قاضی دستور توقف به عنوان فدرال اعدام به رزومه کاری این هفته

بزرگنمایی این تصویر آمریکا زندان در ترر هوت, Ind. سه اعدام های برنامه ریزی شده وجود دارد این هفته ام

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

آمریکا زندان در ترر هوت, Ind. سه اعدام های برنامه ریزی شده وجود دارد این هفته اما چالش های قانونی آن مشخص نیست — و یا اگر آنها را به جلو بروید. MICHAEL CONROY/آسوشیتد پرس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
MICHAEL CONROY/آسوشیتد پرس

یک قاضی فدرال در واشنگتن را مسدود کرده است فدرال اعدام های برنامه ریزی شده برای این هفته با استناد به نگرانی های که تزریق کشنده پروتکل درگیر است "به احتمال بسیار زیاد به علت درد شدید و نیازی رنج می برند."

قاضی تانیا Chutkan گفت: در آخرین لحظه حکم تنها چند ساعت قبل از اعدام شدند مجموعه به رزومه برای اولین بار در 17 سال بود "تاسف" اما او مقصر وزارت دادگستری برای مسابقه پیش رو قبل از چالش های قانونی تا به حال شده است به طور کامل پخش شد.

دولت فدرال است که به احتمال زیاد به درخواست تجدید نظر او حاکم است.

این تصمیم در میان موج دادخواهی مربوط به اعضای خانواده قربانیان و مذهبی مشاوران به مردان در فدرال محکوم به اعدام.

در نهایت دیوان عالی ایالات متحده ممکن است خواسته شود به وزن در.

سه مورد مرگ برنامه ریزی شده در این هفته

مقامات بوده و بر پیگیری برای اجرای Daniel Lee دوشنبه بعد از ظهر.

لی, 47, بوده است, محکوم به اعدام پس از رحم, 1996 قتل سه نفر در یک سرقت برای تامین مالی یک supremacist شود. بستگان قربانیان خود را تا به حال درخواست دادگاه برای به تاخیر انداختن اعدام با استناد به دشواری سفر به فدرال مرگ مجلسی در ترر هوت ایندیانا در طول coronavirus بیماری همه گیر.

دادگاه بدوی قاضی موافقت کرد اما ایالات متحده در دادگاه تجدید نظر برای 7هفتم مدار رد منطقه قاضی و هموار راه را برای تزریق کشنده روند را ادامه دهید.

دادگاه تجدید نظر پانل گفت: اعضای خانواده قربانیان خود را نه یک حق قانونی برای حضور در اعدام. دادگاه نوشت: ادعای خود را "فاقد هر گونه بحی مبنای قانونی است و بنابراین بیهوده و بیمعنی."

قربانیان و بستگان و از جمله 81 ساله Earlene پترسون که دچار نارسایی احتقانی قلب گفت: آنها دیوان عالی کشور دخالت کنند.

"دولت فدرال قرار داده است و این خانواده در این غیرقابل دفاع و موقعیت انتخاب بین حق خود به شاهد Danny Lee اعدام و سلامتی و ایمنی آنها گفت:" بیکر Kurrus یک وکیل برای بستگان.

"مشتریان من امیدوارم که دیوان عالی کشور و دولت فدرال را احترام به حق خود را برای حضور در اعدام و تاخیر آن تا سفر به اندازه کافی امن است که ممکن است."

حقوقی تقلا از جنگ می آید در میان جدید آشکار است که یک کارگر در زندان است که به کمک برنامه این هفته اعدام تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

وزارت دادگستری گفت که کارگر را ندیده بودم مرگ مجلسی. اما وکلای اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا توصیف شده در اخبار به عنوان "بدترین سناریو" با توجه به گسترش سریع عفونت در داخل زندانها و وحی که کارگر بود و نه فرسوده ،

ACLU ثبت مدارک دادگاه از یک متخصص پزشکی که اصرار دولت باید با شناسایی افرادی که در تماس نزدیک با آن کارگر.

لی را از اعدام اولین بار است که از سه برنامه ریزی شده برای این هفته است. وسلی Purkey برنامه ریزی شده است به مرگ توسط تزریق کشنده شنبه و داستین Honken اعدام روز جمعه برگزار خواهد شد.

دادگاه هنوز حکومت دینی مبتنی بر چالش ها توسط کشیش برای Purkey و Honken که استدلال می کنند که دولت آنها را در موقعیت غیرقابل دفاع و از رفتن به زندان در ترر هوت به اداره آخرین حقوق و همچنین در معرض خود را به ویروس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب