بلژیک زندانیان را 42,000 قابل استفاده مجدد ماسک در برابر COVID-19

بروکسل - زندانیان در زندانهای بلژیک که تا کنون ساخته شده 42,000 قابل استفاده مجدد پارچه ماسک برای استفاده توسط

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

بروکسل - زندانیان در زندانهای بلژیک که تا کنون ساخته شده 42,000 قابل استفاده مجدد پارچه ماسک برای استفاده توسط همکار زندانیان و زندان کارکنان برای کمک به آدرس کمبود در کشور اما هنوز هم قادر به نگه دارید تا با تقاضا رسمی روز دوشنبه گفت:.

کاتلین ون د Vijver این سخنگوی زندان دولت گفت: آسوشیتد پرس ماسک اعزام شده است در اولویت کارکنان زندان و زندانیان درگیر در زندان مواد غذایی-آماده سازی عملیات.

ماسک در حال دستباف در چهار سایت های مختلف و نیز دست به آژانس فدرال پرسنل و تحقیقاتی و قضات او گفت:.

"ما سفارشات تا پایان ماه مه. ما همچنان برای دریافت سفارشات بزرگ, اما ما نمی تواند نگه داشتن." او گفت:. "در عین حال هدف ما این است که همچنین به مطمئن شوید که هر زندانی یک ماسک."

بسیاری از زندانیان ساخت ماسک در حال حاضر مشغول به کار در زندان دوخت کارگاه های آموزشی در حالی که یکی دیگر از 30 تا زمان دوخت و پس از همه گیر را شکست, او گفت:

ون د Vijver گفت: 13 زندانیان دارای آزمایش مثبت برای این ویروس در بلژیک زندانها با 61 کارکنان زندان آلوده شدن. در میان کارکنان است که آزمایش مثبت, 28 شده اند اجازه بازگشت به کار.

بلژیک برنامه ریزی شده است برای شروع یک کاهش تدریجی از زمان مستند از مارس 4, زمانی که با پوشیدن یک ماسک و یا یک محافظ روسری اجباری خواهد بود در حمل و نقل عمومی برای هر کسی که با سن بیش از 12.

نخست وزیر سوفی Wilmes در هفته گذشته گفت: دولت در حال کار برای ارائه حداقل یک رایگان پارچه ماسک برای هر شهروند بلژیکی, اما وزیر دادگستری Koen Geens گفت فلاندرز شبکه تلویزیونی VTM بیش از آخر هفته که ممکن نخواهد بود چرا که از بلژیک را محدود ظرفیت تولید است.

این کشور از 11.5 میلیون نفر ثبت نام 7,207 مرگ و میر مرتبط با COVID-19 و در مجموع 46,687 تایید عفونت.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن