بلژیک دیپلمات به یاد می آورد از رواندا بیش از نسل کشی رویداد

کیگالی رواندا - رواندا روز سه شنبه گفت: بلژیک تصمیم گرفته است به یاد دو دیپلمات پس از شرق کشور آفریقایی متهم و

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399

کیگالی رواندا - رواندا روز سه شنبه گفت: بلژیک تصمیم گرفته است به یاد دو دیپلمات پس از شرق کشور آفریقایی متهم و آنها را از برگزاری یک بزرگداشت نسل کشی سال 1994 یک روز قبل از عزاداری رسمی آغاز شده و بدون اطلاع مقامات محلی.

در یک بیانیه رواندا دولت گفت: دیپلمات های سازمان یافته بزرگداشت در مارس 6. رواندا می گوید نسل کشی که به کشته شدن بیش از 800,000 قومی توتسی و Hutus که سعی در حفاظت از آنها آغاز شده در مارس 7.

دیپلمات بودند بزرگداشت 10 بلژیک نیروهای حافظ صلح کشته شدند در مارس 7 در حالی که در تلاش برای محافظت از رواندا نخست وزیر Agathe Uwilingiyimana که کشته شد در همان روز. بلژیک سفارت نظر نیست.

مارس 6 روز است که هواپیما از رئیس جمهور Juvenal Habyarimana به ضرب گلوله کشته شد بیش از سرمایه کیگالی جرقه نسل کشی.

زمان مراسم بزرگداشت بسیار حساس برای رواندا دولت به عنوان برخی از عاملان نسل کشی یا حامیان ادعا می کنند که جداگانه نسل کشی علیه هوتو آغاز شد بعد هواپیما به ضرب گلوله کشته شد.

"برخی از نمادهای مورد استفاده در مراسم بزرگداشت مانند کاهش پرچم ملی به نیمه دکل های ارائه شده توسط قانون و در نتیجه نمی تواند بدون انجام زیر روش راست" در وزارت امور خارجه گفت:.

"دولت رواندا اعتراض به دولت بلژیک که تصمیم گرفت به خاطر این دو دیپلمات."

Naphtal Ahishakiye دبیر اجرایی بازماندگان نسل کشی' سازمان Ibuka گفت: آسوشیتد پرس بلژیک دیپلمات ها در اشتباه بودند برای برگزاری یک بزرگداشت آن روز قبل از کشتار جمعی آغاز شد.

"چگونه می تواند آنها شروع بزرگداشت در مورد چیزی که نشده صورت گرفته پرسید:" یکی از بازماندگان نسل Emmanuel Ingabire. "دیپلمات هستند که متکبر."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن