ولز فارگو سومین بانک بزرگ برای پایان دادن به قطب شمال سرمایه گذاری نفت

ANCHORAGE, آلاسکا - Wells Fargo & Co. شد سومین عمده ایالات متحده بانک اعلام آن را پشتیبانی نمی کند برای تا

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

ANCHORAGE, آلاسکا - Wells Fargo & Co. شد سومین عمده ایالات متحده بانک اعلام آن را پشتیبانی نمی کند برای تامین مالی پروژههای صنعت نفت و گاز در قطب شمال.

بانک شناسایی قطب شمال پناهگاه حیات وحش ملی در آلاسکا شیب شمالی به عنوان منطقه ای که آن را نمی خواهد سرمایه گذاری Anchorage Daily News گزارش روز دوشنبه.

خوب فارگو پیوست Goldman Sachs Group Inc. و JPMorgan Chase & Co. در این تصمیم به ارائه سرمایه گذاری آینده بودجه برای پروژه های نفتی قطب شمال.

خوب فارگو گفت: این تصمیم را "بخشی از یک بزرگتر 2018 مبتنی بر ریسک تصمیم به چشم پوشی مشارکت در هر پروژه خاص معامله در منطقه است."

"سیاست ما فقط به پروژه سرمایه گذاری در منطقه" سان فرانسیسکو-بر اساس بانک در بیانیه ای گفت. "ما در حال انجام روابط تجاری با شرکت های متعدد درگیر در صنعت نفت و گاز در قطب شمال آلاسکا منطقه و انتظار می رود برای ادامه این روابط طولانی به آینده است."

افشای آید به عنوان برگ برنده دولت گام برای اجاره دستگاه در پناه ساحلی, ساده, تنظیم صحنه برای حفاری تصویب شده توسط کنگره در سال 2017.

گروه حفاظت و Gwichin قبیله ای اعضای بانک های فشرده به رد حمایت از سرمایه گذاری در پناه را به عنوان بخشی از یک طرح بزرگتر برای مبارزه با تغییر آب و هوا.

دیگر آلاسکا رهبران از جمله Inupiat رهبران قبیله ای خواسته اند که بانک ها به رد آن درخواست با استناد به آلاسکا استانداردهای زیست محیطی و وضعیت اقتصادی وابستگی به نفت توسعه است.

برخی از متخصصان صنعت نفت در آلاسکا ابراز نگرانی کرد که کاهش حمایت های مالی برای حفاری در نواحی قطبی می تواند تهدیدی برای پروژه های آینده است.

گلدمن ساکس اعلام کرد سیاست خود را در ماه دسامبر و جی پی مورگان به دنبال آن در ماه فوریه.

آلاسکا رهبران خشم توسط گلدمن ساکس تصمیم حذف این بانک از دولت میلیارد دلار اوراق قرضه طرح است. دولت از کالیفرنیا ، مایک Dunleavy نیز بررسی جی پی مورگان رابطه با دولت است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن