بانکوک پارک های بازگشایی به عنوان coronavirus محدودیت کاسته

بانکوک - ساکنان پایتخت تایلند لذت می برد از شهر, پارک, رزرو کوتاهی مو و ذخیره کردن بر روی آبجو و دیگر نوشیدنی

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

بانکوک - ساکنان پایتخت تایلند لذت می برد از شهر, پارک, رزرو کوتاهی مو و ذخیره کردن بر روی آبجو و دیگر نوشیدنی های الکلی یکشنبه به عنوان آنها لذت می برد و خود را برای اولین بار بعد از کاسته محدودیت هایی که تحمیل شده بود هفته پیش برای مبارزه با گسترش coronavirus.

بالا گرفتن در بانکوک و شهر معروف آن eateries ممکن است بازگشایی رستوران. اما هنوز روشن نیست که چگونه بسیاری از آنها در واقع خدمت نشسته مشتریان دوباره پس از دستورالعمل های دقیق آن را سخت را برای بسیاری از آنها به نوبه خود سود.

رستوران را به نگه داشتن مشتریان خود را حداقل 1.5 متر (5 فوت) از هم جدا و عمل طیف گسترده ای از اقدامات بهداشتی ابتدا با در نظر گرفتن متوسط از مشتریان و کارکنان و گردش هوای تازه. رستوران های کوچک است که می تواند متناسب با 20 نفر قبل از ممکن است قادر به صندلی هشت تا 10 تحت قوانین.

رستوران بوده و محدود به بایگانی اطلاعات و ارائه خدمات پس از اواسط ماه مارس.

نیز وجود دارد یک جزئی بلند کردن فروش مشروبات الکلی است که اجازه خواهد داد که غذای آماده خرید حتی در حالی که میله بسته باقی می ماند. ممنوعیت در سراسر کشور گرفته شده بود اثر در آوریل 10 و منقضی شده در پایان ماه آوریل است اما استان از جمله بانکوک می یافتم ممنوعیت هر زمان.

زمانی که این ممنوعیت در ابتدا اعلام کرد با فقط چند ساعت متوجه شد با عجله به مشروب فروشی ها و فروشندگان دیگر. با لغو ممنوعیت یکشنبه خریداران می تواند دیده می شود ستون موارد آبجو در داخل اتومبیل در خارج از یک سوپر مارکت.

ساکنان شهرستان به دنبال برخی از هوای تازه و یک شانس برای کشش پاهای خود را flocked به Lumpini پارک در مرکز بانکوک که در آن آنها به انتظارنشسته بودند تا به بررسی های صورت ماسک و باید خود را به درجه حرارت گرفته شده و قبل از اینکه اجازه ورود به.

دونده و واکر به تنهایی و در جفت پر از پارک را در مسیر نگه داشته اما فاصله آنها از یکدیگر است. تیم های ورزشی و استفاده از پارک تجهیزات ورزش است که هنوز هم مجاز نیست.

نگهبانان پارک منفجر سوت برای شکستن هر گونه تجمعات بیش از یک تعداد انگشت شماری از مردم که آیا آنها در حال اجرا و یا picnicking.

آرایشگران و آرایشگاه در اطراف شهر نیز در عمل و همچنین تحت قوانین برای اطمینان اجتماعی فاصله. آنها به نظر می رسد به انجام کسب و کار خوب به عنوان آنها توصیه می شود مشتریان به کتاب قرار ملاقات برای روز بعد.

تایلندی مقامات بهداشتی گزارش جدید تایید موارد coronavirus در یکشنبه آوردن مجموع به 2,969 از جمله 54 مرگ و میر. شده اند وجود دارد تک رقمی افزایش موارد جدید برای بیش از یک هفته منجر به خوش بینی است که این کشور دارای نرخ انتقال تحت کنترل است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب