بایدن خواستار جورج فلوید قتل 'یک عمل خشونت'

بزرگنمایی این تصویر دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن در دلاور یادبود پل جانبازان پارک یادبود در ا

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن در دلاور یادبود پل جانبازان پارک یادبود در اوایل این ماه صحبت از خانه اش در ایالت دلاور که در آن او شده است در طول بیماری همه گیر کوروناویروس. اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 4:15 p. m. ET

جو بایدن این, presumptive دموکراتیک نامزد برای رئیس جمهور تشریح کرد قتل جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از پلیس دوخته گردن خود را به زمین برای چند دقیقه به عنوان یک "عمل خشونت."

"یک بار دیگر — عبارت" من نمی توانم نفس بکشم.' یک عمل خشونت بنابراین عنصری آن را بیش از انکار یک مرد سیاه پوست در امریکا خود را حقوق مدنی و حقوق بشر. آن را تکذیب کرد, خود را بسیار بشریت است. آن را تکذیب کرد او را از زندگی خود" بایدن روز جمعه گفت.

بایدن صحبت از خانه اش در ایالت دلاور که در آن او شده است در طول بیماری همه گیر کوروناویروس گفت: این حادثه باید یک لحظه از حساب برای ملت است. بایدن گفت که او تا به حال صحبت با فلوید خانواده توصیف آنها به عنوان یک "نزدیک مناسب و معقول محترم خانواده است."

جو بایدن در سخنان قتل جورج فلوید.

YouTube

"درد بیش از حد بسیار زیاد برای یک جامعه به تحمل تنهایی. من معتقدم که این وظیفه هر آمریکایی به دست و پنجه نرم کردن با آن و دست و پنجه نرم کردن با آن در حال حاضر" بایدن گفت: از طریق livestream.

"ما با خوشنودی ما سکوت ما همدست در تداوم این چرخه خشونت است. هیچ چیزی در مورد این آسان خواهد بود یا راحت اما اگر ما به سادگی اجازه می دهد این زخم به زخم بیش از یک بار بدون درمان اساسی آسیب ما هرگز واقعا شفا دهد. روح بسیار از امریکا در خطر است."

بایدن تن در تضاد است که از رقیب خود برای سال 2020 کاخ سفید رئیس جمهور تهمت که انتقاد فلوید کشته شدند اما در نهایت سانسور, صدای جیر جیر در روز جمعه به نظر می رسد به تهدید و خشونت علیه آنان در اعتراض به این حادثه.

"این اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید, و من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد. فقط صحبت کرد و به فرماندار Tim Walz و به او گفت که نظامی است با او تمام راه را. هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود. با تشکر از شما" مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت: انعکاس یک عبارت نژادپرستانه گفت: توسط یک سفید میامی رئیس پلیس در 1960s. مغلوب ساختن پیشی جستن بعد توییتی که خود را "بیان" به معنای تیراندازی میان تظاهرات نه توسط مقامات.

بایدن به طور مستقیم و بدون نامگذاری مغلوب ساختن پیشی جستن به انتقاد از رئیس جمهور تدبیر کرد و گفت در جمعه سخنان: "این است که هیچ وقت برای آتش زا توییتهایی. این هیچ وقت به تحریک خشونت. این یک بحران ملی است و ما نیاز به رهبری واقعی در حال حاضر."

معاون سابق رئیس جمهور قبلا توییتی "به اندازه کافی" به ظاهر در واکنش به این وقایع در مینیاپولیس.

"من نمی خواهد بلند رئیس جمهور صدای جیر جیر. من نمی خواهد به او بدهد که تقویت. اما او خواستار خشونت علیه شهروندان آمریکایی در یک لحظه از درد برای بسیاری از. من خشمگین و شما باید بیش از حد" او نوشت: در جریان صدای جیر جیر.

در بیانیه ای در روز جمعه بعد از ظهر مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی متهم کرد رسانه ها از "پیچش" رئیس جمهور کلمه.

"رسانه ها جو بایدن و دموکرات ها pounced, هدفمند بد نمایش دادن آنچه رئیس جمهور گفته بود و نشان یک بار دیگر که آنها ناتوان از مقاومت در برابر پایگاه خود را ضربه تقسیم آمریکایی ها تنها با هدف سیاسی و به دست آوردن اعتبار و کابل اخبار سود" مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale گفت.

فلوید را دستگیری افسر بود به اتهام قتل عمد و غيرعمد در روز جمعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب