ستون: این سه Angelenos سنین 106 101 و تقریبا 90 نیست اجازه coronavirus تار روح خود را

من می شنوم از خوانندگان به دنبال یک استراحت. در آمد آنها می گویند ما برخی از آفتاب چیزی که می شکند از طریق طوف

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

من می شنوم از خوانندگان به دنبال یک استراحت. در آمد آنها می گویند ما برخی از آفتاب چیزی که می شکند از طریق طوفان افسرده coronavirus اخبار.

به عنوان شما می خواهید.

دایره من از مردم من ملاقات از طریق این ستون شامل 101 ساله سابق پرستار و نقاش آماتور بازنشسته لوازم خانگی تعمیرکار که تبدیل 106 چندی پیش و یک درامر موسیقی جاز و رهبر گروه که با بسته شدن در 90 و هنوز هم همیشه به دنبال یک گیگ.

همانطور که همه ما می دانیم در حال حاضر توسط افراد مسن تر شده اند و آمار به خصوص سخت coronavirus بنابراین من نمیفهمد من باید در بررسی بر روی سه نفر برای دیدن چگونه آنها مراتب. هر سه سالم هستند نسبتا صحبت کردن و از همه مهمتر آنها در ارواح خوب است.

تبلیغات

اگر شما به دنبال یک راه سازنده به صرف تمام ساعت بیکار در طول اقامت-صفحه اصلی قفل کردن Charlotte Sachs یک سال گذشته از یک قرن است معمول شما ممکن است در نظر

او می خواند و می خواند و می خواند. او همیشه است اما در حال حاضر وجود دارد زمان بیشتر از همیشه با گردش و گردهمایی های اجتماعی محدود.

ساکس به من گفت که او در 31st کتاب پس Jan. 1 — مالکوم گلدول را "پرت."

تبلیغات

"این یک کتاب جذاب و به خوبی نوشته شده حتی اگر مواد خشک است" گفت: Sachs که زندگی در خانه کمک زندگی در پاسادنا.

484751_ME_0128_lopez_seniors_climate_change_1_GMF.jpg

ارشد, زندگی ساکنان, Marion, مارکس و همسرش ماریان ساکس, 101, ابزاری بودند در گرفتن گوشت از حذف منوی یک روز در هفته در نمایشگاه اوکس تسهیلات زندگی کمک.

(Gina Ferazzi/لس آنجلس تایمز)

دو ماه پیش نوشتم در مورد ساکس و دوستان ماریون مارکس بودند که با الهام از نوجوان گرمایش جهانی فعال گرتا Thunberg. ماریان و ماریون با موفقیت بسیج همکار ساکنان شروع به خوردن غذاهای بدون گوشت برای کمک به نجات جنگل های بارانی. در آن زمان من گفت Sachs من خواندن "پر زرق و برق و ننگین و" وینستون چرچیل طعمه توسط اریک لارسون.

"این که خیلی جالب" Sachs گفت و او بلافاصله دستور داد آن را در روشن شدن.

من هنوز هم از طریق حفر 600 صفحه کتاب. نه ساکس.

"من در نهایت به پایان رسید خواندن 'پر زرق و برق و ناپسندیده,'" او فرستاده من هفته پیش. "اما آن زمان من چهار روز. خوب خواندن. با تشکر از شما."

ساکس نگه می دارد و ورود به سیستم با استفاده از یک مداد و می نویسد: در خوب قدیمی از مد افتاده longhand خط شکسته را وارد کنید عنوان هر کتاب او کامل. اخیر مورد علاقه بود "ژاپنی ها عاشق" توسط ایزابل آلنده. او بار خوانده شده کتاب های جدی و سرگرم کننده کتاب و اسرار توسط جاناتان کلرمن جیمز پترسون و یکی از مورد علاقه های مایکل کانلی داشتن فقط سوخته از طریق "تاریک مقدس شوالیه" و "شبانه آتش است."

زمانی که او به عنوان خوانده شده ؟

تبلیغات

خوب چیزهایی اول اول, Marion مارکس بر می آید برای اوایل تمرین از آنجا که خود را به کلاس ورزش منظم در انتظار نگه داشته در طول این بیماری همه گیر.

"میز من است و پنج فوت طول و ما هر فشار ما صندلی عقب یکی دیگر از پای بنابراین ما باید حداقل شش فوت بین ما و دنبال فاصله گرفتن قوانین" Sachs گفت.

پس از 30 دقیقه از خم و کشش او می رسد برای یک کتاب.

"من به عنوان خوانده شده تا ناهار و سپس پس از چرت زدن در بعد از ظهر من را بخوانید تا شام و اگر این کتاب جذاب است من را بخوانید بعد از شام تا زمانی که من به رختخواب بروید," او گفت: برآورد به طور متوسط از پنج یا شش ساعت مطالعه روزانه.

صحبت از کتاب آن بوده است تا سه سال پس از Morie Markoff چاپ اولین کتاب خود را. او 103 در آن زمان است.

بدون نیاز به دوباره خواندن. او منتشر شده در 103 سه سال پس از اولین نمایشگاه هنری و به ویژه مجسمه سازی او از مد افتاده از قطعات شل در تعمیر لوازم خانگی ،

عنوان Markoff کتاب بود "نگه داشتن تنفس" از آنجا که مردم به درخواست او راز عمر طولانی.

"من شروع به نوشتن یک کتاب دوم اما من فکر کردم آن را یک تقلید از اوایل مسائل من نوشت: بنابراین من متوقف شد" Markoff گفت: با گوشی از خود در مرکز شهر L. A. آپارتمان. "به عنوان یک نویسنده, من باید به شما بگویم, شما باید مراقب باشید در مورد تقلید."

تبلیغات

در حال حاضر او به من می گوید.

Markoff است کوچک و همیشه در حال کوچک شدن گروهی از مردم که زنده بودند در طول آنفلوآنزای اسپانیایی که به کشته شدن 50 میلیون نفر در جهان از جمله Markoff برادر.

"ما زندگی در نیویورک اتاق های اجاره ای و برادر من بود 11" گفت: Markoff.

من Markoff زمانی که او در اواخر 90s و ارسال یک ایمیل ارائه به خرید یک فنجان قهوه است. من تا به حال زمان زیادی را با او و همسرش بتی. آخرین سقوط او از دست بتی. او 103.

"من او را از دست صمیم قلب" او گفت:.

Markoff تا به حال یک تماس نزدیک با coronavirus که چند نفر از کارکنان و ساکنان در دریاچه نقره ای بازنشستگی خانه جایی که او زندگی آزمایش مثبت برای ویروس. او نقل مکان کرد و به یک مرکز شهر آپارتمان با سرپرست خود, دنی اعظم. Markoff گفت: در این 10 روز به 14 روز خود قرنطینه اما هر دو علامت رایگان.

"در حال حاضر جهان است یک ظرف غذا بزرگ" Markoff گفت: وعده ما می توانیم با هم زمانی که تهدید فروکش. "من فکر می کنم ما در حال رفتن به آن زنده بمانند."

Steve Hideg

درامر موسیقی جاز استیو Hideg می شود در آپارتمان خود در شرق هالیوود است. "زمانی که من خیلی جوان بودم من سقوط در عشق با موسیقی جاز و این همه من می خواستم به انجام," او گفت:.

(فرانسین Orr / لس آنجلس تایمز)

که همان نوع از لطف و خوش بینی جریان از استیو Hideg هر بار که من به او صحبت می کنید بدون توجه به آنچه مشکلات خود را ممکن است. او نوازنده که جان سالم به در حملات بمب گذاری در زادگاه خود در مجارستان در طول جنگ جهانی دوم تلاش کرده است با یک زن و شوهر اخیر بهداشت و درمان چالش های نامربوط به این ویروس شده است و به سختی حلق آویز در به لس فلیز آپارتمان او زندگی می کردند در یک ربع قرن است.

با Hideg محدود درآمد و تحرک من نگران بود در مورد اینکه آیا او به اندازه کافی مواد غذایی, بنابراین من به او تماس بگیرید و از او پرسید که اگر او هنوز هم می شود به طور منظم تحویل از وعده های غذایی بر روی چهار چرخ.

"این یک بار در هفته در حال حاضر به دلیل آنها آنقدر غرق با افراد دیگر, و آن را یک وعده غذای گرم" گفت: Hideg. "این چهار منجمد وعده های غذایی است.

که نبود یک شکایت است. این یک برکت و رحمت — "با تشکر از آسمان" برای مردمی خوب در وعده های غذایی بر روی چهار چرخ.

قبل از خاموش شدن Hideg آخرین کنسرت بودند داوطلب موسسه خیریه کنسرتهایی با گروه کوچکی در بیمارستان کودکان.

"این بسیار رضایت بخش به انجام آن برای کودکان که در حال مبارزه برای زندگی خود را زمانی که آنها در لابی انتظار برای دیدن یک پزشک" گفت: Hideg یک کودک پیش از جنگ که یک بار در توصیف مشکلات مالی به عنوان "یک مبارزه" از آنجا که او هنوز هم تا به حال هدیه ای از موسیقی.

Hideg گفت: سرپرست چک در به طور منظم و در عین حال یک مثال دیگر است که این بیماری همه گیر آوردن بهترین در برخی از افراد او به من گفت Los Feliz محله شورا بررسی می شود تا در در او.

"شما می دانید من گفت:" Hideg. "من بازمانده. من معتقدم که ما در حال رفتن را از طریق این."

طی هفته گذشته در حالی که چک کردن در در Sachs Markoff و Hideg من شده است در ایمیل تماس با کانلی سابق L. A. Times خبرنگار پلیس و مگا-پرفروش ترین رمان نویس و تهیه کننده اجرایی آمار مجموعه تلویزیونی "بوش" کلکسیون خود هری بوش رمان پلیسی.

وقتی به من گفت کانلی 101 ساله ساکس یکی از طرفداران بزرگ او گفت: او را رها قبل از انتشار و کپی از کتاب بعدی خود "هشدار عادلانه" در این پست به او.

ساکس squealed با لذت وقتی که من به او گفت که زمانی که من به ذکر من دیدار آینده با Markoff و پرسید: اگر او می خواهم برای پیوستن به من در زمانی که ساحل روشن است, او گفت: کاملا.

وجود خواهد داشت مقدار زیادی به جشن می گیرند هیچ شکی وجود ندارد. من احتمالا باید استخدام یک گروه.

استیو Hideg گفت: او را در.

ابر برداشته.

Steve.lopez@latimes.com



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن