6 منطقه خلیج شهرستانهای گسترش stay-at-home سفارشات از طریق ممکن است

شش منطقه خلیج سان فرانسیسکو شهرستانهای برنامه برای نگه داشتن پناهگاه در محل سفارشات از طریق پایان ماه مه خواهد

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

شش منطقه خلیج سان فرانسیسکو شهرستانهای برنامه برای نگه داشتن پناهگاه در محل سفارشات از طریق پایان ماه مه خواهد شد اما کاهش برخی محدودیت های مقامات روز دوشنبه اعلام کرد.

"با تشکر از تلاش های جمعی و فداکاری از 7 میلیون نفر در سراسر حوزه های قضایی ما را ساخته اند پیشرفت قابل توجهی در کاهش گسترش این رمان coronavirus ما اطمینان بیمارستان های محلی هستند و نه با غرق COVID-19 موارد و صرفه جویی در زندگی" یک بیانیه توسط منطقه خلیج افسران بهداشت گفت.

"در این مرحله از بیماری همه گیر, اما, این مهم است که تلاش های جمعی در ادامه به طوری که ما از دست دادن نیست پیشرفت ما زمانی با هم. بستری شدن در بیمارستان باید وارد اما کار بیشتری مورد نیاز است تا با خیال راحت بازگشایی جوامع ما. قبل از موعد مقرر لغو محدودیت به راحتی می تواند منجر به افزایش موارد است."

تبلیغات

این بیانیه فرستاده شده از طرف افسران بهداشت به صورت گردشگاه عمومی, Contra Costa, Marin, San Francisco, San Mateo و سانتا کلارا به عنوان به خوبی به عنوان شهر برکلی که خود وزارت بهداشت جدا از آالمدا کانتی.

این بیانیه نداد در چه نوع از محدودیت ها کاسته خواهد بود.

سان فرانسیسکو شهردار لندن نژاد هشدار داد در هفته گذشته در شهرستان اقامت در خانه سفارش خواهد بود تمدید فراتر از زمان تاریخ انقضا ممکن است 3.

تبلیغات

"مردم در مورد این درخواست را بهداشت عمومی به منظور دریافت تمدید? احتمال این که این اتفاق خواهد افتاد و به احتمال بسیار زیاد. و آنچه را که بدان معنی است که یکی دیگر از چند هفته یا حتی یک ماه از درخواست شما همه را به پیروی و به در خانه باقی می ماند و همچنان به دنبال اجتماعی فاصله گرفتن سفارشات است که ما مطرح," نژاد گفت.

اظهارات او را تکرار آنچه رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و دیگران گفته اند — که اقامت در خانه محدودیت باید حفظ شود تا زمانی که آن را روشن است که کاهش آنها نمی تواند بیشتر بیماری اقتصادی و اختلال در مبارزه با شیوع کروناویروس.

"چگونه ما بازگشایی است که مهم است برای اطمینان از که ما آن را انجام مسئولانه به طوری که ما نمی رفتن به عقب," او گفت:.

نژاد اضافه شده که تست و تجهیزات حفاظت فردی باید کافی قبل از هر بلند کردن اجسام از دستور و بیمارستان ها باید آماده برای موج دیگری از عفونت.

تبلیغات

شش منطقه خلیج شهرستانهای شد برای اولین بار در کشور به پیاده سازی یک مادر اقامت در خانه که صادر شد مارس 16. نیاز بود بعدا مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک مدل برای 11 دیگر California counties در شمال خلیج و ساکرامنتو مناطق و کالیفرنیا شمالی و مرکزی سواحل, قبل از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گسترش نظم ایالت مارس 19.

اصلی منطقه خلیج محدودیت تا به حال یک تاریخ انقضا در مارس 7, اما کسانی بودند تمدید ممکن است 3. Newsom را در سطح ایالت سفارش هیچ پایان تاریخ.

شش شهرستانهای دوشنبه گفت که آنها به زودی "انتشار یک مجموعه گسترده ای از شاخص های است که خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد برای پیگیری پیشرفت در آمادگی و پاسخ به COVID-19 در تراز با چارچوب مورد استفاده ایالت کالیفرنیا" در بیانیه ای گفت:.

تبلیغات

منطقه نیاز به اطمینان حاصل شود که سیستم بهداشت و درمان است که قادر به پاسخگویی به تقاضای آنها گفت. مقامات در حال حاضر گفت: آنها انتظار دارند coronavirus موارد به افزایش زمانی که اقامت در خانه سفارشات سهولت.

"این بیماری همه گیر جهانی COVID-19 هنوز در مراحل اولیه آن. گسترش ویروس به راحتی تست ظرفیت محدود است و به آرامی در حال گسترش و توسعه واکسن تازه شروع شده است. ما انتظار داریم به پاسخ به COVID-19 در جوامع ما برای مدت زمان طولانی. به عنوان موثر به عنوان تلاش های ما شده اند اگر ما حرکت بیش از حد سریع برای کاهش محدودیت های بالقوه از نمایی گسترش می توانست قبر اثرات به بهداشت و سلامتی ما ساکنان و همچنین اقتصاد" مقامات گفت.

دکتر سارا کودی سلامت افسر شهرستان سانتا کلارا گفت: در هفته گذشته کشف شد که coronavirus شد آلوده کردن مردم — غیر قابل تشخیص — زودتر از آنها تا به حال فکر می کردم در سیلیکون ولی نشان داده شده که چگونه مهم این پناهگاه در محل سفارش به سرعت گسترش ویروس.

"ما پیش بینی است که این بیماری همه گیر در حال رفتن به رفتن برای یک زمان بسیار بسیار طولانی. ما می دانیم که ما باید ایمنی در جامعه است. نه ما باید یک واکسن" کودی گفت. "پس هر زمان که ما اجازه دهید تا در ما کاهش اقدامات ما در حال رفتن به انتظار برای دیدن یک سنبله در موارد بستری و مرگ و میر. که خاص است."

تبلیغات

دو شمال منطقه خلیج شهرستانهای استان در حال حاضر به تمدید اقامت خود را در خانه ، Solano County, که شامل Vallejo و Fairfield, تمدید سفارش خود را از طریق مه 17.

Napa County خود را اعلام کرد اقامت در خانه سفارش در حال حاضر خواهد شد در اثر به طور نامحدود اما با تغییرات زیر:

• مجوز ساخت و ساز با فیزیکی مناسب فاصله.
• مجوز رانندگی-در مراسم مذهبی با مناسب فیزیکی فاصله.
• مجوز در شخص مسکونی املاک و مستغلات viewings مناسب با پروتکل های.
• مجوز محوطه سازی و باغبانی نگهداری است که صرفا برای مقاصد لوازم آرایشی و بهداشتی.
• اجازه می دهد تا استفاده از گلف رانندگی محدوده با مستند پروتکل.
• به شدت توصیه به استفاده از پارچه پوشش صورت در زمانی که خارج از خانه است.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن