خلبان خارج با خیال راحت به اندونزی جت جنگنده سقوط

پکانبارو اندونزی - اندونزی نیروی هوایی جت جنگنده سقوط کرد و در جریان یک ماموریت آموزشی در جزیره سوماترا در دوش

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399

پکانبارو اندونزی - اندونزی نیروی هوایی جت جنگنده سقوط کرد و در جریان یک ماموریت آموزشی در جزیره سوماترا در دوشنبه مجروح شدن خلبان بود که قادر به بیرون راندن ایمنی و رسمی گفت.

خلبان بود در یک پرواز انفرادی زیر روال ماموریت آموزشی که ساخته شده هاوک 200 رفت به یک مجتمع مسکونی مجتمع مسکونی در پکانبارو پایتخت ریائو استان گفت: نیروی هوایی اندونزی سخنگوی Fajar Adriyanto.

او در بیانیه ای گفت که این حادثه اتفاق افتاده است حدود 5 کیلومتری (3 مایل) از پکانبارو را Rusmin Nuryadin پایگاه نیروی هوایی تحت بررسی بود.

خلبان که خارج شده و با چتر نجات به ایمنی و فرود بر روی سقف یک خانه در نظر گرفته شد به بیمارستان برای معاینه Adriyanto گفت. او گفت: این تصادف نمی شود هر گونه تلفات روی زمین.

تلویزیون کانال های خبری نشان داد نارنجی شعله های آتش که از سقوط, سایت ارسال دود سیاه مواج از خرابه در یک خانه حیاط خلوت.

ساکن است که خانه حدود 100 متر (320 فوت) از محل سقوط گفت Kompas تلویزیون که او را دیدم شعله های آتش که از جت جنگنده به عنوان آن را به پرواز در آمد بسیار پایین قبل از توفنده به خالی خانه دو طبقه.

"انفجار و فروزان از سقوط ساخته شده و تمام ساکنان فرار از ترس," او گفت:.

حادثه می آید پس از 6 ژوئن سقوط از اندونزی ارتش هلیکوپتر در جزیره اصلی جاوا که به کشته شدن پنج نفر از نه نفر از سربازان در هیئت مدیره.

اندونزی وسیع الجزایر کشور حدود 270 میلیون نفر گرفتار شده است توسط حمل و نقل حوادث در سال های اخیر از جمله سقوط هواپیما و کشتی sinkings.

نظامی که رنج می برد از کم بودجه نیز به طور منظم دچار هواپیما و هلیکوپتر سقوط کرد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن