نیویورک nixes دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه با توجه به ویروس

آلبانی, n. y. - در یک اقدام بی سابقه نیویورک را لغو کرده است, خود را دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه بود که برنام

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

آلبانی, n. y. - در یک اقدام بی سابقه نیویورک را لغو کرده است, خود را دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه بود که برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 23 میان coronavirus بیماری همه گیر.

دموکراتیک اعضای هیأت دولت در انتخابات رای دادند و روز شنبه به هیچ کس اولیه. نیویورک هنوز هم برگزاری کنگره و دولت در سطح مقدماتی در ژوئن 23.

کمیسر اندرو Spano گفت که او تا به حال بمب در طول رسیدن به یک تصمیم درست صبح روز دوشنبه. او گفت که او نگران بالقوه وادار به رای دهندگان و نظرسنجی کارگران به انتخاب بین آنها دموکراتیک وظیفه و سلامت خود را. در حالی که هنوز وجود داشته باشد دیگر دفاتر در انتخابات Spano استدلال آن ساخته شده حس به رای دهندگان فرصت را به را انتخاب کنید و در رقابت مسابقه اما نه به "باید هر کسی که در انتخابات فقط برای مقاصد مسائل در کنوانسیون."

نیویورک از حزب دموکرات صندلی جی Jacobs گفته است که لغو این دولت ریاست جمهوری اولیه به معنی پایین تر از انتظار مردم در انتخابات و کاهش نیاز به حوزه های رأی گیری.

"این فقط باعث می شود حس خیلی توجه فوق العاده ای در طبیعت از چالش" جاکوبز گفت: در هفته گذشته.

محلی انتخابات و رای گیری گروه های تروریستی در, دولت به استفاده از بودجه فدرال برای خرید لوازم تمیز کردن و دنده محافظ و افزایش کارکنان پیش از سال 2020 انتخابات است.

هر دو دولت حزب دموکرات و رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفته اند که آنها نمی پرسند کمیسیون انتخابات برای ایجاد تغییر در آن مجاز است با تشکر از کمی شناخته شده ارائه در اخیرا به تصویب بودجه دولت است که اجازه می دهد تا نیویورک مدیره از انتخابات برای حذف نام هر یک از نامزدها که باید به حالت تعلیق و یا فسخ مبارزات انتخاباتی خود را از انتخابات.

تصمیم به لغو دموکراتیک اولیه در سمت چپ به دولت دموکراتیک در کمیسیون انتخابات.

سابق دموکرات و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سناتور برنی ساندرز اوایل این ماه اعلام کرد که او تا به حال تعلیق در مبارزات انتخاباتی خود. در یکشنبه, نامه یک وکیل برای ساندرز کمپین خواسته کمیسیون را لغو اولیه.

"سناتور سندرز همکاری با احزاب دولت حزب ملی و بایدن, کمپین برای تقویت دموکرات ها با هماهنگی حزب مترقی و متوسط بال. حذف او از رای گیری خواهد مانع آن تلاش ها به ضرر این حزب در انتخابات عمومی" وکیل مالکوم سیمور نوشت: در نامه ای به دست آمده توسط وال استریت ژورنال.

هیئت مدیره شرکت رئیس داگلاس کلنر گفت اوليه لغو شد "تصمیم بسیار دشوار است" اما اشاره کرد قانون دولت اجازه می دهد تا برای از بین بردن نامزدها از انتخابات زمانی که آنها را به حالت تعلیق در مبارزات انتخاباتی خود را به عنوان ساندرز انجام داده است و بیشتر, تایید, presumptive نامزد جو بایدن.

"است که به طور موثر به پایان رسید واقعی مسابقه برای نامزدی ریاست جمهوری," Kellner گفت. "و چه ساندرز هواداران می خواهم این است که اساسا یک مسابقه زیبایی است که با توجه به وضعیت اضطراری برای بهداشت عمومی است که در حال حاضر وجود دارد به نظر می رسد غیر ضروری و در واقع بیهوده و بیمعنی."

نیویورک رای دهندگان در حال حاضر می توانید انتخاب کنید برای رای دادن با یک غایب رای گیری در ژوئن مقدماتی زیر کومو اجرایی سفارش می افزاید که در معرض خطر ابتلا به COVID-19 به عنوان یک دلیل برای رای دادن غایب. کومو نیز به تازگی اعلام کرد دولت در حال ارسال پست الکترونیکی-در برگه های رای برای رای دهندگان.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب