Coronavirus: 2 الماس شاهزاده مسافران کشتی کروز پس از مرگ پیمانکاری COVID-19

بزرگنمایی این تصویر یک اتوبوس حامل مسافران از الماس شاهزاده خانم کروز کشتی همراهی با ژاپن دفاع از خو

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک اتوبوس حامل مسافران از الماس شاهزاده خانم کروز کشتی همراهی با ژاپن دفاع از خود نیروهای وسایل نقلیه آن را به عنوان برگ ترمینال یوکوهاما در ژاپن پنج شنبه. دو نفر بودند که به تازگی گرفته شده کشتی کشته شده اند و پیمانکاری COVID-19. یوجین Hoshiko/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
یوجین Hoshiko/AP

دو نفر از مسافران که در قرنطینه الماس شاهزاده کشتی کروز فوت کرده اند پس از آلوده بودن رمان coronavirus. ژاپن وزارت بهداشت می گوید: مرد و زن مسافر در بیمارستان بستری شد هفته گذشته است. آنها هر دو در 80s.

و اولین الماس شاهزاده مسافران به مرگ در طول COVID-19 شیوع. کشتی کروز شده است تحت قرنطینه در بندر یوکوهاما در نزدیکی توکیو پس از Feb. 3.

هر دو از مسافران درگذشت تقریبا یک هفته پس از آزمون تایید آنها آلوده به ویروس تنفسی. مرد مسافر از استان کاناگاوا و زن مسافر بود از توکیو وزارت بهداشت گفت. آن اضافه شده است که در حالی که مرد از درگذشت COVID-19 زن از ذات الریه درگذشت.

در مجموع 634 نفر از الماس شاهزاده باید آزمایش مثبت برای COVID-19 ژاپنی آژانس گفت. بیش از نیمی از این تعداد در حال شناسایی به عنوان "بدون علامت پاتوژن حامل" به این معنی که در حالی که آنها نمی نشان می دهد نشانه هایی از بیماری آنها هنوز هم می تواند در انتقال بیماری به دیگران و یا تبدیل شدن به بیمار خود را.

مرگ گزارش شد که دولت هنگ کنگ و استرالیا و اسرائیل و کانادا و کشورهای دیگر به کار را به شهروندان خود خانه با انقضای shipwide 14 روز در قرنطینه. مثل آمریکایی ها که به تازگی در ایالات متحده کسانی که مسافران چهره جدید قرنطينه.

هنگامی که مسافران تست مثبت برای رمان coronavirus آنها گرفته شده کشتی و فرستاده شده به بیمارستان های محلی. تشخیص آن نیز تنظیم مجدد 14 روز دوره قرنطینه برای سفر همکاران و مخاطبین است.

تقریبا 3,700 مسافران و خدمه سرنشین الماس شاهزاده هنگامی که آن را در ابتدا وارد ترمینال یوکوهاما. این تعداد در حال حاضر حذف شده توسط صدها



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب