بالتیمور تظاهرات سرنگونی کلمبوس مجسمه

بزرگنمایی این تصویر باقی مانده از کریستف کلمب در نزدیکی مجسمه کوچک ایتالیا در بالتیمور پس از آن پاره

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

باقی مانده از کریستف کلمب در نزدیکی مجسمه کوچک ایتالیا در بالتیمور پس از آن پاره پاره شد از پایه آن توسط معترضان در 4 ژوئیه سال 2020 است. بالتیمور خورشید/TNS via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بالتیمور خورشید/TNS via Getty Images

معترضان در بالتیمور پایین کشیده مجسمه کریستف کلمب و پرتاب آن به شهرستان درونی هاربر در شنبه شب, اضافه کردن به لیست آثار سرنگون در سراسر کشور تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس.

در فیلم ارسال شده به رسانه های اجتماعی معترضان دیده می شود با استفاده از طناب برای yank پایین مجسمه — واقع در نزدیکی این شهر کوچک ایتالیا محله — قبل از پرتاب آن به بندر میان به سلامتی.

با توجه به Baltimore Sun آنها راهپیمایی در حمایت از تخصیص مجدد بودجه از اداره پلیس به خدمات اجتماعی یک ارزیابی مجدد از سیستم آموزش و پرورش در ایران برای مردم مسکن برای بی خانمان ها و حذف مجسمه "تجلیل سفید supremacists صاحبان بردگی مردم عاملان نسل کشی و استعمارگران."

در حالی که 15 قرن ایتالیایی اکسپلورر با اعتبار کشف دنیای جدید بود یک بار به طور گسترده ای مورد ستایش قرار داد به عنوان یک قهرمان میراث او به طور فزاینده ای در یکی از خشونت و بهره کشی از مردم بومی.

لستر دیویس سخنگوی شهردار بالتیمور برنارد C. "جک" جوان گفت: خورشید را سرنگون مجسمه بخشی از یک "re-معاینه محل مصرف در سراسر کشور و در سطح جهان در اطراف برخی از این آثار و مجسمه ها که ممکن است نشان دهنده چیزهای مختلفی را برای افراد مختلف."

"ما درک پویایی که در حال بازی کردن در بالتیمور بخشی از ملی, روایت," دیویس گفت:. "ما درک سرخوردگی. آنچه در شهر می خواهد به انجام خدمت به عنوان یک مدل ملی به خصوص با ما انجام داده ایم با اعتراض. ما دیده ایم افرادی که به خیابان آمده اند و ما باید آنها را پشتیبانی می کند. ما در حال رفتن به ادامه حمایت از آن. که توقف کامل است."

بزرگنمایی این تصویر

معترضان در بالتیمور پایین کشیده مجسمه کریستف کلمب و آن را انداخت در بندر در جولای 4. آن را به حال ایستاده بود در نزدیکی این شهر کوچک ایتالیا محله از سال 1984 هنگامی که آن رونمایی شد توسط چهره های دولتی از جمله رئیس جمهور رونالد ریگان بود. لانا هریس/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لانا هریس/AP

سنگ مرمر مجسمه سرنگون شنبه شب به تصویر می کشد کلمبوس رو به شرق به خورشید و اختصاص داده شده بود توسط سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ویلیام دونالد شافر و رونالد ریگان رئیس جمهور در Oct. 1984. این یکی از سه بناهای تاریخی به کلمبوس در این شهرستان است.

ایتالیایی جامعه دارای یک تاج گل-تخمگذار مراسم در محوطه اطراف مجسمه قبل از سالانه Columbus Day Parade که جدید جایگزین شد میراث ایتالیایی در جشنواره 2019.

"من به حمایت از تظاهرات ایتالیایی-آمریکایی جامعه و بالتیمور بومی جامعه است. من با این حال نمی توانیم پشتیبانی کلمبوس" گفت: شهر بالتیمور رئیس شورای Brandon Scott. در بیانیه صادر شده در شنبه شب گفت: "پیشنهاد مجسمه برداشته شود در سال 2017.

مریلند رژیم صهیونیستی. لری هوگان محکوم مجسمه را حذف در یک سری از توییت در صبح روز یکشنبه خواستار آن را "نقطه مقابل دموکراسی است."

"در حالی که ما از تظاهرات مسالمت آمیز و سازنده در مورد اینکه آیا و چگونه برای قرار دادن برخی از بناهای تاریخی در بافت و یا حرکت آنها را به موزه ها از طریق یک فرایند قانونی بی قانونی خرابکاری و تخریب اموال عمومی کاملا غیر قابل قبول" او نوشت.

بالتیمور است که نه تنها شهر دست و پنجه نرم کردن با کلمبوس " مورد بحث میراث.

شهر فیلادلفیا به تازگی اعلام کرد که از فیلادلفیا هنر کمیسیون در تاریخ 22 ژوئیه به تصویب حذف کلمبوس مجسمه از مارکونی پلازا.

و مجسمه اکسپلورر به تازگی گرفته شده است و یا تخریب در شهرستانها از جمله Richmond, Va.; St. Paul, Minn.; جدید Haven, Conn.; بوستون; میامی و Columbus, Ohio.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن