قاضی فدرال فلسطين استفاده از آرام بخش در آرکانزاس اعدام

LITTLE ROCK, ارک. - یک قاضی فدرال در روز دوشنبه را تایید کرد آرکانزاس' اجرای فرایند حاکم است که دولت می تواند

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399

LITTLE ROCK, ارک. - یک قاضی فدرال در روز دوشنبه را تایید کرد آرکانزاس' اجرای فرایند حاکم است که دولت می تواند همچنان به استفاده از آرام بخش در تزریق کشنده است که کشورهای دیگر باید مورد حمایت و دور از و رد ادعا می کند که استفاده از آن به مقدار بی رحمانه و غیر معمول است.

ایالات متحده منطقه قاضی کریستین بیکر حکم استفاده از ميدازولام در تزریق کشنده است که قانون اساسی را رد کرد و ادعا می کند که کمتر دردناک روشهای اعدام در دسترس هستند. وکیل برای زندانیان گفته اند کسانی که جایگزین شامل تیرباران و یک نمک اسید باربیتوریک مورد استفاده در خودکشی به کمک پزشک.

"دادگاه نمی تواند نتیجه گیری کرد که شاکیان ثابت کرده است که در آرکانزاس ميدازولام پروتکل مستلزم خطر قابل توجهی از درد شدید به عنوان یک نتیجه از استفاده از 500 میلی گرم دوز ميدازولام به عنوان اولین دارو در سه دارو پروتکل" بیکر نوشت: در 106 صفحه ای حاکم است.

حاکم می آید بیش از سه سال پس از آرکانزاس شتافت به اجرای هشت زندانیان بیش از 11 روز قبل از آن دسته از ميدازولام منقضی شده است. دولت در نهایت قرار دادن چهار مرد به مرگ پس از دادگاه متوقف چهار نفر دیگر اعدام.

آرکانزاس ندارد اعدام های برنامه ریزی شده و عرضه آن از سه داروهای مورد استفاده در تزریق کشنده روند منقضی شده است. دور دیگری از چند اعدام بعید است اگر آرکانزاس می یابد و بیشتر داروها از آنجا که تنها یک محکوم به اعدام اهل بیت است خسته از همه خود را تجدید نظر.

دادستان کل لسلی Rutledge مورد ستایش قرار داد بیکر تصمیم

"به عنوان دادستان کل من اجرای قوانین در دولت و آوردن عدالت برای خانواده هایی که به مدت طولانی ویران شده است در دست این قاتلان" Rutledge یک جمهوری خواه در بیانیه ای گفت:. "امروز قضاوت نهایی مجددا با قانون اساسی آرکانزاس اعدام پروتکل."

قانونگذاران در سال گذشته, گسترش, پنهان کاری در اطراف منبع دولت تامین — یک حرکت فرماندار و مسئولان زندان می گویند نیاز بود به کمک آرکانزاس بیشتر کشنده تزریق مواد مخدر. که قانون در اثر ژوئیه گذشته.

یک وکیل برای زندانیان کاهش یافته است به نظر بیکر حاکم است.

زندانیان' صورت متمرکز در ميدازولام که منتقدان گفته اند ارائه نمی زندانیان کاملا ناخودآگاه قبل از تزریق کشنده داروهای تجویز می شود. دیوان عالی ایالات متحده را تایید کرد ميدازولام استفاده در اعدام ها در سال 2015 اما استفاده از آن همچنان به موقع چالش های حقوقی در سراسر کشور. هفت متحده باید با استفاده از آرام بخش به عنوان اولین اداره در سه مواد مخدر اعدام فرایند و دو از آن استفاده کرده اند در دو داروی روند با توجه به مجازات اعدام مرکز اطلاعات.

تحت آرکانزاس' اجرای فرایند زندانیان برای اولین بار تجویز میدازولام. آنها سپس اداره واکرونیوم برمید که متوقف می شود ریه ها پس از کلرید پتاسیم که توقف قلب است. شاهدان به نام آرکانزاس زندانيان وکلای شامل pharmacologists که گفت ميدازولام می توانید شروع به از دست دادن اثر خود را طی چهار تا هشت دقیقه تجویز شود. یک متخصص بیهوشی که شهادت در دولت از طرف این توصیف ميدازولام به عنوان موثر و آرام بخش.

وکیل برای زندانیان گفت: دو نفر از اعدام آرکانزاس انجام شده در سال 2017 برجسته این مشکلات با ميدازولام. یکی از اعدام ذکر شده است که از قاتل به اعدام محکوم شده Kenneth Williams که گفته lurched و ستد 20 بار قبل از او درگذشت. زندانی دیگری مارسل ویلیامز قوسی و تنفس به شدت در اعدام او به گفته یک شاهد.

اوکلاهما قرار داده و اعدام در انتظار در سال 2015 پس از یک سری از اتفاقات ناگوار که شامل یک botched اعدام مربوط به ميدازولام. اما دولت در ماه فوریه اعلام کرد که برنامه ریزی برای از سرگیری اعدام با استفاده از سه دارو پروتکل است که عبارتند از: آرام بخش.

همچنین در حکم بیکر حکم داد که زندانیان به عنوان یک اضافی وکیل در اتاق مشاهده در طول اجرای و وکلای باید دسترسی به تلفن در صورت نیاز در طول اجرای. اما او رد درخواست توسط زندانيان وکلای مدافع برای دیدن هنگامی که داخل وریدی برای خطوط کشنده مواد مخدر قرار داده شده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

به دنبال اندرو DeMillo در توییتر در https://www.twitter.com/ademillo



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن