`اجازه دهید به صفحه اصلی': جنگ افغانستان دامپزشکان پاره شده در ایالات متحده و طالبان مقابله

ساوانا, Ga. - جانبازان امریکا طولانی ترین جنگ در حال پیدا کردن خود را پاره پاره به آمریکا نشانه یک برنامه به ط

توسط MINERALNEWS در 10 اسفند 1398

ساوانا, Ga. - جانبازان امریکا طولانی ترین جنگ در حال پیدا کردن خود را پاره پاره به آمریکا نشانه یک برنامه به طور بالقوه تاریخی توافق صلح با طالبان در افغانستان است.

برای بسیاری از ایالات متحده آمریکا بسیار دیر در خروج نیروهای خود را پس از بیش از 18 سال از جنگ. دیگران سوال اعتماد از طالبان که hard-خط دولت آمریکا-رهبری نیروهای سرنگونی در سال 2001. منتقدان نگران طالبان ادغام مجدد می تواند افغانستان را به backslide در مسائلی مانند حقوق بشر ،

"اگر آنها امضای یک پیمان صلح و افغانستان به طالبان و یا قانون شریعت و سپس آن را تمام شده است برای هیچ چیز" گفت: سابق گروهبان دوم ارتش ، خواهد بلکبرن از هینسویلل گرجستان.

هر چند تردید طالبان را رعایت صلح معامله Backburn گفت او آماده است برای جنگ به پایان رسیده است. او برای اولین بار اعزام به افغانستان در سال 2004 با یک یگان پیاده نظام ارتش را با 10 کوه را بدست آورد. یک دهه بعد او عازم خارج از کشور برای همین مبارزه است.

"هر چیزی که ما خارج از کشور است که من به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد" گفت: بلکبرن, 58 که در سمت چپ ارتش در سال 2010.

دیگر افغانستان جانبازان در مصاحبه با آسوشیتد پرس گفت که در حالی که مذاکرات صلح ممکن است مناسب آن زمان برای پایان دادن به جنگ آغاز شد که هفته بعد از 9-11 حملات تروریستی.

تلفات شده است سنگین است. بیش از 2.300 ایالات متحده خدمات اعضای کشته شده اند و بیش از 20,600 دیگران زخمی در افغانستان پس از جنگ آغاز شد و در اکتبر 2001.

سابق Sgt. مایکل santa's adventures خدمت به عنوان یک پیاده نظام در ارتش 173rd Airborne Brigade زمانی که واحد خود را کمین شد در افغانستان در سال 2005. شات پنج بار در حالی که کشیدن یک زخمی رفیق به ایمنی santa's adventures صرف دو سال آینده در بیمارستان قرار گرفتند و ده ها تن از اعمال جراحی.

"صلح در هر شکل یا فرم چیز خوبی است" گفت: Carraquillo, 36, مونروویا, مریلند, که منجر به یک گروه پشتیبانی برای زخمی جانبازان از طریق Wounded Warrior Project. "ما نمی خواهیم بیشتر بچه ها به مرگ و یا زخمی شدند."

طرح صلح خواستار مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در ابتدا به منظور جلب کردن سربازان امریکایی در سطح افغانستان از 13,000 به 8,600 با باقی مانده نیروهای آمریکایی خروج در 14 ماه.

در بازگشت طالبان وعده به افراط گرایان اجازه استفاده از این کشور به مرحله حمله آمریکا یا متحدان آن است. طالبان و نمایندگان از کابل باید مذاکره یک چارچوب برای یک پس از جنگ افغانستان است.

"من می دانم که طالبان و من هرگز فکر نمی کردم آنها می تواند قابل اعتماد می بردند". تام پورتر نیروی دریایی ایالات متحده رزرو که نظارت رسانه ها در افغانستان در طول رهبری ایالات متحده خروش نیروهای که در سال 2010 آغاز شد. "من می دانم که آنها باید دیدگاه های مختلف از زمان و تاریخ از ما انجام دهد."

پورتر گفت که او نگران طالبان می تواند با رعایت این توافق به اندازه کافی بلند به نیروهای آمریکایی را ترک کنید و سپس به گردش کنترل از افغانستان تحت فرض ایالات متحده نخواهد بود حاضر به بازگشت برای یکی دیگر از مبارزه است.

"اگر شما طالبان مردم آمده اند و رفته اند و حمله کرد که جایی برای هزاران سال گفت:" پورتر رئیس دولت در امور واشنگتن برای این گروه در عراق و افغانستان سربازان آمریکا است. "Ghenghis خان آمده است و رفته است. آنها یک نمایش طولانی از چیزهایی است."

سابق ارتش سروان. امیلی میلر کار متمرکز در ارتباط با افغانستان زنان و کودکان در اعزامهای در سال 2011 و 2012 به کمک نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده. او گفت: حمایت از حقوق زنان و حقوق بشر به طور کلی نیاز به یک اولویت است.

به طور کلی میلر گفت که او را هیجان زده برای دیدن یک فرصت برای افغانستان به شکستن از آن سابقه طولانی دائمی جنگ.

"وجود دارد این است که نسل جدید و من فکر می کنم این واقعا زمان را باز کند که امید و خوشبینی افغان ها هستند که واقعا به صلح" او گفت:. "چه جایگزین برای صلح ؟ این چرخه بی پایان خشونت را واقعا نمی سرب در هر نقطه."

در فورت استوارت در جنوب شرقی گرجستان گروهبان دوم ارتش ، فیلیپ رایت فکر می کند خود را به عنوان "یکی از بچه های قدیمی تر" در سن 33. او از اعزام به افغانستان در سال 2010 با یک میدان توپخانه واحد برای کمک به قطار در افغانستان ،

امروزه رایت آثار در کنار بسیاری از سربازان آمریکایی که هرگز در خارج از کشور. او فکر می کند آن زمان برای افغانستان نظامی به ایستادگی خود را پس از سالها از آمریکا مشاوره.

"ما قادر به آموزش ارتش برای یک کشور دیگر. بنابراین من معتقدم که شده است وجود دارد بسیاری از خوب است که بیرون آمدن از آن," او گفت:.

وجود دارد بدون تردید از Chris Collins سابق ارتش Reservist وقتی پرسیده شد که اگر آن زمان برای آمریکا و خروج.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

"آن را به ارزش یک زندگی آمریکایی" گفت: Collins, 38. "به اندازه کافی به اندازه کافی است."

کالینز' واحد از میسوری اعزام به کشور همسایه ازبکستان در سال 2004 به اجرا تامین انبار برای نیروهای ایالات متحده در افغانستان است. بازگشت به عنوان یک پیمانکار غیر نظامی و پنج سال بعد او به این نتیجه رسیدند کمی تغییر کرده بود.

"اجازه دهید صفحه اصلی" کالینز گفت: در حال حاضر آموزش به یک پرستار است. "ما نمی توانیم اقامت وجود دارد برای همیشه لطفا برای. آنها نمی خواهند ما وجود دارد. این هیچ امروز متفاوت تر از آن بود که 18 سال پیش اساسا."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب