بنگلادش بازداشت حداقل 19 مشکوک مردم قاچاقچیان

داکا, بنگلادش - مقامات در بنگلادش دستگیر شده اند حداقل 19 مشکوک مردم قاچاقچیان پس از کشتار ماه گذشته از 26 بنگ

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399

داکا, بنگلادش - مقامات در بنگلادش دستگیر شده اند حداقل 19 مشکوک مردم قاچاقچیان پس از کشتار ماه گذشته از 26 بنگلادشی در لیبی بودند که در تلاش برای رسیدن به اروپا به طور غیر قانونی, پلیس گفت:.

کارآگاهان دستگیر کرده و شش نفر از روز یکشنبه در شهر داکا پایتخت در ارتباط با کارگران مهاجر بودند که کشته و یا زخمی در لیبی افزایش تعداد بازداشت مظنون به 19 گفت: Abdul Baten اضافی کمیسر داکا پلیس شهری.

یک سری از دستگیری ساخته شده اند در داکا و در جای دیگر در هفته های اخیر با بنگلادش رئیس پلیس گفت: مردم قاچاقچیان نمی خواهد در امان خواهد بود.

در ماه گذشته در حمله به لیبی خانواده یک مقتول لیبی انسان کاسب حمله یک گروه از مهاجران در یک شهر که به تازگی تغییر کرده بود دست در میان مبارزه با بیش از پایتخت این کشور به قتل 26 بنگلادشی و چهار مهاجران آفریقایی.

از دولت لیبی گفت: 11 بنگلادشی دیگر زخمی شدند در مارس 28 حمله. U. N. مهاجرت سازمان گفت: مهاجران به ضرب گلوله کشته شدند و, کشته در یک انبار قاچاق در صحرا شهر مزده ، که در آن یک گروه از مهاجران برگزار می شد.

Baten گفت: سرکوب rogue استخدام کارگران مهاجر و انسان قاچاقچیان ادامه داد: پس از دو مورد جداگانه ثبت شد توسط خانواده های قربانیان پس از قتل.

او گفت: آن را به نظر می رسد که قربانیان این حمله بوده است قاچاق به لیبی از طریق هند و امارات متحده عربی و مصر است.

او همچنین گفت: قربانیان بازداشت شدند در اردوگاه های مختلفی در این کشور آفریقای شمالی و در معرض شکنجه جسمی و روحی.

این قاچاقچیان ساخته شده صوتی و تصویری ضبط شده از قربانیان و ارسال آنها را به خانواده شان در بنگلادش برای استخراج پول Baten گفت.

بنگلادش بازرس کل پلیس بی نظیر احمد پیشتر گفته است که "راه مردم ما به طرز وحشیانه ای کشته شده غیر قابل قبول است."

"هیچ کس در امان خواهد بود که به فریب شهروندان ما ... در زمان آنها در خارج از کشور و مسئول این بدبختی مرگ و میر," او گفت:.

مهاجران فرار از فقر و جنگ در آفریقا و خاورمیانه به طور معمول از طریق تصویب لیبی در راه خود را به اروپا و خروج طرابلس ساحل سنگی در بادی dinghies.

این گارد ساحلی لیبی آموزش دیده توسط اتحادیه اروپا به نگه داشتن مهاجران از رسیدن به سواحل اروپا, ره گیری قایق در دریا و بازده آنها را به لیبی که در آن بسیاری از مهاجران زمین در بازداشتگاه مملو از شکنجه و سوء استفاده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اعزام کارگران به خارج از کشور بسیار مهم است برای بنگلادش اقتصاد است. برخی از 10 میلیون بنگلادشی شاغل در خارج از کشور ارسال حدود 20 میلیارد دلار در سال است.

عربستان سعودی شده است بزرگترین منبع حواله به دنبال آن امارات متحده عربی, قطر, عمان, بحرین, کویت, لیبی, عراق, سنگاپور, مالزی, ایالات متحده و بریتانیا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب