Beyoncé به رها کردن ویژوال آلبوم "سیاه و سفید پادشاه" در دیزنی+ در جولای

بزرگنمایی این تصویر Beyoncé که ابراز شخصیت Nala در سال گذشته متحرک بازسازی شیر شاهاست با انتشار یک آ

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Beyoncé که ابراز شخصیت Nala در سال گذشته متحرک بازسازی شیر شاهاست با انتشار یک آلبوم تصویری بر مبنای موسیقی از آن همراه با موسیقی متن فیلم. سیاه و سفید پادشاه برتر خواهد شد در دیزنی+ در پایان ماه ژوئیه. جوئل C رایان/تالار گفتگو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جوئل C رایان/تالار گفتگو/AP

جدید آلبوم تصویری نوشته شده و کارگردانی و اجرایی تولید شده توسط Beyoncé در راه است.

سیاه و سفید پادشاه را جشن می گیرند سیاه انعطاف پذیری و فرهنگ و برتر در سطح جهان در دیزنی+ در جولای 31, با توجه به آزادی مطبوعات. این آلبوم بر اساس موسیقی شیر شاه: هدیههای Beyoncé-سرپرستی آلبوم موسیقی متن فیلم برای شیر شاه انیمیشن remake منتشر شد در ماه ژوئیه گذشته که در آن او ابراز شخصیت Nala.

"تصویری آلبوم از Beyoncé reimagines درس شیر شاه برای امروز, جوان پادشاهان و ملکه ها در جستجوی خود تاج" می خواند statementfrom دیزنی و از بیانسه شرکت پرکوود سرگرمی.

این فیلم که در تولید برای یک سال خواهد ستار آلبوم را هنرمندان برجسته نیز به عنوان مهمان ویژه حضور. یک دقیقه طولانی تیزر تصویری در دسترس است در Beyoncé وب سایت.

آزادی مطبوعات می گوید: آلبوم افتخارات سفرهای از خانواده ها در طول زمان و داستان یک پادشاه جوان را در سفر از طریق خیانت و عشق و هویت خود. خود را هدایت اجداد پدر و عشق دوران کودکی او را بدست آورده و فضائل نیاز به اصلاح خود "خانه و تاج و تخت است."

"این درس های بی انتها نشان داد و منعکس شده از طریق, سیاه, صدای, امروز در حال حاضر نشسته در قدرت خود آن را بار خوانده شده. سیاه و سفید پادشاه است "تاکید یک هدف بزرگ با شکوه تصاویری که جشن سیاه و سفید انعطاف پذیری و فرهنگ است. فیلم خلاصه بازی زیبایی از سنت و تعالی است."

اعلام می آید بر روی پاشنه از بیانسه, آخرین, تعجب, تنها به نام "Black Parade" که از او منتشر شده Juneteenth. او اعلام کرد در وب سایت خود را که درآمد حاصل از این آهنگ را به نفع سیاه متعلق به کسب و کارهای کوچک نیاز به از طریق BeyGOOD ابتکار.

"سیاه و سفید برتری یک شکل از اعتراض" پست گفت. "سیاه و سفید, شادی حق شماست."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب