ماراتن بوستون لغو خواهد بود یک رویداد مجازی به دلیل Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر بوستون افسران پلیس سوار گذشته خط پایان ماراتن بوستون که لغو شد و جای خود را به ی

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بوستون افسران پلیس سوار گذشته خط پایان ماراتن بوستون که لغو شد و جای خود را به یک رویداد مجازی در روز پنج شنبه. چارلز Krupa/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلز Krupa/AP

از 124 سالانه ماراتن بوستون لغو شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. بوستون ورزشی انجمن اعلام کرد که این حرکت در بیانیه ای روز پنج شنبه گفت که این ماراتن را به جای آن برگزار می شود به عنوان یک رویداد مجازی.

همه شرکت کنندگان که مجموعه ای برای اجرا در این مراسم در ابتدا میله میله برای مارس 20 و بعد از آن تحت فشار قرار دادند به سپتامبر. 14 ارائه خواهد شد هزینه کامل خود را هزینه ورود و باید این فرصت را به شرکت در جایگزین.

این اولین بار است که در فرد رویداد لغو شده است پس از مسابقه را آغاز و در سال 1897 با توجه به ESPN.

با توجه به بیانیه شرکت کنندگان مورد نیاز خواهد بود برای تکمیل کامل 26.2 مایل در شش مداوم ساعت یا کمتر با اثبات از زمان. از راه دور می تواند اجرا شود هر زمان بین سپتامبر. 7 و هفت. 14.

بوستون ورزشی انجمن اضافه شده که مسابقه مجازی خواهد بود همراه با منحصر به فرد حوادث مانند میزگرد و مصاحبه با قهرمان گذشته.

شهردار بوستون مارتی والش گفت که این تصمیم "اجازه می دهد تا همه ما به جشن معنای این مسابقه است."

"این یک چالش است اما نشست چالش های سختی است که آنچه در ماراتن بوستون است همه چیز در مورد" والش نوشت: در یک صدای جیر جیر. "این یک نماد شهر ما و کشورهای مشترک المنافع را انعطاف پذیری است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن