بدن در سوئد رودخانه گم شده بود روزنامه نگار پاکستانی

هلسینکی - پلیس سوئد می گویند که آنها را شناسایی کرده اند یک بدن یافت می شود در اواخر ماه گذشته در یک رودخانه ا

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

هلسینکی - پلیس سوئد می گویند که آنها را شناسایی کرده اند یک بدن یافت می شود در اواخر ماه گذشته در یک رودخانه است که از دست رفته روزنامه نگار پاکستانی Sajid Hussain.

پلیس در اوپسالا دانشگاه شهر حدود 70 کیلومتر (43 مایل) در شمال استکهلم در روز جمعه گفت که آنها تا به حال در ابتدا راه اندازی یک بررسی قتل اما سوء ظن از بازی ناپاک را تضعیف کرده اند و پس از کالبد شکافی.

"اما ما هنوز در حال انتظار برای چند پاسخ" سخنگوی پلیس جوناس marc messier گفت: روزنامه سوئدی آفتونبلادت.

حسین, 39, رفت و گم شده در مارس 2 و بدن او پیدا شد در تاریخ 23 آوریل در Fyris رودخانه ای که اجرا می شود از طریق اوپسالا.

بومی استان بلوچستان پاکستان, حسین سردبیر و ناشر مجله آنلاین بلوچستان بار که او تاسیس در سال 2015.

او فرار کرد پاکستان در سال 2012 پس از گزارش فساد مالی مجبور ناپدید شدن و نقض حقوق بشر در این منطقه منجر به پلیس با یورش به خانه خود را دریافت تهدید به مرگ.

حسین بود و زندگی در سوئد پس از سال 2017 شد و اعطا پناهندگی سیاسی در این کشور یک سال بعد. سوئد پخش عمومی SVT گفت که او تا به حال ثبت شده است پس مارس در اوپسالا دانشگاه منطقه شمال اروپا قدیمی ترین دانشگاه, تحصیل زبان عربی و اقدام به عنوان یک مدرس دانشگاه ،

حسین آشکارا انتقادی از دولت پاکستان و کرون فصل از گزارشگران بدون مرز را مطرح کرده و از نگرانی هایی است که ناپدید شدن او شده است می تواند با توجه به کار کرد.

در بیانیه منتشر شده در جمعه, بلوچستان نیوز گفت: کارکنان آن بود "عمیقا غمگین مرگ دوست عزیز و بنیانگذار این مجله است."

"به عنوان یک روزنامه نگار او (حسین) بود و مهربان و نوشت گسترده در درد و رنج مردم بلوچ. کار او اغلب او را به مشکل به عنوان مقامات خود را دوست ندارد گزارش بلوچستان ممنوع داستان دلیل او مجبور به ترک زندگی می کنند و در تبعید" در این بیانیه گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب