لیگ اصلی بیس بال لغو 2020 All-Star Game به دلیل Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر لیگ اصلی بیس بال است که لغو این سال All-Star Game به دلیل نگرانی بیش از coronavi

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

لیگ اصلی بیس بال است که لغو این سال All-Star Game به دلیل نگرانی بیش از coronavirus. لس آنجلس داجرز بودند که میزبان این بازی خواهد شد به جای بازی میزبان به نیمه کلاسیک در سال 2022. ماریو تاما/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ماریو تاما/گتی ایماژ

لیگ اصلی بیس بال است لغو 2020 همه ستاره بازی بیش از نگرانی های مربوط به COVID-19 همه گیر و محدود کردن تجمع جرم لیگ می گوید.

در این سال اواسط تابستان کلاسیک برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 14, اول همه ستاره بازی لغو شده پس از جنگ جهانی دوم است. یک هفته از فن فعالیت در سراسر آمریکا و لیگ ملی نمایشگاه match-up — از جمله صفحه اصلی اجرای دربی — نیز در این سال است.

لس آنجلس داجرز تنظیم شد میزبان برای اولین بار از سال 1980.

"پس از آن روشن شد ما قادر به نگه داشتن این سال را به همه ستاره جشن ما می خواستیم به جایزه داجرز با بعدی در دسترس همه ستاره بازی است که تا سال 2022 گفت:" بیس بال کمیسر Robert D. مانفرد Jr در بیانیه ای گفت.

لغو همه ستاره بازی آخرین آمار لیگ گرفته است پس از همه گیر آغاز شد. در ماه مارس لیگ قرار دادن یک توقف به بهار آموزش فقط دو هفته خجالتی چه بوده است روز افتتاحیه. اختلافات بین این بازیکن و اتحادیه MLB بیش از پول و نگرانی های ایمنی بیشتر تاخیر لیگ را کوتاه 60-بازی فصل.

اواخر ماه گذشته دو طرف توافق کردند که روز افتتاحیه در جولای 23 یا 24 با بازیکنان از سرگیری آموزش در آغاز ماه است.

MLB به تازگی معرفی قوانین جدید برای جلوگیری از گسترش این ویروس در میان بازیکنان از جمله ممنوعیت تف توسط بازیکنان در طول بازی.

برای اولین بار در سال 1933 این همه ستاره بازی شده است یک رویداد سالانه صرفه جویی برای سال 1945 هنگامی که زمان جنگ محدودیت های مسافرتی دخالت.

این 2021 نسخه تنظیم شده است را در آتلانتا در بریوز' Truist پارک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب