادی مسالمت آمیز در طول ساعات روز یکشنبه اما خشونت تبدیل شد در شب.

"هنگامی که آن را تاریک آن را زشت و زشت سریع" شیا گفت.

در اوایل روز شنبه, افسران تا به حال ساخته شده برخی از حرکات همبستگی با تظاهرات کننده. برخی از افسران زانو با معترضان در یک تقاطع به عنوان یک سازمان به نام نام افراد کشته شده توسط پلیس.

اما اداره پلیس آمده است تحت انتقاد برای رویارویی با تظاهرکنندگان بیش از آخر هفته از جمله به عنوان مثال زمانی که دو پلیس وسایل نقلیه کشت و زرع از طریق یک گروه از معترضان روز شنبه در بروکلین.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

شیا گفت: رویارویی یکی از "شش" است که وزارت امور داخلی اداره در حال بررسی است.

مشابه اعتراضات بالا گرفت در سراسر کشور در پاسخ به Floyd مرگ و قتل دیگر از مردم به خصوص توسط پلیس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن