'میان مرگ و زندگی': مک دونالد کارگر می گوید همه گیر قرار می دهد ایمنی در تمرکز

بزرگنمایی این تصویر برتلم پرز لس آنجلس پخته شده در مک دونالد برای 30 سال است. او کمک کرد تا مرحله یک

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

برتلم پرز لس آنجلس پخته شده در مک دونالد برای 30 سال است. او کمک کرد تا مرحله یک اعتصاب در رستوران خود را در ماه آوریل پس از یک همکار آزمایش مثبت برای COVID-19. حسن نیت ارائه میدهد از مبارزه برای $15 و یک اتحادیه پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از مبارزه برای $15 و یک اتحادیه

برتلم پرز ساخته شده است بی شماری نقل از سیب زمینی سرخ کرده و بدبختانه همبرگر بیشتر از او مراقبت به یاد داشته باشید در 30 سال کار در مک دونالد در لس آنجلس.

در آن زمان او پیوست و در چند حمله به تقاضای دستمزد بالاتر و مزایای بهتر برای کارگران است. اما مخاطرات احساس بسیار متفاوت در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"ما بین زندگی و مرگ" پرز می گوید: صحبت به زبان اسپانیایی. "شما می دانید که هر زمان که شما بیرون بروید, آن می تواند گذشته خود را ... آن می تواند گران ترین همبرگر شما را در زندگی خود را."

چهره CORONAVIRUS رکود اقتصادی

مشاغل از دست داد. کسب و کار در خطر است. جلسات رفته مجازی. چهره Coronavirus رکود اقتصادی ارائه می دهد عکس از زندگی کار طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

پرز کمک کرد تا مرحله یک اعتصاب در رستوران خود را در ماه آوریل پس از یک همکار آزمایش مثبت برای COVID-19. این بخشی از یک موج بزرگ اعتراضات با دستمزد پایین کارگران در خرده فروشی مواد غذایی و تحویل.

کارگران معترض شدند و خواستار دسترسی بیشتر به حفاظت در برابر ویروس مانند ماسک و مواد ضد عفونی کننده. که در علاوه بر این به دیگر خواسته های آنها مطرح مدتها قبل از بیماری همه گیر مانند پرداخت بالاتر بیشتر قابل پیش بینی برنامه های مراقبت های بهداشتی بهتر و مزایای دیگر.

مک دونالد گفت: سلامت و ایمنی کارگران آن بود که از "اهمیت" و NPR گفت که پرز محل بسته شده بود برای یک "کامل تمیز کردن عمیق" بود و "منبع فراوان از دستکش و ماسک و صابون است." آن گفت: تظاهرات "را نشان نمی بازخورد ما در حال شنیدن از اکثریت کارکنان در سراسر کشور است."

پرز می گوید: "ما همیشه ضروری است. این درست است که این شرکت strategizes یک روایت درباره ما کارگران و گفت که همه ما این است که تلنگر همبرگر که قابل تعویض هستند."

یادداشت سردبیر: مک دونالد است که در میان NPR حامیان مالی.

ادامه مطلب داستان در چهره Coronavirus رکود است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب